It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

New ATS Media Member's Photos Thread

page: 35
217
<< 32  33  34    36  37  38 >>

log in

join
share:

posted on Oct, 13 2009 @ 07:49 PM
link   
reply to post by concerned190
 


Looks like A hen party to me chicken lady. lol

You could make An avatar out of this one pretty easily.




posted on Oct, 13 2009 @ 07:59 PM
link   
reply to post by The Utopian Penguin
 


I don't know how to make avatars man.......isnt my chicken so pretty though? That one is mine her name is Belina and shes the prettiest of them all.

[edit on 10/13/2009 by concerned190]



posted on Oct, 13 2009 @ 08:25 PM
link   
reply to post by concerned190
 


I'm sorry, what is all this talk of chickens.

I can't get over how you just keep looking better and better.

Maybe someday I'll get around to other things in your pics, but not for a while I think.




posted on Oct, 13 2009 @ 08:35 PM
link   
reply to post by OzWeatherman
 


Dude....you're all laying down....HALF drunk?
whatever.


ATS needs a thing to rotate pics.



posted on Oct, 14 2009 @ 07:14 PM
link   
reply to post by tribewilder
 


Thank you tribe. thats very nice of you to say!



posted on Oct, 15 2009 @ 07:45 PM
link   

Originally posted by The Utopian Penguin
Wow... your new hair looks great


There seems to be some thing lacking in the second picture....
maybe this will help ?


Thanks


That picture was the direct result of beer! Although who says it isnt appropriate to ruin an expensive dress playing in the sand at your graduation ball haha. 10/10 for classyness!



posted on Oct, 15 2009 @ 07:46 PM
link   

Originally posted by Bluebelle
That picture was the direct result of beer! Although who says it isnt appropriate to ruin an expensive dress playing in the sand at your graduation ball haha. 10/10 for classyness!


I think I may have died and gone to heaven

Drools



posted on Oct, 20 2009 @ 07:16 PM
link   
Oh boy ...


playa del carmen


spinning at Float (NYC) circa 2001

and one from my youth ...


Spetses island in Greece



[edit on 20 Oct 2009 by schrodingers dog]



posted on Oct, 20 2009 @ 07:22 PM
link   

Originally posted by schrodingers dog
Oh boy ...





Oh yeah, an people ask if I still have a crush on Schrodingers Dog.....
Hubba Hubba



posted on Oct, 21 2009 @ 12:39 AM
link   

Originally posted by schrodingers dog
Oh boy ...


playa del carmen


spinning at Float (NYC) circa 2001

and one from my youth ...


Spetses island in Greece



[edit on 20 Oct 2009 by schrodingers dog]


oh my gosh....AHEM...



posted on Oct, 21 2009 @ 01:22 PM
link   
Nice pics everyone, I love these threads.

Joining this thread a bit late I guess but here I am anyway.

My avatar pic is a bit unclear, but here is another black and white....I love my black and whites!



And this one just added for a color example...and and an example of my personality...hmmm?




And something a bit more formal...


OK, I think that's enough pics of me. Sorry for the large images..


[edit on 06/10/2009 by jinx880101]



posted on Oct, 21 2009 @ 03:18 PM
link   
reply to post by jinx880101
 


Ill u2u you modelling contract...sigh~ Im gonna run outa these soon on with the number of fine ATS mamas.



posted on Oct, 21 2009 @ 05:59 PM
link   
reply to post by schrodingers dog
 


Loved Playa del Carmen! can't wait to go back...

Nice pics.




posted on Oct, 21 2009 @ 06:16 PM
link   
I was bored today..lol




posted on Oct, 21 2009 @ 06:31 PM
link   
reply to post by AccessDenied
 


And the smile?? huh?? HUH??.... :shk:

It's there in the eyes a bit but not like I'm used to..

I realize that the big city trip isn't exactly the big city, but come on..you went to walmart!!!



posted on Oct, 21 2009 @ 06:39 PM
link   

Originally posted by tribewilder
reply to post by AccessDenied
 


And the smile?? huh?? HUH??.... :shk:

It's there in the eyes a bit but not like I'm used to..

I realize that the big city trip isn't exactly the big city, but come on..you went to walmart!!!

took the pic before wallyworld..at like 8am..no timmies yet..lol.
GIVE ME A REASON to smile.



posted on Oct, 22 2009 @ 01:06 AM
link   
reply to post by zazzafrazz
 


Yay it's my lucky day! Too bad though, 5'4 girls don't make very good models! lol. And I'm really not confident enough anyway!

Where your pics Zaz?? (May I call you Zaz?) Gonna go hunt through this thread to find them.....

Edit to add- Could not find a single pic of you! Now I will have to build a picture in my mind...

[edit on 06/10/2009 by jinx880101]



posted on Oct, 22 2009 @ 01:36 AM
link   
reply to post by concerned190
 


You be quite cute miss, if I may say so!
Chickens, are they for eating, petting, or producing protein for your muscles???



posted on Oct, 22 2009 @ 07:38 AM
link   
reply to post by jinx880101
 


Thankyou! your cute yourself!!!!! The chickens are my pets. They are really cool and I love them.



posted on Oct, 28 2009 @ 05:40 AM
link   
OMG.....OMG.......Another pic of me.......



Damn Cougars......always on the Prowl.




new topics

top topics



 
217
<< 32  33  34    36  37  38 >>

log in

join