1/1/11 1/11/11 11/1/11 11/11/11

page: 2
108
<< 1    3  4  5 >>

log in

join

posted on Jan, 18 2011 @ 05:20 PM
link   

Originally posted by matrix12
man i think that the date 11/11/11 something crazy is going to happen
edit on 18-1-2011 by matrix12 because: (no reason given)

lol
yup, just like 06/06/06 when Satan took over the world haha




posted on Jan, 18 2011 @ 05:23 PM
link   
Let say my grand grand father was bord in 1899 :
he will be 112 this year (2011).

so 99 + 112 =/= 111 but 99+112 = 211.

Fails for those who were born in 18xx and sure there are still some people born in 18xx !


It's not a spectacular date, it's just a math thing !



posted on Jan, 18 2011 @ 05:24 PM
link   
reply to post by space cadet
 


hmm that is weird.

another weird thing is this year we will have 11/11/11 (november 11 2011)
next year we will have 12/12/12
and last year we had 10/10/10

there will never be another repeating date like that again until the year 3000
edit on 18-1-2011 by freedish because: (no reason given)



posted on Jan, 18 2011 @ 05:25 PM
link   

Originally posted by 12voltz
Works for me,What is it with our preoccupation with numbers and time,the earth and the animals get along without it.


Oh yea....Look at all of the extinct animals and lifeless planets.



posted on Jan, 18 2011 @ 05:25 PM
link   
reply to post by Starling
 


well you better make a good wish, were gunna need it



posted on Jan, 18 2011 @ 05:26 PM
link   
funny this reminds of when i was pregnant with my son (26 yrs ago) all day i would pass the clocking on machine and every day i would look at it at precisely 1:11 he was born on 1st november!



posted on Jan, 18 2011 @ 05:27 PM
link   
reply to post by Fifaboy
 


yea on 6/6/6 bush just had too give a speech



posted on Jan, 18 2011 @ 05:31 PM
link   

Originally posted by Fifaboy

Originally posted by matrix12
man i think that the date 11/11/11 something crazy is going to happen
edit on 18-1-2011 by matrix12 because: (no reason given)

lol
yup, just like 06/06/06 when Satan took over the world haha

Another Slayer album?



posted on Jan, 18 2011 @ 05:33 PM
link   
Well 11 has been a popular thing in the UK due to the Rememberance thing we have each year to remember the war dead since a peace treaty was signed after the first or second word war on the 11th hour of the 11th day of the 11th month so yeah, every November 11th we have a 2 minute silence to remember.



posted on Jan, 18 2011 @ 05:34 PM
link   
reply to post by space cadet
 


I link this link, thought I'd share...

The 11:11 Phenomenon

BTW I started seeing the 11 right before a major crisis and change in my life. I'm moving past that but I feel that 11 is guiding me in some way both personally and in a broader sense.



posted on Jan, 18 2011 @ 05:35 PM
link   
Tbh, I call bull on that numbers thing. Someone always comes out and says this date will mean x, or that date will mean y. I remember seeing the date (and time) 12:34.56 07/08/09 nothing miraculous happened then



posted on Jan, 18 2011 @ 05:37 PM
link   

Originally posted by space cadet
, but did you know that if you take the last 2 digits of your birthyear, and add the age that you will be this year, you get 111?

Starting to really grab my attention!

How is it possible to add up t 111 every time???
edit on 18-1-2011 by space cadet because: (no reason given)


LOL Holy sweet jebus, it works!!...Every person I know, they all work out to 111!


Yes you have my attention and no I have no idea that ends up like that!



posted on Jan, 18 2011 @ 05:38 PM
link   
Thats funny. It added up for me too. Also my birthday this year was 1/11/11. I had a doctor appointment (I ended up not going because of a stupid insurance thing) scheduled for 1/11/11 at 11:00 am. Too many 1's!



posted on Jan, 18 2011 @ 05:38 PM
link   
yup, im an 11:11 er



posted on Jan, 18 2011 @ 05:40 PM
link   
This is neither prophetic nor a prediction.
It's fun with math!



posted on Jan, 18 2011 @ 05:43 PM
link   
I havent thought about the number 11, but this morning I kept saying 8176 in my head before I woke up..dont have a clue what it means since I hate numbers to begin with.



posted on Jan, 18 2011 @ 05:48 PM
link   
reply to post by mblahnikluver
 


Its all about the natural order of things and the nature of reality. It's massive - it really is paradigm changing if we wake up to it. Please check out my posts and others on those threads I think this is important stuff here.

I could be very wrong but I see a lot of connections and congruences that ultimately show us we aren't what we've been led to think we are... And what they may soon have the ability to turn us into is just terrifying.

As I said - I could be waay off, but it just seems to make more sense than the reality I'm presented with...

Make of it what you will, some people will waste their time reading my posts I'm in no doubt of that. But some of you might not



posted on Jan, 18 2011 @ 05:51 PM
link   
Mine is 222 by the way

Although more recently its been ascending patterns of 1234, 2345, etc.etc..
edit on 18-1-2011 by iamahumandoing because: addition



posted on Jan, 18 2011 @ 06:00 PM
link   

Originally posted by matrix12
reply to post by Fifaboy
 


yea on 6/6/6 bush just had too give a speech


Its ironic - 666 - isnt what we all think it is...
but it will appear that way - either an inversion or a perversion of the original meaning - maybe :s
edit on 18-1-2011 by iamahumandoing because: thought



posted on Jan, 18 2011 @ 06:01 PM
link   

Originally posted by Griffo
Tbh, I call bull on that numbers thing. Someone always comes out and says this date will mean x, or that date will mean y. I remember seeing the date (and time) 12:34.56 07/08/09 nothing miraculous happened then


Maybe not to you.





new topics




 
108
<< 1    3  4  5 >>

log in

join