It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

Mountain Monsters captured a Full Bodied Apparition and they dont even know it

page: 2
11
<< 1    3 >>

log in

join
share:

posted on Apr, 10 2017 @ 07:27 PM
link   
It is extremely disappointing to see how this thread is being used as an excuse to say penis, damn. There is nothing clever about saying penis, oh hell I've said it again. Will everyone please stop saying penis, oh heck, or I will be forced to complain to a Mod about the gratuitous use in this thread of the word penis, bugger.




posted on Apr, 10 2017 @ 07:28 PM
link   

originally posted by: Discotech
a reply to: Stevemagegod

I see Kenny from South Park in your highlights



Dang. Now I see Kenny holding a dildo.
edit on 2017-04-10T19:30:21-05:002201710America/Chicago4 by c2oden because: (no reason given)



posted on Apr, 10 2017 @ 07:29 PM
link   

originally posted by: jafo1973

originally posted by: Perfectenemy
Yeah sorry i got nothing. I always thought these shows are scripted anyways. It's just all make believe.


Yeah kinda like the US senate hearings.


Touché.



posted on Apr, 10 2017 @ 07:31 PM
link   

originally posted by: Discotech
a reply to: Stevemagegod

I see Kenny from South Park in your highlights


You know , that was my first thought...
But looking at the scene under 4k resolution on a 55" LED there is something. I just cant say what. Too much contrast and blurriness.



posted on Apr, 10 2017 @ 07:32 PM
link   
a reply to: CulturalResilience

Penis.



posted on Apr, 10 2017 @ 07:32 PM
link   
Ding dong.. didnt say the p word.



posted on Apr, 10 2017 @ 07:35 PM
link   

originally posted by: jafo1973
a reply to: CulturalResilience

Penis.


Stop that at once you naughty member.



posted on Apr, 10 2017 @ 07:41 PM
link   

originally posted by: CulturalResilience

originally posted by: jafo1973
a reply to: CulturalResilience

Penis.


Stop that at once you naughty member.


Lmao you said member



posted on Apr, 10 2017 @ 07:53 PM
link   

originally posted by: jaynkeel

originally posted by: CulturalResilience


originally posted by: jafo1973

a reply to: CulturalResilience



Penis.




Stop that at once you naughty member.




Lmao you said member


May I suggest that to avoid confusion and embarrassment we stop saying penis (whoops) or member, which was not in this instance meant to mean penis (whoops, sorry again) and instead use coloquealisms such as Satan's Sausage, or the Devils Dipstick. That way there will be no further need for anyone to say penis. DAMN!

Your's Sincerely
Cultural Penis.... I mean Resilience.



posted on Apr, 10 2017 @ 07:56 PM
link   

originally posted by: IAMTAT

originally posted by: In4ormant
I see a penis in your drawing. Am I supposed to?


He must be very popular with the female apparitions.


He knocks em dead



posted on Apr, 10 2017 @ 08:59 PM
link   
Don't tell anyone, but I have some sort of addictive fascination with Mountain Monsters (as well as the Alaska Monsters and Swamp Monsters, both of which I think were cancelled). I have all the seasons and I swear I must watch the episodes several times a week. I watch very little TV these days beyond Walk Dead and GOT, but I pretty much have Mountain Monsters playing every night in the background.

Even though I know the shows are faker than Kim Kardashian's ass, I find them highly entertaining. Maybe it is the redneck engineering of the trap or the various creatures. Whatever it is, I cannot stop watching the damn show.

I discovered it a few years ago while I was at home sick with flu and have been hooked ever since.



posted on Apr, 10 2017 @ 09:12 PM
link   
a reply to: Stevemagegod

Wow! It looks like a real life genuine absolution nothing! Good job Timmy, here's your trophy.



posted on Apr, 10 2017 @ 10:23 PM
link   

originally posted by: jafo1973

originally posted by: Perfectenemy
Yeah sorry i got nothing. I always thought these shows are scripted anyways. It's just all make believe.


Yeah kinda like the US senate hearings.


haha starred



posted on Apr, 10 2017 @ 10:24 PM
link   

originally posted by: DickBrisket
a reply to: Stevemagegod

Wow! It looks like a real life genuine absolution nothing! Good job Timmy, here's your trophy.


Why you in this section? Most Cryptid pictures are a whole lot of nothing. But does not mean there isnt anything there.



posted on Apr, 10 2017 @ 11:02 PM
link   

originally posted by: Edumakated
Don't tell anyone, but I have some sort of addictive fascination with Mountain Monsters (as well as the Alaska Monsters and Swamp Monsters, both of which I think were cancelled). I have all the seasons and I swear I must watch the episodes several times a week. I watch very little TV these days beyond Walk Dead and GOT, but I pretty much have Mountain Monsters playing every night in the background.

Even though I know the shows are faker than Kim Kardashian's ass, I find them highly entertaining. Maybe it is the redneck engineering of the trap or the various creatures. Whatever it is, I cannot stop watching the damn show.

I discovered it a few years ago while I was at home sick with flu and have been hooked ever since.


If you liked Scooby Doo as a child, you will like Mountain Monsters, it's the same thing.



posted on Apr, 10 2017 @ 11:58 PM
link   
Doorway? Well. This explains.:-)



posted on Apr, 11 2017 @ 12:05 AM
link   
oh yeah i see it. Its like one of those magic eye pictures. you gotta kinda cross your eyes and relax into to see the penis.



posted on Apr, 11 2017 @ 04:01 AM
link   

originally posted by: Discotech
a reply to: Stevemagegod

I see Kenny from South Park in your highlights



I just wanted to ask what kind of weird penises some people have.
Now i know that they maybe have penises that look like Kenny...



posted on Apr, 11 2017 @ 10:45 AM
link   

originally posted by: In4ormant
I see a penis in your drawing. Am I supposed to?

You should ask Freud that question...



posted on Apr, 11 2017 @ 10:46 AM
link   
a reply to: booyakasha
Just don't pull a George Castanza and walk out of the bathroom with your shirt off at a party...



new topics

top topics



 
11
<< 1    3 >>

log in

join