It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

My morning coffee, come share a cup! c(_)

page: 311
51
<< 308  309  310    312  313  314 >>

log in

join
share:

posted on Oct, 8 2013 @ 04:34 AM
link   
reply to post by natalia
 


tsk tsk...I'm on the other side of the world...cheer up ,your cared for.

www.youtube.com...




posted on Oct, 8 2013 @ 04:35 AM
link   
Hi Darth Sarn Doc Nat

Darth hope you are healing well glamazon muah

Nat you're up late, sending you soothing vibes

Nice pics Sarn tres seasonal

Doc grab all the free coffee you can mate I'm running low

So far just red and white here now if spray blue as well

I'll do a damn good impression of the stars and stripes

Cody



posted on Oct, 8 2013 @ 04:38 AM
link   
reply to post by SarnholeOntarable
 


Oh I just love that song. And I do believe it was Lennon who said "if everyone demanded peace instead of another television set, then there'd be peace"

All we ever need is love. If everyone could just love it would be a much more pleasant.

Other side of the world ..cool


Sipsip



posted on Oct, 8 2013 @ 04:44 AM
link   
reply to post by cody599
 


Hey Cody. I was asleep and doing ok. Then I woke up at 3am and I haven't been able to stop my mind. It's going everywhere. And my knees are in pain.
I fell while iceskating Sunday with my boy. I went to the doctors and I'm ok, nothing out of place or anything, just severe bruising and I limp when I walk. So I have to hold off on dancing or doing anything really til it heals good. Which I'm fine really...I just feel wide awake.
I even wrote a poem. But not sure if I'm gonna share it or not. I need the perfect pic to go with it..maybe.
Oh just rambling... Hope you are having a nice day

Sipsip

So it's it near dinner(lunch) time over there??



posted on Oct, 8 2013 @ 04:51 AM
link   


Darth Sarn Doc Nat
reply to post by cody599
 


...we should start a gang.



posted on Oct, 8 2013 @ 05:00 AM
link   

SarnholeOntarable



Darth Sarn Doc Nat
reply to post by cody599
 


...we should start a gang.


Yeah the peace and love gang. We bring you peace and love and a ton of hugs not bugs!!!!

Hahaha!!



posted on Oct, 8 2013 @ 05:19 AM
link   
Good morning everyone! It's going to be a marvelous day!

I was going through some old pics this morning and found one of me and Nat when we were little...

Girls just want to have fun ya know!



posted on Oct, 8 2013 @ 05:25 AM
link   
Morning Nat and littled. I think you two have been bed wetting lol. You sure are up early.... Hope ya both well. And a massive big up Tuesday to ya.........

edit on 10 8 2013 by TheDoctor46 because: (no reason given)



posted on Oct, 8 2013 @ 05:31 AM
link   
reply to post by TheDoctor46
 


I only got up this early so I could do a better job of stalking you Doc. I haven't been giving it 100% and I figured it's about time to put my nose to the grindstone and act professional- a real stalker wouldn't put a little thing like sleep come between her and her prey!



posted on Oct, 8 2013 @ 05:31 AM
link   
reply to post by littled16
 


Oh my gosh!! That's the cutest lil picture ever!!!! Awwww!!!
We are so cute!! Err..I mean were so cute..hahaha! What am I saying...we are still cute!! Hahaha!

Good morning !!!!! 5:30am here. Sun hasn't risen yet. It's still really dark out.

Sipsip (water)



posted on Oct, 8 2013 @ 05:33 AM
link   
reply to post by TheDoctor46
 


Good morning..yeah me an little d are in the process of trying to locate you on our satellite...

Hmmm.... Where are you..?!?
hahahahahaha

Sipsip



posted on Oct, 8 2013 @ 05:35 AM
link   
reply to post by littled16
 

That's more like it. Real stalkers don't sleep. They just pretend!!.... Get the Hubble ready.... People are still in bed lol



posted on Oct, 8 2013 @ 05:37 AM
link   
reply to post by natalia
 


Well I ain't mowing naked yet. I will give you a clue. Look under your bed hahaha



posted on Oct, 8 2013 @ 05:38 AM
link   
reply to post by littled16
 


Good morn Lit...that pic,the kids loved it...time for skool now.take care.



posted on Oct, 8 2013 @ 05:46 AM
link   
reply to post by SarnholeOntarable
 


Good morning Sarn!
Have an awesome day love!



posted on Oct, 8 2013 @ 06:04 AM
link   

TheDoctor46
reply to post by natalia
 


Well I ain't mowing naked yet. I will give you a clue. Look under your bed hahaha


Ahhhhhh!!! You're under my bed!!! How do you fit?? I have so many blankets shoved under it...oh I bet you are a shape shifter huh...Hahahahahahaha!!

Sipsip



posted on Oct, 8 2013 @ 06:14 AM
link   
reply to post by natalia
 


Nat I heard that Doc was a shapeshifter too, and Cody even provided proof so nobody could say "pics or it didn't happen"!!!

The evidence:





posted on Oct, 8 2013 @ 06:23 AM
link   
reply to post by littled16
 


Ahhhhhhhhh!!!!! I don't want a man unicorn under my bed!!
Hahahahahaha hahahahahaha!!!!!!!




posted on Oct, 8 2013 @ 07:24 AM
link   
Morning littled

What a great picture

Nat sorry you're in pain hun hope it heals fast

Lunch time now

Doc check for cobwebs under the bed let's see
just how well super gran cleans


Cody



posted on Oct, 8 2013 @ 07:28 AM
link   
reply to post by cody599
 


Cody you are welcome to check for cobwebs under my bed any time you like- there's nothing under my bed, I'll show you....

Wait a gosh darn minute! Why the heck is there a sleeping bag and a video camera under my bed?
COOOOOOOODDDDDDDYYYYYY!!!!!!



new topics

top topics



 
51
<< 308  309  310    312  313  314 >>

log in

join