It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

Hi there, beautiful people of ATS!

page: 2
16
<< 1    3  4 >>

log in

join
share:

posted on Aug, 9 2014 @ 07:13 PM
link   
a reply to: Ophiuchus 13

Thanks, Ophiuchus! I'm already enjoying it (cookies, laughs and all) - looking forward to journey!

Cheers!




posted on Aug, 9 2014 @ 07:18 PM
link   
Keep posting.
9 more to go and you can start your own threads if you want.
But you probably knew that already...lol
edit on 9-8-2014 by Darkblade71 because: (no reason given)



posted on Aug, 9 2014 @ 07:23 PM
link   
a reply to: versioninfinity

Welcome to ATS! It's wonderful to have you on board!

Maybe we'll cross paths here and there, the footpaths are wonderful as well as the main roads.

Enjoy your journey and explorations! There's always something new to discover!




posted on Aug, 9 2014 @ 07:37 PM
link   
a reply to: Darkblade71

hahaha thanks Darkblade71...and I can neither confirm nor deny that accusation


ok, i'm maybe i can confirm that accusation lol



posted on Aug, 9 2014 @ 07:38 PM
link   
a reply to: GENERAL EYES

Thanks, General Eyes! I'm loving the footpaths, the main roads and all the scenery so far. I have been for a long long time now, but perhaps the intrigue of being a part of that footpath lead me to finally speak up.

Cheers to you, and I'm sure we'll definitely cross paths again





posted on Aug, 9 2014 @ 07:48 PM
link   
a reply to: versioninfinity



after I walked in, there was a weird quiet and everyone looked up at the ceiling. :/


Not to worry, I believe that only proves that we have a higher rate of ADD here than the rest of the population in general. Now if it was ADHD you would have had an immediate response.



edit on 075pm0606pm72014 by Bassago because: ADD can't spell



posted on Aug, 9 2014 @ 07:53 PM
link   
a reply to: versioninfinity
A sense of humor, too... hmmmm
Let me know how that works for you... Usually gets me in trouble.



posted on Aug, 9 2014 @ 07:59 PM
link   
a reply to: Bassago

oh boy...then I guess I have ADHD lol

see, the interwebs via ATS has already helped me



posted on Aug, 9 2014 @ 08:01 PM
link   
a reply to: WanDash

well WanDash...in my experience, my sense of humor has led me to surround myself with very large friends as well as take up Muay Thai.

that combination has definitely been working for my humor haha
now, forum Bruce Lee'ing is another story all together...for that, I will surely keep you updated


PS I totally realize Bruce Lee had nothing to do with MT, but I have no mainsteam MT artist to reference :/



posted on Aug, 9 2014 @ 08:03 PM
link   
a reply to: versioninfinity

Welcome aboard the more the merrier. Always thought provoking discussions here, and breaking news is often heard here first!



posted on Aug, 9 2014 @ 08:04 PM
link   
a reply to: versioninfinity
All my friends say they don't know me...
Anyway -
I'm guessing Des' is busy baking or visiting another planet with Dr. Manhattan...again ...
So - can't let you starve after all the cookie-talk...
(Sorry - I don't have any cookies on hand... ;()
Bon apetit





posted on Aug, 9 2014 @ 08:05 PM
link   
a reply to: WeRpeons

Hi there, WeRpeons! Thank you for the kind welcome


And I totally agree - I can't tell you how many times I've heard real news first here. One of my favorite things to do is to listen to news on ATS and then see how msm portrays it to the rest of us.

Cheers, and I look forward to seeing you around!



posted on Aug, 9 2014 @ 08:07 PM
link   
a reply to: WanDash

So, I googled "awesome person" in the hopes of replying with a thank you image. Sadly, I haven't covered the "how to apply a forum pic" part of the beginners boards yet.

However, I wanted to let you know how awesome I think you are for posting those tasty treats for me
Thank you so much! And as soon as I step out of the noob slippers, I will totally punt an awesome pic up here for you haha

Cheers, WanDash!!!



posted on Aug, 9 2014 @ 08:13 PM
link   
A Warm Welcome to ATS!

Strong advice:Ignore trollers and everything will be allright.



posted on Aug, 9 2014 @ 08:23 PM
link   
a reply to: PaulTheDuke

Thank you, PaulTheDuke!

These trolls that everyone speaks of...they don't sound like the Shrek variety. But I'm sure they can be reached with kindness and acceptance!

Edited by future VersionInfinity because: I WAS WRONG. OMG I WAS SO SO WRONG.



posted on Aug, 9 2014 @ 08:26 PM
link   
a reply to: versioninfinity

Huh,of course they aren't like Shrek
.
For example:If you have little grammar mistakes on your thread or esspecialy your title they will automatically reply you correcting that mistake or they are going waaaaay off-topic....ATS should make an ignore button or something like that.
edit on 9-8-2014 by PaulTheDuke because: (no reason given)



posted on Aug, 9 2014 @ 08:35 PM
link   
A warm welcome from the UK, you seem quite articulate in your speak, so I'm guessing not just another passing troll.

Hope to engage you in debate sometime in the future....


What is your main topics of interest (if you don't mind me asking) ?
edit on 9/8/14 by woogleuk because: (no reason given)



posted on Aug, 9 2014 @ 09:25 PM
link   
a reply to: versioninfinity

You're very brave...welcome to ATS



posted on Aug, 9 2014 @ 09:29 PM
link   
a reply to: woogleuk

Hi there, woogleuk! Thank you for the warm welcome, and I'm looking forward to seeing you around ATS


As for my topics of interest - I enjoy spirituality, the paranormal, current events and things/people/movements that I have not heard of before. I guess that last one could be umbrella'd by "the unknown" (at least to me).

What topics do you enjoy engaging in?



posted on Aug, 9 2014 @ 09:32 PM
link   
a reply to: versioninfinity

HAHA!




new topics




 
16
<< 1    3  4 >>

log in

join