It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

This would definitely "ruin the mood"!!!!

page: 1
4
<<   2 >>

log in

join
share:

posted on Apr, 29 2011 @ 03:40 PM
link   
Man accused of planting bombs in sex toys
Full story here... www.torontosun.com...


161Share A Minnesota man was arrested after allegedly rigging up vibrators with explosive materials to give to his ex-girlfriends as Christmas gifts.


Terry Allen Lester, 37, from Waseca, Minn., has been charged with felony counts of creating an explosive device and making terroristic threats.





Woooo Hooooo! Here he is ladies....sweet mullet HEAVEN! Isn't he "da bomb
(LITERALLY!)


::
edit on 29-4-2011 by StealthyKat because: (no reason given)




posted on Apr, 29 2011 @ 03:46 PM
link   
I have heard of explosive orgasms but man o man! I will take a "little death" over a big, vag exploding one any day. The depths to which this man must hate women. Im going to ignore the little evil scientist voice at the back of my head, praising his mechanical prowess and ingenuity, btw.



posted on Apr, 29 2011 @ 03:53 PM
link   
This man actually had ex girlfriends to give these to? LOL everyone needs someone and all I guess.
Seriously though, how much explosive was there? That is terrible. What a sick b@@@@@@!!!

Story doesn't really say how much damage could be done, but then any "down there" is bad!!!
edit on 29-4-2011 by chiefsmom because: read the story



posted on Apr, 29 2011 @ 03:57 PM
link   
The mug shot is all time.

Greasy mullet? Check!
Hardened killer's stare? Check!
Hatred for females? Check!

So much bad happening here!



posted on Apr, 29 2011 @ 04:08 PM
link   
Hey Joe Dirt...

We found your father.



posted on Apr, 29 2011 @ 04:16 PM
link   
reply to post by irsuccubus
 


I was going to say that ("explosive orgasm") but I figured someone else would



posted on Apr, 29 2011 @ 04:19 PM
link   
Classic exploding sex-toy + mullet fail! My avatar looks good next to this guy!



posted on Apr, 29 2011 @ 04:25 PM
link   
reply to post by chiefsmom
 


I don't care what ANYONE says.....he don't hold a candle to THIS guy! You just KNOW he smells like sweaty armpits and old spice!




posted on Apr, 29 2011 @ 04:26 PM
link   
reply to post by whyamIhere
 


I love that movie! The scary part is....there are REALLY people like that here!



posted on Apr, 29 2011 @ 04:28 PM
link   
reply to post by irsuccubus
 


ok....since you didn't say it....I will
He gives "banging a girl" a whole new meaning!



posted on Apr, 29 2011 @ 04:48 PM
link   
reply to post by StealthyKat
 


lmao. My question is...did this guy think that this would end any other way but horrible?? Exploding sex toys? Its like a plot from either a really wild episode of CSI or Porn that is trying to take itself seriously.



posted on Apr, 29 2011 @ 05:01 PM
link   
reply to post by irsuccubus
 


Yeah a psychiatrist would have a field day with him....I'd say he has serious women issues



UPDATE: I found a video showing what kind of a woman dates rednecks like him.....check out the one on the right
Hell Yeah!!!!

edit on 29-4-2011 by StealthyKat youtu.be...: (no reason given)

edit on 29-4-2011 by StealthyKat because: (no reason given)

edit on 29-4-2011 by StealthyKat because: (no reason given)



posted on Apr, 29 2011 @ 08:59 PM
link   
I think he's Kenny Powers lost twin brother!!!
It would explain the attitude!

If this guy had any balls, he would have blown them with a hammer!... He should have Master Bathed, instead...
and... What kind of ex will take a vibrator as a gift? It's like me accepting a condom rigged with a bomb?



posted on Apr, 30 2011 @ 07:20 AM
link   
reply to post by NowanKenubi
 


I know! LMAO! Maybe they were exes, but still "friends with benefits"
Uggggh the visual on that is stomach churning!!!



posted on Apr, 30 2011 @ 07:43 AM
link   
LMAO!

OMG wow...the hair! ICK!

this is a bit crazy!



posted on Apr, 30 2011 @ 01:10 PM
link   
reply to post by mblahnikluver
 


I bet he slicks it down with vasoline.....ugggggh....how can anyone LIKE a mullet!



posted on Apr, 30 2011 @ 01:12 PM
link   
reply to post by NowanKenubi
 


OMG!!!!!
That is EXACTLY what he looks like!!! I am laughing so hard my stomach hurts!!!!



posted on May, 12 2011 @ 12:04 PM
link   

Originally posted by StealthyKat
reply to post by chiefsmom
 


I don't care what ANYONE says.....he don't hold a candle to THIS guy! You just KNOW he smells like sweaty armpits and old spice!



Damn it! How'd you get that picture of me?

I'z look goood!



posted on May, 17 2011 @ 12:10 PM
link   
reply to post by amaster
 


I actually see guys like this from time to time! Oooops.....let me clarify....I mean I see them in PASSING on the street....NOT "seeing them" as in dating them



posted on May, 17 2011 @ 01:15 PM
link   
reply to post by StealthyKat
 


Ain't a woman alive who can resist the power of the mullet!


For some reason they all seem to live in Covington.



new topics

top topics



 
4
<<   2 >>

log in

join