Epic sandwich is distinctly Québécois (you won't believe this!)

page: 1
0

log in

join

posted on Nov, 4 2010 @ 01:18 PM
link   
I thought I've seen it all... you may have heard of the KFC double down sandwich ( with no bun... just chicken)

This will blow your mind and health! I can feel my heart seizing just looking at it

www.montrealgazette.com...

gonna get one on the way home tonight!




posted on Nov, 4 2010 @ 01:19 PM
link   
reply to post by Perfect stranger
 


Oh man, I wanted to puke just looking at that.




posted on Nov, 4 2010 @ 01:24 PM
link   
reply to post by antonia
 

Yeah I second that. The hell is wrong with those people lol.
SL



posted on Nov, 4 2010 @ 02:14 PM
link   
Lord have mercy! Is there really a need for the hot dog buns?

Peace



posted on Nov, 4 2010 @ 02:15 PM
link   
reply to post by Dr Love
 


probably helps absorb extra grease!
then help it slide down
edit on 4-11-2010 by Perfect stranger because: spelling



posted on Nov, 4 2010 @ 02:19 PM
link   
Pffff ... a sandwich ain't a sandwich without Jägermeister in it.


Truth is this is beyond gross ... reminds me of this abomination.

edit on 4 Nov 2010 by schrodingers dog because: (no reason given)



posted on Nov, 4 2010 @ 02:58 PM
link   
reply to post by schrodingers dog
 


Yikes! that is also "special" what i find even scarier about that one is that it's mass produced..... meaning there is a market for that..... Imagine the focus group on that one...... a room full of zit faced teens looking for a quick breakfast before playing videogames all day... a balanced breakfast ... On a stick!



posted on Nov, 4 2010 @ 03:55 PM
link   
A few weeks ago while visiting with some friends in Houston, our host made the Bacon Explosion

Bacon Explosion

It was sooo good but you can almost feel your heart beating erratically after the 1st bite and you honestly can't eat very much before becoming overwhelmed.

Since I work for a Cardiologist practice I felt the need to tell on myself to make amends once I returned home and was advised that it's probably not a good idea to eat that again (like I didn't know that already going into it)





new topics
top topics
 
0

log in

join