It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

The Shed 11

page: 146
36
<< 143  144  145    147  148  149 >>

log in

join
share:

posted on Oct, 9 2016 @ 11:50 PM
link   
a reply to: Skid Mark


Awww, it must suck that you don't get to talk as much.



What kind of job is she looking for? It's great that you are helping her with her resume.




posted on Oct, 10 2016 @ 12:00 AM
link   
a reply to: Night Star
Yeah it does. She doesn't get off work until after 3 AM here. She's looking for nanny work.



posted on Oct, 10 2016 @ 12:43 AM
link   
a reply to: Skid Mark

I hope she finds a great nanny job! Sounds interesting and rewarding.



posted on Oct, 10 2016 @ 12:51 AM
link   
3rd shift? thats always fun (sarcasm).

Yeah yeah i know, just ignore them all right. well good news is theyll be over soon enough.

Nah, if i were still young, it probably wouldnt bother me as much.



posted on Oct, 10 2016 @ 05:34 AM
link   

Good morning everyone!!!! I hate it's Monday again and I am back at work trying to wakeup. I will get caught up on everything I missed this weekend. I hope everyone has a great day!



posted on Oct, 10 2016 @ 07:59 AM
link   
a reply to: Night Star
So do I. Right now she's working in some gambling place with a lot of perverts around. She hates it.



posted on Oct, 10 2016 @ 12:43 PM
link   
Hello Shed Dwelling Human(oids)! I hope today goes well for You all...
Good Morfternoon!! It is My morning, a little after 12:30 pm and I am pouring down the coffee. The pixies made a good pot today! Way to go Pixies!!


Jaeger, watch some old Bruce Lee movies to get some moves so You can avoid those kind of injuries again!!


Skid, I hope Your Gal finds a better job soon. Sounds like a lot of stress where She is at now... Not good...


Jess I like the "It's Monday again" image! Those little guys are so cool!! LOL!!

edit on 10-10-2016 by SyxPak because: (no reason given)



posted on Oct, 10 2016 @ 12:54 PM
link   
a reply to: SyxPak
Yeah, she's sharing a room with a co worker at the place and sleeping on the floor. Housing in PNG isn't good. The poverty rate is sky high, too.



posted on Oct, 10 2016 @ 12:54 PM
link   
Hi Martin! Every time I see someone posting so early in the morning, I remember when I worked and how I always hated having to get up so early. Have a good day at work!

Hi Skiddy and whoever is around!






posted on Oct, 10 2016 @ 12:56 PM
link   
Afternoon Syx and Skid!

Man Skid, that sucks if she has to sleep on the floor!


Heading for my second cup of pixie coffee.



posted on Oct, 10 2016 @ 12:59 PM
link   
a reply to: Night Star
Howdy. It does suck. The last I heard the light doesn't work either. The owner of the building (her boss) won't fix it. She has to go into the actual work place to use the restroom and the shower is also attached to the work place. I saw the outside of it on video chat and it doesn't look secure at all. Also, it's for both men and women.



posted on Oct, 10 2016 @ 01:04 PM
link   
Good day from the prairie, everyone!

a reply to: SyxPak

"Morfternoon"! LOL!

I made the daily switch over from coffee to tea already.

a reply to: Martin75
I agree with Syx. Minions are hilarious! Blato!

Skid Mark
Man, you've got a tough row to hoe lately. I'm hoping things ease up on ya, and that your lady will find a better situation. Yikes!



posted on Oct, 10 2016 @ 01:18 PM
link   
a reply to: Skid Mark
Dude I hope that situation gets better for Her. Wow. Being so far has to suck. Sorry, I don't meant to rub salt in a wound but just giving an opinion on it all... I feel that someday, perhaps soon, it will all get better!!



a reply to: Night Star
Hi Night! I have a cool image to drop in shortly. I think it's cool anyway...



a reply to: PrairieShepherd
Hey Shep! Ya like that did Ya?! LOL!! I felt like making up a new word today!! It fits for Me, anyway...
Is afternoon but My morning so, Morfternoon!... LOL!!



posted on Oct, 10 2016 @ 01:19 PM
link   
And Just because...



posted on Oct, 10 2016 @ 01:21 PM
link   
This one, because I am a Dragon/Human ShapeShifter...



edit on 10-10-2016 by SyxPak because: (no reason given)



posted on Oct, 10 2016 @ 01:28 PM
link   
a reply to: SyxPak

I did indeed get a kick out of that.



posted on Oct, 10 2016 @ 01:33 PM
link   
a reply to: PrairieShepherd

LMAO!!! Then You would get a Kick out of a Dragon Ride?! I think so!!!



edit on 10-10-2016 by SyxPak because: sp errer



posted on Oct, 10 2016 @ 01:34 PM
link   

This is the kinda day I have had! URG! I will return this evening if I survive!



posted on Oct, 10 2016 @ 01:36 PM
link   
Right made up my mind gonna sue my company win so big gonna make me great again and I'm gonna come help build that wall and visit the USA.(I love going trump mode).
The redcoats are coming!.



posted on Oct, 10 2016 @ 01:44 PM
link   
a reply to: SyxPak

Heck yeah. Who says a PrairieShepherd has to shepherd sheep? Maybe I'm a Prairie dragon Shepherd!



new topics

top topics



 
36
<< 143  144  145    147  148  149 >>

log in

join