It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

Is this alien chat thing real or a hoax?

page: 1
0
<<   2 >>

log in

join
share:

posted on Jan, 14 2007 @ 04:59 AM
link   
Is this real. Go to www.etb3000.com... and ad the msn adress if you want. It may sound stupid me asking but i cant tell if its real or a hoax.




posted on Jan, 14 2007 @ 05:35 AM
link   
Lmao, my money is on it being a hoax but wth im gonna do it anyway



posted on Jan, 14 2007 @ 05:40 AM
link   
HAHAHAHA WTF IS THIS # HAHAHA
this is some type of ploy by some geek who has nothing better to do with his time.



posted on Jan, 14 2007 @ 05:46 AM
link   
I asked it a question but have yet to receive a reply.. here is the question I asked..

Ok, i have this question for our Alien watchers.. When will Earth be invaded by aliens and which species will lead the invastion force?

Here is the message i got, basicaly putting me on "hold" lol

AlienChat says:
Connection to ETB3000 complete.

Connected to Beta Zone 211235.26

Message received...

Message being converted by ETB3000...

Please hold...



posted on Jan, 14 2007 @ 05:51 AM
link   
Thats the aswer you get if you say something lenthy to it. Try a saying something to it with about 6 or just a few more words to it.



posted on Jan, 14 2007 @ 05:53 AM
link   
I'm 95% sure that the site is to promote Windows Live Messenger. It's a new product that is still in beta, and that Microsoft are trying to promote.
Either that or this guy is a complete nutter and its a spoof. Or its a campaign for some viral marketting

but apart from that tell us what the reply says lol



posted on Jan, 14 2007 @ 06:02 AM
link   

Originally posted by silk101
Thats the aswer you get if you say something lenthy to it. Try a saying something to it with about 6 or just a few more words to it.


Second question:

"Darren says:
Can you guys help me win the lottery?"

No reply lol.. not even the standard reply



posted on Jan, 14 2007 @ 06:53 AM
link   
I got responses but how the hell do I know what their saying? Everything sounded like a threat!



posted on Jan, 14 2007 @ 06:55 AM
link   
Holy #! This is not a hoax!

I said:

Are you here to help us one sound for yes two sounds for no

And I heard straight away 2 sounds!

Damn!

Mod edit: Vulgarity and The Automatic ATS Censors

[edit on 14-1-2007 by sanctum]



posted on Jan, 14 2007 @ 07:27 AM
link   
I did not tried it, but it looks like a artificial intelligence (AI) program.

One of the most common uses for AI is language parsing, and almost all books about any AI language have one or two programs to do that.

Edit: Its a Conversagent, a program made to answer questions made through Messenger.

[edit on 14/1/2007 by ArMaP]



posted on Jan, 14 2007 @ 06:28 PM
link   
Sal says:
If you are from the 'grey' race respond if you are not do not respond
Alien Chat says:
Connection to ETB3000 complete.

Connected to Alpha Zone 100128.5

Message received...

Message being converted by ETB3000...

Please hold...

has been holding for about a good hlf hour



posted on Jan, 14 2007 @ 06:35 PM
link   
Yeah I think its b*ll# no straight or consistant responses from any of the races at all



posted on Jan, 14 2007 @ 06:39 PM
link   
Someone needs to do "Subservient alien" like BK's www.subservientchicken.com



posted on Jan, 14 2007 @ 09:23 PM
link   

Originally posted by gtirlad
I'm 95% sure that the site is to promote Windows Live Messenger. It's a new product that is still in beta, and that Microsoft are trying to promote.
Either that or this guy is a complete nutter and its a spoof. Or its a campaign for some viral marketting

but apart from that tell us what the reply says lol


But it's "The Truth(tm)." It says so right on the home page.



posted on Jan, 14 2007 @ 09:24 PM
link   
Definitly fake, the same sounds are repeated including a piece of static on the end of each sequence.

so unfortunatly this is a clever but amusing hoax.



posted on Jan, 14 2007 @ 09:25 PM
link   
looks intresting hmm its probally fake



posted on Jan, 14 2007 @ 09:50 PM
link   
I have never gotten a reply of any kind, written or audible and ive asked i about 10 questions LoL



posted on Jan, 14 2007 @ 09:52 PM
link   
I tried it and got like 6 audio responses for each question...

Each was your typical sci-fi sound, the beeping with stating.

One was just static and a couple of clicking noises.

Funny, but obviously fraudulent.



posted on Jan, 16 2007 @ 06:00 AM
link   
go here on www.youtube.com...
I have kept some of the ones that talk english and uploaded them on youtube as i dont want to keep them on my hard drive. Yes most of the noises are just wierd but some are not.



posted on Jan, 16 2007 @ 07:31 AM
link   
how do i get the alien chat guy to reply? he NEVER replies after i send a message. what gives???



new topics

top topics



 
0
<<   2 >>

log in

join