It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

The Shed

page: 133
37
<< 130  131  132    134  135  136 >>

log in

join
share:

posted on Mar, 16 2014 @ 02:02 PM
link   
reply to post by Serdgiam
 


Aww Serdg...I actually don't know enough to write up charts, but I sure do study astrology...or let's say I DID, before I met you guys, lol. That's quite amazing, born on Friday 13th on a full moon? I have to do some research on that....that's awesome!!

Cody...??? Hug too big? Slipper in the face? Apologies, been kinda chaotic in here today!

Oh, there's True. I told you he'd be back....I think Cody has your slipper.

jacy




posted on Mar, 16 2014 @ 02:03 PM
link   
reply to post by Serdgiam
 


Stop it.....thank you...I'm not.... ( )
Rainbows
Jane



posted on Mar, 16 2014 @ 02:04 PM
link   
reply to post by angelchemuel
 


Yeah, the only way for the universe to stuff this much "cool" into one meager human is only allowed if the celestial bodies themselves align and make it so.




posted on Mar, 16 2014 @ 02:06 PM
link   
reply to post by jacygirl
 


If you dig anything fun up, lemme know!

Like I said, dont know much about it. I do know that its not a common event, but not much more. The people that read my charts wouldnt tell me a whole lot.


Im not sure astrology points to anything too definitive, but it is pretty darn interesting regardless.



posted on Mar, 16 2014 @ 02:07 PM
link   
reply to post by jacygirl
 


Just for the fun of it

What's my star sign ? Not directed at you personally jacy .................. I'm just curious

Cody



posted on Mar, 16 2014 @ 02:10 PM
link   
reply to post by jacygirl
 


Welcome back Sis!

I'm a virgin by the way, oh, sorry, I meant virgo.


Cody, don't you two have a sofa? Sheesh!


True, awww, thank you. I think I sound great in my head then I record myself and I'm all meh hehe. Did you have your chicken after? I'm living on cheese and biscuits today.

@Cody, no, not bacon cheddars, I ran out.



posted on Mar, 16 2014 @ 02:13 PM
link   
reply to post by cody599
 


Cody, what's your birthday hun? Month and Day is all I need


Serdg, I will certainly let you know what I find out! I don't care if people make fun of my fascination with astrology....there is a part inside of me that believes it all has much more significance than we know.


jacy



posted on Mar, 16 2014 @ 02:15 PM
link   
reply to post by Tsu322
 





I think I sound great in my head then I record myself and I'm all meh


LOL been there done that

I need to go check on Sporky............. back in a minute, you know how these dragons can be ................

Cody



posted on Mar, 16 2014 @ 02:17 PM
link   
(Syx flies back. Circling overhead weaving Spells of Protection and Enchantment over All..........)
(Heads off to the Local store, for the Beverage Dept.......... Wait till they get a load of Me!)



posted on Mar, 16 2014 @ 02:19 PM
link   
reply to post by jacygirl
 


I was chucked out 11.02.1967 (British way ........... day month year)

I was quite happy there, it's been downhill ever since LOL

Cody



posted on Mar, 16 2014 @ 02:20 PM
link   
reply to post by Tsu322
 


You are not, and probably have never been, meh.

And yes, there were chicken, peas, carrots, Yorkshire puddings, and some garlic roasted Mediterranean veg. Bloody lovely! I only snack on weekdays, but on Sundays I EAT!



posted on Mar, 16 2014 @ 02:23 PM
link   
reply to post by Tsu322
 


SYX!! Grab me more coffee cream pleeeeease?!!!

Cody, don't forget the pooper-scooper...you wanna check on the moose too?

Tsu. So you're a Virgo, are you hun? How lovely. Check this out (from CafeAstrology.com):
The Virgo Woman

Charming, perfect, and intelligent, the Maiden seduces all that crosses her path, be it man, woman, or unicorn. The Virgoan woman is very discerning, a natural critic, and a sharp analyzer of everything and everyone. Highly intuitive, she has the ability to sense what is off-key about a person or situation, and hone in to this with intent to improve. Don't take it personally, because Virgos only mean well. The Virgo woman in your life is liable to wave a magic hand over chaos, imposing a gentle, perfect order on your universe.

Governed by Earth, the Virgo woman is inherently practical, basing her thoughts on reality, not imagination. Sensation and experience are more important than emotion and fantasy to the Virgo woman. The Maiden walks with feet firmly on the ground, stepping gracefully and gently in her sensible reality. Detail oriented, she will be the only person to have brought a can-opener to a camping cookout, and then offer the china plates - that no one else thought to bring - to serve dinner on. This is a dynamite of a woman, who literally does think of everything. And where would you be without her, is the supporting refrain.

Virgo women like systematic approaches and planned routines. They are usually collectors of some sort - butterflies, stamps, and stories. Famous Virgoans include Lauren Bacall, Mother Theresa, Selma Hayek and Cameron Diaz.

jaky



posted on Mar, 16 2014 @ 02:24 PM
link   
reply to post by cody599
 


Haha....a kindred Aquarian!....*makes note quick for Birthday threads!*

Rainbows
Jane



posted on Mar, 16 2014 @ 02:29 PM
link   
reply to post by angelchemuel
 


Aww, of course you and Cody would be Aquarians, lol. Wow, I have a lot of Aquarians in my life...we get along really well!!
(I'm a Sagittarius)
Yup, Aquarius...friendly, people-persons, helpers....intelligent and well-spoken. (belated Happy Birthday!!)

jacy



posted on Mar, 16 2014 @ 02:32 PM
link   
reply to post by angelchemuel
 


Friends I hate to leave you

The cuddle monster has appeared and I must away

Angels on all your pillows

Cody



posted on Mar, 16 2014 @ 02:36 PM
link   
reply to post by cody599
 


Have a good night Cody!
It's always a pleasure.
jacy



posted on Mar, 16 2014 @ 02:46 PM
link   
reply to post by TrueBrit
 


Awww.

Haha, I only eat when I feel like it, I couldn't do set times or days lol, like snakes. If I can be bothered later it will be viennesse whirls or cookie ice cream.

Someone that used to see my drink coke and eat snacks in the cafe asked me once how I stayed slim, I said, 'I cut out the fruit and veg', LOL, they thought I was joking.

Actually, I'm thinking of starting a pack of Reeses peanut butter and chocolate cups, they are soooo moorish!


Jaky, it's like you just wrote my biography, perfect, intelligent, yeah, I like that version, HA!


I'm more for Runes than astrology these days, I made my own but the ink keeps coming off so I'm going to have to end up doing more.



posted on Mar, 16 2014 @ 03:19 PM
link   
reply to post by Tsu322
 


Tsu...I only eat when I'm hungry too, lol. Reeses peanut butter cups are the best! I thought the whole thing sounded like you to a 'T', glad you agree! Runes...also awesome....yep, okay you passed the audition.
Officially "ADOPTED".
Permanent Sister-Status updates to begin in 5...4...3...2...1

jaky



posted on Mar, 16 2014 @ 03:40 PM
link   
Wave bye bye folks.....

Bureaubeastie is sold!
I'm happy and sad at the same time, because you guys put your energies too, into transforming this poor, battered and tattered bureau from this....



to this....



Thank you for helping me to make Bureaubeastie what it has become

Rainbows
Jane



posted on Mar, 16 2014 @ 04:35 PM
link   
Well, the end of another weekend with Zack, gotta leave to take him home, 2 long lonely weeks ahead of me...
-sad sigh-



new topics

top topics



 
37
<< 130  131  132    134  135  136 >>

log in

join