It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

"I have a crush on woodwardjnr, who is your ATS crush"

page: 46
63
<< 43  44  45    47  48  49 >>

log in

join
share:

posted on May, 3 2010 @ 03:03 AM
link   

Originally posted by zazzafrazz
dedicated to my girl crush..Givenmay, we were so happy together. I miss you may, and most of all I miss brushing your mullet.

I have our photo next to my bedside.


*crushes on Zazzy's mullet HARD*
Hahaha, I thought yesterday, she should post the mullet pic of us and forget about the guys...we looked so amazing with eachother!
I miss you too!


...you can brush my mullet anytime babe...with my Valiants approval of course...he's very protective of it!

*curls zazzy's sweet mullet into ringlets* gerrr!



















[edit on 5/3/2010 by Givenmay]




posted on May, 3 2010 @ 04:21 AM
link   
Lo and behold the ever changing title of the crush thread , maybe just maybe i should make one of my own entitled blah blah blah is my uncrush , so who s yours or some such thing cuz apparently important threads like mine get tossed out the window with not so much as a half read .

bu t alas thats my input yet again .



posted on May, 3 2010 @ 01:22 PM
link   

Originally posted by Givenmay

...you can brush my mullet anytime babe...with my Valiants approval of course...he's very protective of it!

*curls zazzy's sweet mullet into ringlets* gerrr!






I think I can make an exception, but only for Zazz!!! and she can only brush it, washing it in strawberry shampoo is non negotiable.....that's my job!



posted on May, 3 2010 @ 01:41 PM
link   
reply to post by valiant
 


*kicks strawberry shampoo under bed*

I would never!

...what about teasing it, does that count as brushing?

[edit on 5/3/2010 by Givenmay]



posted on May, 3 2010 @ 02:01 PM
link   
reply to post by Givenmay
 



Teasing it? I don't know, she might get carried away with all that slow back combing! I can picture her licking her lips now, Zazz has the biggest mullet fetish i've ever known, she went to prison for cutting several mullets off and reconstructing them on manaquin heads to display in her bedroom!

Be carefull babe.....just be careful!



posted on May, 3 2010 @ 04:40 PM
link   
reply to post by valiant
 


Thats the best LOL i have ha on this thread for a bit! MONSTERS BALL, hosted by zazz.



posted on May, 3 2010 @ 06:08 PM
link   
reply to post by zazzafrazz
 


I just dropped in because someone over in Lounge Noir said there was a free buffet and door prizes here. I'm really in the mood for some sweet and sour shrimp.

A mullet is a type of fish, right? I heard they are full of bones.


[edit on 3-5-2010 by whaaa]



posted on May, 4 2010 @ 01:21 AM
link   
reply to post by valiant
 


I already know this...how do you think she has Fabio's mullet?...I skinned it off his scalp for her...I'm the least bit worried doll!



posted on May, 4 2010 @ 01:24 AM
link   


[edit on 4-5-2010 by JaxonRoberts]



posted on May, 4 2010 @ 01:33 AM
link   
reply to post by Givenmay
 




Omg! i've fallen for a psycho!!!


Niiiiice



posted on May, 4 2010 @ 04:05 AM
link   
reply to post by valiant
 


...lol baby, more is in store for you, just wait!



posted on May, 4 2010 @ 04:08 AM
link   
reply to post by Givenmay
 


lol *raises eyebrow* ......don't worry i'm ready and waiting!



posted on May, 4 2010 @ 07:17 PM
link   
reply to post by JaxonRoberts
 


Mercy sakes. Just when I think I've got the gender figured out the beard or bosom becomes more apparent. Of course the caption doesn't help.

But hey they're only striving to be unique, just like everybody else.


[edit on 4-5-2010 by kinda kurious]



posted on May, 9 2010 @ 10:36 PM
link   
Well well well, I have a thing for hermaphs....And SemperGAGA singing poker face on ATS radio live, deserves a crush!
Only problem is she has more testosterone than our Semper so his voice was higher....And sitting on Nefs lap was kinda not needed Semps




[edit on 9-5-2010 by zazzafrazz]



posted on May, 9 2010 @ 10:39 PM
link   

Originally posted by zazzafrazz
Well well well, I have a thing for hermaphs....And SemperGAGA singing poker face on ATS radio live, deserves a crush!
Only problem is she has more testosterone than our Semper so his voice was higher.






She has more than me between her legs!!!



posted on May, 10 2010 @ 07:05 PM
link   
reply to post by valiant
 


Oh you didn't just type that!!
lmao



posted on May, 10 2010 @ 07:27 PM
link   
reply to post by valiant
 


Don't sell yourself short.

Just razor bumps.



posted on May, 10 2010 @ 09:23 PM
link   



posted on May, 10 2010 @ 10:36 PM
link   

Originally posted by zazzafrazz
reply to post by valiant
 


Oh you didn't just type that!!
lmao


Ooops didn't think before I did!


Errrm you ever hear the term shower or grower?



posted on May, 11 2010 @ 11:58 AM
link   
reply to post by Givenmay
 


ok now I REALLY wanna meet zazz....mrow

Although on the Gaga front...I have seen some other pics that would definately suggest female...

-looks around shiftily-

that is all...

EDIT: I AM GONNA DESTROY THS KEYBOARD!!!!

-Kyo

[edit on 11-5-2010 by KyoZero]



new topics

top topics



 
63
<< 43  44  45    47  48  49 >>

log in

join