It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

New ATS Media Member's Photos Thread

page: 146
217
<< 143  144  145    147  148  149 >>

log in

join
share:

posted on Apr, 21 2011 @ 12:38 AM
link   
reply to post by pianopraze
 


And look at it this way..

most of us are crazy..

my tinfoil hat will not look good on you..

your dog is too big..

yes, that dress makes you look fat..

get your own tin foil hat...

your avatar is a fantasy looking thingy...

thingy IS a word...

WOOT!!




posted on Apr, 21 2011 @ 12:39 AM
link   
reply to post by RajunCajun
 


RajunCajun,

Did anybody ever tell you that in the right light, and with a bit more scruff you'd look like Viggo Mortensen from Lord of the Rings? I think I'm going to give you a new nickname: Aragorn, son of Arathorn.



posted on Apr, 21 2011 @ 12:46 AM
link   
reply to post by baddmove
 


lol, yeah...

i tend to tell all the bad things up front too...

if the ladies don't run away screaming they might be worth the investment of time and money





posted on Apr, 21 2011 @ 01:07 AM
link   
reply to post by truthseeker1984
 


Nope,however I do get a lot of Orlando Bloom though...
I'll take that as a compliment though and I wish I could
get that rugged look...
Been trying to grow a mustache for 33 years! Lol
Ain't happnin



posted on Apr, 21 2011 @ 01:19 AM
link   

Originally posted by RajunCajun
reply to post by truthseeker1984
 


Nope,however I do get a lot of Orlando Bloom though...
I'll take that as a compliment though and I wish I could
get that rugged look...
Been trying to grow a mustache for 33 years! Lol
Ain't happnin



Orlando Bloom? Really? I just don't see it! My first thought was Aragorn....hehe

And it was a compliment! Aragorn was a badass!



posted on Apr, 21 2011 @ 01:23 AM
link   

Originally posted by ltinycdancerg
Maybe ATS should create their own Online Dating Forum


ATS First Date Scenario:

HE: After the 911 Truthout Protest whadda say we go out for a nice steak dinner?

SHE: No thanks, I don't eat meat and besides all the food has been genetically modified by Monsanto and infused with High Fructose Corn Syrup.

HE: Yeah you're right. How about stopping by my crib and I'll make us some Tater Tots and Green Tea. Then I'll show you my Mandelbrot set collection and after that we could have a Ouija board session and contact Elvis.

SHE: Awesome! And then some midnight yoga followed by stargazing with my new Celestron Astro Master Telescope.


.



posted on Apr, 21 2011 @ 01:30 AM
link   

Originally posted by kinda kurious

Originally posted by ltinycdancerg
Maybe ATS should create their own Online Dating Forum


ATS First Date Scenario:

HE: After the 911 Truthout Protest whadda say we go out for a nice steak dinner?

SHE: No thanks, I don't eat meat and besides all the food has been genetically modified by Monsanto and infused with High Fructose Corn Syrup.

HE: Yeah you're right. How about stopping by my crib and I'll make us some Tater Tots and Green Tea. Then I'll show you my Mandelbrot set collection and after that we could have a Ouija board session and contact Elvis.

SHE: Awesome! And then some midnight yoga followed by stargazing with my new Celestron Astro Master Telescope.


.


ooo just what i had in mind ...... so whats the plans for the 2nd date?



posted on Apr, 21 2011 @ 01:38 AM
link   
ATS first date scenario:

Me: Hello. Nice to finally meet you.

Her: You as well. You are even more handsome in real life!

Me: Why thank you. Hey... Wanna see my magic stick?

Her: OMG yes.




posted on Apr, 21 2011 @ 01:42 AM
link   
reply to post by SolarE-Souljah
 


LMAO


right on...*points to nose*



posted on Apr, 21 2011 @ 02:00 AM
link   
As long as the women here don't have a "magic stick"
It's all good.... No what I mean! Lol

And Yeah Truth...he sure is a badass!
Need to work on my awesomeness and scruff!



posted on Apr, 21 2011 @ 02:20 AM
link   
reply to post by SolarE-Souljah
 



well we know whats always on your mind now dont we ?

lmao im laughing so hard i got tears in my eyes ,, i needed this ...

magic stick .... lmao



posted on Apr, 21 2011 @ 02:25 AM
link   
reply to post by SolarE-Souljah
 




I like the way you think Solar.

Show em what you got!



posted on Apr, 21 2011 @ 06:27 AM
link   
reply to post by itaii
 


WOW


You are beautiful



posted on Apr, 21 2011 @ 06:40 AM
link   
reply to post by itaii
 


Beautiful.



posted on Apr, 21 2011 @ 06:44 AM
link   
reply to post by AeonStorm
 


You're so sweet!



posted on Apr, 21 2011 @ 06:46 AM
link   


This is one of my favorite pictures!



posted on Apr, 21 2011 @ 06:53 AM
link   
reply to post by Jess_Undefined
 


As I have said before Jess, you are stunning.

I am for the first time ever finding myself looking over my shoulder while posting on ATS hehe wife is hovering around but I feel compelled to post here. So much beauty



posted on Apr, 21 2011 @ 07:01 AM
link   
reply to post by Jess_Undefined
 


Really beautiful Jess, I like your smile
!



posted on Apr, 21 2011 @ 08:08 AM
link   
reply to post by Jess_Undefined
 


Gorgeous! I really like your hair



posted on Apr, 21 2011 @ 08:24 AM
link   

Originally posted by RajunCajun
As long as the women here don't have a "magic stick"
It's all good.... No what I mean! Lol


ROFLMAO. Note to self beware of members named Lola.






new topics

top topics



 
217
<< 143  144  145    147  148  149 >>

log in

join