It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

Thoughts As I Approach...10,000 Stars

page: 5
31
<< 2  3  4    6  7 >>

log in

join
share:

posted on Feb, 1 2016 @ 01:15 PM
link   
a reply to: jacygirl

Just so it does not catch you by surprise, Ghost got your new avatar preggers. But don't blame him.




posted on Feb, 1 2016 @ 01:21 PM
link   

originally posted by: AugustusMasonicus
a reply to: jacygirl

Just so it does not catch you by surprise, Ghost got your new avatar preggers. But don't blame him.



I was just gonna ask what you did with my avi last night? omg...I had some weird mail waiting for me!


Wait....what? She's knocked up?
Oh good grief.



posted on Feb, 1 2016 @ 01:32 PM
link   
Cobaltic1978: I laughed at your offer of cucumber sandwiches! Growing up with Brit parents, I ate my share of those!

EnigmaAgent: Thank you so much! Is "UpNorthLike"....Canada?

Benevolent Heretic: Wow, thank you! I am a big fan of yours, so that compliment means a lot!

TNMockingbird: Hey hunny! (My Shed sister!) Aww, merci beaucoups!! (En Francais because the words "thank you" are starting to sound inadequate.)

I think I'm going to run to The Shed for a drink and some donuts, lol.
Anyone want anything?

jacy



posted on Feb, 1 2016 @ 01:33 PM
link   

originally posted by: AugustusMasonicus
a reply to: jacygirl

Just so it does not catch you by surprise, Ghost got your new avatar preggers. But don't blame him.



We're having Septuplets




posted on Feb, 1 2016 @ 01:41 PM
link   

originally posted by: jacygirl
I was just gonna ask what you did with my avi last night? omg...I had some weird mail waiting for me!


There was so much confusion last night, I was posting everywhere and being a saucy minx.


Wait....what? She's knocked up?
Oh good grief.


Yeah, go back a page, he wasn't to difficult to rope in. Kinda sad how quickly he caved.



posted on Feb, 1 2016 @ 01:42 PM
link   
a reply to: Ghost147

My uterus is not a clown car!



posted on Feb, 1 2016 @ 01:47 PM
link   
Jacy & Augustus - Congratulations!!!!!!


And no worries, I'm bringing plenty of extra donuts for ya!



posted on Feb, 1 2016 @ 01:48 PM
link   
a reply to: Ghost147

*hangs head* Oh the shame!!

So I guess we DID party like rock stars last night, huh?

7 names needed....hmmm....how about: Adolf, Rudolph, Madoff, Get Off, Stay Off, F**k Off and...Doc?




posted on Feb, 1 2016 @ 01:49 PM
link   

originally posted by: Martin75

Jacy & Augustus - Congratulations!!!!!!


Actually, it is me and Ghost.

I feel so dirty now.



posted on Feb, 1 2016 @ 01:50 PM
link   
a reply to: AugustusMasonicus
OK this is getting stranger by the minute. So did you turkey base her?



posted on Feb, 1 2016 @ 01:55 PM
link   

originally posted by: Martin75
a reply to: AugustusMasonicus
OK this is getting stranger by the minute. So did you turkey base her?



Eeek!! Huh??

I wasn't here I swear! Ghost gave me a new avi, put the link up in the thread. Augustus 'borrowed' it thinking I was still online. I was frozen in no-man's-land, unable to get back online.
That's where it get's....dirty I think.

Somehow...Ghost was seduced by...I don't even know anymore.
7 babies. Pfffft. I'm too old for this. Gonna sell 'em on ebay.



posted on Feb, 1 2016 @ 01:56 PM
link   
a reply to: Martin75

Nah, you missed it. I was using Jacy's new avatar last night and was posting like her but in a slightly over the top manner.

Ghost could not help himself, my seductive powers were omnipotent.



posted on Feb, 1 2016 @ 02:00 PM
link   

originally posted by: jacygirl
a reply to: Ghost147

*hangs head* Oh the shame!!

So I guess we DID party like rock stars last night, huh?

7 names needed....hmmm....how about: Adolf, Rudolph, Madoff, Get Off, Stay Off, F**k Off and...Doc?



LOL! I almost spit my coffee out!



posted on Feb, 1 2016 @ 02:06 PM
link   
a reply to: Night Star

You ever get my double bourbon?



posted on Feb, 1 2016 @ 02:11 PM
link   

originally posted by: Night Star

originally posted by: jacygirl
a reply to: Ghost147

*hangs head* Oh the shame!!

So I guess we DID party like rock stars last night, huh?

7 names needed....hmmm....how about: Adolf, Rudolph, Madoff, Get Off, Stay Off, F**k Off and...Doc?



LOL! I almost spit my coffee out!


Hey Sis! *hands tissue* I swear I had NOTHING to do with this mess!!
Please don't kick me out of The Shed!!

Be very careful. One minute you're handing them a drink...the next, you're a single mother to 7 as-yet-to-be-determined's...


edit on 1-2-2016 by jacygirl because: be vewy careful



posted on Feb, 1 2016 @ 02:48 PM
link   
dogstar23: Thank you for the burrito...I ran out of donuts. You had a crew? (are you a rock star?)


purplemer: Hey, thank you! I haven't seen you around here in ages! (not meant in a creepy way, lol)


Ghost147: Well...not only did you give me my 10,000th star (thank you!)...but a new avatar...and apparently a tryst between you and Augustus resulting in MY being preggers with 7 little freak shows? Umm...gracias I guess...

jacy (is it just me, or is this thread getting weird?)



posted on Feb, 1 2016 @ 02:49 PM
link   

originally posted by: jacygirl
(is it just me, or is this thread getting weird?)


That happened on page 1, post 2.



posted on Feb, 1 2016 @ 03:06 PM
link   
a reply to: AugustusMasonicus

I am very okay with that.




posted on Feb, 1 2016 @ 03:07 PM
link   

originally posted by: jacygirl
...I ran out of donuts.


I still have more hanging around.



posted on Feb, 1 2016 @ 03:21 PM
link   

originally posted by: AugustusMasonicus

originally posted by: jacygirl
...I ran out of donuts.


I still have more hanging around.


I think the "hanging around" was a little too...visual.

They aren't called, "Dunkin' Droopy Donuts" now are they? No...cuz that's not very appealing.

Sheesh.



new topics

top topics



 
31
<< 2  3  4    6  7 >>

log in

join