Help ATS with a contribution via PayPal:
learn more

Comic Strip CONTEST!!! ***RESULTS ARE IN****

page: 1
7
<<   2  3  4 >>

log in

join

posted on Jul, 8 2008 @ 12:49 PM
link   
Comic strip Contest!!!

THIS is for a short comic strip.

Well here we go! I have decided to make a contest here in the Comic forum for all you comic buffs and anyone else that would love to have a go,

The lovely member >>>>Azador




posted on Jul, 8 2008 @ 09:13 PM
link   
I'm willing to be a judge if you can tie the Aussie time line in with yours...

oh btw in case anyone else is wondering too, is there a limit to the amount of panels? ie: three squares in which to draw in.



Roswell.



posted on Jul, 8 2008 @ 09:21 PM
link   
Never made a comic before, so you basically use something like photoshop, draw the art, and dialogue, and keep it short?



posted on Jul, 8 2008 @ 09:55 PM
link   
ok, wait, this sounds like fun, I got a comic I just would love to get out however I can't draw fer squat. I hope yall don't judge to harshly on artistic talent.



posted on Jul, 9 2008 @ 06:00 AM
link   
Yep let your imagination run wild,

As long as its your won work Draw, photoshop ECT ECT GO for it!


As for panels we will allow up to 4



Have fun !



posted on Jul, 9 2008 @ 08:40 AM
link   
Woops, sorry I have selecting reading and missed the comic part in the title!
I thought this was a different kinda contest!




posted on Jul, 9 2008 @ 09:44 AM
link   

Originally posted by Givenmay
Woops, sorry I have selecting reading and missed the comic part in the title!
I thought this was a different kinda contest!


LOL

Well maybe you could make a comic about what you thought it was haha.



posted on Jul, 10 2008 @ 04:16 AM
link   
20 days left to do 4 panels!? I'm in there like swim ware. Hmmm, thinking of a cool ats themed subject thats takes 4 panels will be the toughie.Good luck all.



posted on Jul, 10 2008 @ 04:49 AM
link   

Originally posted by LordBaskettIV
20 days left to do 4 panels!? I'm in there like swim ware. Hmmm, thinking of a cool ats themed subject thats takes 4 panels will be the toughie.Good luck all.

I'm not sure she means panels in the comic, I think she means 4 Judges lol.

Am I right?

So I guess you can make it as long or as short as you want.



posted on Jul, 10 2008 @ 05:52 AM
link   
Yep keep it kinda short! 4 panels was just a brief, like 4 boxs, but that was just a guideline,

Just pull out what you want,



posted on Jul, 13 2008 @ 03:55 PM
link   




i125.photobucket.com...




Hey all. Here's my entry. Sorry it's cut off a bit.
Click on the link to see the whole thing.

Thanks



posted on Jul, 14 2008 @ 06:09 AM
link   
Sweet. I'll definately enter, it's been ages since I did something like this.



posted on Jul, 14 2008 @ 06:34 AM
link   
Great!

Thanks for taking part,



posted on Jul, 14 2008 @ 07:29 AM
link   



posted on Jul, 14 2008 @ 09:45 AM
link   
reply to post by asala
 


I do not have any drawing apps. (photoshop etc.).
Can I scan a drawing of my own and link to it via imageshack?



posted on Jul, 14 2008 @ 11:53 AM
link   
Yes! sure you can



posted on Jul, 14 2008 @ 12:16 PM
link   
I've got a lot of really good ideas. Too bad I don't really have the time. I'll see how it goes.



posted on Jul, 15 2008 @ 12:30 AM
link   


Here's my entry. I'm not an artist, so I stuck with the stick-figure drawings. It's obviously exaggerated, but there are a few topics I've seen that turn out like this.

[edit on 7/15/2008 by SonicInfinity]



posted on Jul, 15 2008 @ 07:53 PM
link   
Four boxes huh? You are talking about panels? I dont care, personally, if anyone goes over, but it looks like a couple entries are about 6 or 8. Im just clarifying, cuz Im gonna enter, too. lookout!!!



posted on Jul, 16 2008 @ 01:18 AM
link   
I am so in

It's 2:16am and I am @ work and all I can think of is a comic strip for BTS,lol I'll keep mine @ 4 squares and hand draw it,
I love this place.





new topics

top topics



 
7
<<   2  3  4 >>

log in

join