It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

TheMachine's Intro

page: 1
0
<<   2 >>

log in

join
share:

posted on May, 1 2004 @ 06:02 PM
link   
Hi, i'm TheMachine.

Not themachine, not the machine. TheMachine


I found this site on another site, which I will not talk about here cuz it is a bad site. Shugo and I were there for a few months, untill I was smart enough to finally say "screw it" and came here. I decided to tell shugo also, cuz he's cool. Now him an I moderate TSK's site. I'm not sure, but I think I would be accused of advertising if I posted it


Oh, and I proudly say "Without me, Shugo wouldn't be here!"




posted on May, 1 2004 @ 06:13 PM
link   
Welcome, glad to have you aboard!



posted on May, 1 2004 @ 06:25 PM
link   
Welcome on board!!

Good to have you here.. im sure you will be just as addicted as shugo!

lol and im sure he will tell you how to get in to chat lol

Feel free to u2u me if you need any help.

Asala



posted on May, 1 2004 @ 06:30 PM
link   
I have actually been registered for a while now, longer than Shugo has, obviously. I do occasionally chat, but Shugo is WAY more adicted than I am... for some reason.



posted on May, 1 2004 @ 06:30 PM
link   
Welcome on board TheMachine
have fun enjoy check out BTS aswell see you around the site



posted on May, 1 2004 @ 06:40 PM
link   
You gonna start postin now Stevie?


Actually to be completely honest... I found this site back in May of 2003! Just didn't join. I was working on a project having to do with the Switchblade, and sure enough came across one here.

The site me and Machine are from has been trashed, thank god, if you U2U me or Machine we will give details on that one.


Machine... post more now... you've made your intro, now make yourself known.


Oh and... nice avatar


[Edited on 1-5-2004 by Shugo]



posted on May, 1 2004 @ 06:48 PM
link   
good! you found this thread! I shall try to post around more... I can never think of anything to say though


I still take credit for your being here!




oh, and this is NOT me in my avatar!

[Edited on 5-1-2004 by TheMachine]



posted on May, 1 2004 @ 06:55 PM
link   

Originally posted by TheMachine
I still take credit for your being here!




oh, and this is NOT me in my avatar!

[Edited on 5-1-2004 by TheMachine]


A) Kinda sorta true.
B) Thank you for stopping me click the reply button, and tell everyone that really IS you.


Assult doesn't count



posted on May, 1 2004 @ 09:44 PM
link   
wats up theMachine i remember seeing u on Shugos site which i couldnt log into Shugo told me how messed up it was before he trashed it

o yea i forgot to tell you that is me in my avatar

[Edited on 1-5-2004 by machinegunjordan]



posted on May, 1 2004 @ 09:51 PM
link   
nice to meet you machine i mean theMachine

wow machinegun i didnt know that was you in your avatar u r sexy



posted on May, 1 2004 @ 09:56 PM
link   

Originally posted by machinegunjordan
o yea i forgot to tell you that is me in my avatar

[Edited on 1-5-2004 by machinegunjordan]


That's how you wish to look... in your avatar



posted on May, 1 2004 @ 09:59 PM
link   
oh no that really is machinegun in his Avatar he is so sexy isnt he im new to this board so please read my intro
btw the first intro i read was machinegunjordans and everything about him is sexy im going to start a Machinegunjordan fanclub ne1 want to join



posted on May, 1 2004 @ 10:02 PM
link   

Originally posted by bluephoenix
oh no that really is machinegun in his Avatar he is so sexy everything about him is sexy im going to start a Machinegunjordan fanclub


That's fine just use the U2U feature and send him all the love notes you want.



posted on May, 1 2004 @ 10:04 PM
link   
would you like to join the machinegunjordan fan club kinglizard?



posted on May, 1 2004 @ 10:14 PM
link   
nein! this is TheMachine's thread! you must join MY fanclub here!!! STOP STEELING MY THUNDER!!!!


^this is the REAL machinegunjordan with his "partner" I'll let you determine who's who!

JOIN MY FANCLUB NOT HIS!!!

ps: machine gun, please dont be mad! im just kiddin with ya

[Edited on 5-1-2004 by TheMachine]



posted on May, 1 2004 @ 10:23 PM
link   
well machine i cant be mad cuz ur link dont work i wouldnt be mad neways cuz u seem pretty cool dont mind that nincompoop bluephoenix



posted on May, 1 2004 @ 10:27 PM
link   

Originally posted by machinegunjordan
well machine i cant be mad cuz ur link dont work i wouldnt be mad neways cuz u seem pretty cool dont mind that nincompoop bluephoenix

link fixed



posted on May, 1 2004 @ 10:31 PM
link   
well im not mad but which one am i and whic one is my partner and who is my partner? bluephoenix?
btw did shugo tell u bout bluephoenix or sumthin



posted on May, 1 2004 @ 10:37 PM
link   

Originally posted by machinegunjordan
well im not mad but which one am i and whic one is my partner and who is my partner? bluephoenix?
btw did shugo tell u bout bluephoenix or sumthin


yes, he did. lol. very clever jordan... very clever



posted on May, 1 2004 @ 10:38 PM
link   
heheheh shugo was pretty mad at first i dun no y i was just playin



new topics

top topics



 
0
<<   2 >>

log in

join