It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

The Shed

page: 120
37
<< 117  118  119    121  122  123 >>

log in

join
share:

posted on Mar, 15 2014 @ 02:22 PM
link   
OK guys I'm gonna have an hour or so of quality time with Mrs C

Keep your minds out the gutter, we're cuddling up and watching Spartacus with a glass of wine

Catch you all later

Cody




posted on Mar, 15 2014 @ 02:47 PM
link   
reply to post by cody599
 


Your watching Spartacus.....and telling US to keep our minds out of the gutter!!!!!....Yeah, right!



Rainbows
Jane



posted on Mar, 15 2014 @ 03:35 PM
link   
brain fried....brain fried...



posted on Mar, 15 2014 @ 03:36 PM
link   
reply to post by angelchemuel
 


*opening door...looking around....*
"Hello?"
Hmph, all caught up and no one's around. I'll likely just keep talking anyways so...

Homer: Zack is adorable...I want him. I love how you stalked him right into the bathroom, hehe. The way he puts his hand up in front of his mouth when he laughs...I do that too!

Jane: Tsu and True....lol, already thought of that! (If I was a young single guy I'd be after her....if I was a young single girl I'd be after him)

*singing* "Love is in the air...."

*FWAP*
Hey!!! Who threw the moose poo? Geez, it's good to be home.

jacy



posted on Mar, 15 2014 @ 03:38 PM
link   
reply to post by HomerinNC
 


Too much stats, too much stats!
Have a brew break and a fag Homer....read through the missed posts...I've been winding Cody up.....and don't let Gordi's avatar scare you....it's YUK!

Rainbows
Jane



posted on Mar, 15 2014 @ 03:42 PM
link   


Jane: Tsu and True....lol, already thought of that! (If I was a young single guy I'd be after her....if I was a young single girl I'd be after him)
*singing* "Love is in the air...."
reply to post by jacygirl
 


Hehe....see...us mom's know best!


Bet Gordi can make a song up for them!....Ooooh...that reminds me.....must go do my 'report' for him!

Rainbows
Jane



posted on Mar, 15 2014 @ 03:44 PM
link   
reply to post by angelchemuel
 





Have a brew break and a fag Homer...


You might want to rephrase that Jane

Homer is American................having a fag means a whole new thing over there lol

Cody

edit on 15/3/14 by cody599 because: (no reason given)



posted on Mar, 15 2014 @ 03:51 PM
link   
reply to post by cody599
 


I know....and Homer knows what I mean I am sure

So how was Spartacus? Were you doing the Andy Whitfield or later?


Rainbows
Jane



posted on Mar, 15 2014 @ 03:53 PM
link   
reply to post by angelchemuel
 


Brilliant Jane

Going for the penultimate episode now.

Catch you all later

Cody



posted on Mar, 15 2014 @ 03:58 PM
link   

angelchemuel
reply to post by HomerinNC
 


Too much stats, too much stats!
Have a brew break and a fag Homer....read through the missed posts...I've been winding Cody up.....and don't let Gordi's avatar scare you....it's YUK!

Rainbows
Jane


yes I'm doing that right now, was outside shooting my bow, and having a fag (yes I know what it means from over there
)

Gonna be on the gril on a little bit to make bbq grilled chicken for my son and I for dinner tonight



posted on Mar, 15 2014 @ 04:00 PM
link   
Night Star....where are you???
Are you off flying your dragon? Send us a smoke signal hunny!
(we seem to keep missing each other in here lately....hope you're just happily busy with real life...?)

Cody...is Rodinus travelling? Still stuck in Switzerland? (sheesh, I wish!)

fossilera? Serdgiam? I saw the Doctor46 ran in and out the other day.
Just trying to keep track of the family, lol...
jacy



posted on Mar, 15 2014 @ 04:01 PM
link   
Hey there fellow rainbownites... Wanna see what my "Rainbow Conservatory" looks like at night???
(That's where my main computer is just now....)
LINK
It would do the Rainbow Rooms Shed Proud!! LOL



posted on Mar, 15 2014 @ 04:05 PM
link   

angelchemuel
reply to post by HomerinNC
 


Too much stats, too much stats!
Have a brew break and a fag Homer....read through the missed posts...I've been winding Cody up.....and don't let Gordi's avatar scare you....it's YUK!

Rainbows
Jane


Actually it's starting to FREAK me out a bit too!!! I'm changing back!!

I just wanted to wind Tsu up a wee bit with it!!... I'll just send it to her instead?
Yeah, safer option methinks... and I won't freak anyone else out... Including masel'!!! (Myself!)



posted on Mar, 15 2014 @ 04:13 PM
link   
reply to post by Gordi The Drummer
 


That was fun Gordi! I want to be there, lol.
I love flashing lights and sparkly things, haha....and the music was perfect.
*packing my bag now*
Put the kettle on!
jacy



posted on Mar, 15 2014 @ 04:15 PM
link   

jacygirl
reply to post by Gordi The Drummer
 


That was fun Gordi! I want to be there, lol.
I love flashing lights and sparkly things, haha....and the music was perfect.
*packing my bag now*
Put the kettle on!
jacy


hehe - I'd better make up the spare room!

I'm off to watch RUSH... back in a couple of hours!



posted on Mar, 15 2014 @ 04:18 PM
link   

Gordi The Drummer

angelchemuel
reply to post by HomerinNC
 


Too much stats, too much stats!
Have a brew break and a fag Homer....read through the missed posts...I've been winding Cody up.....and don't let Gordi's avatar scare you....it's YUK!

Rainbows
Jane


Actually it's starting to FREAK me out a bit too!!! I'm changing back!!

I just wanted to wind Tsu up a wee bit with it!!... I'll just send it to her instead?
Yeah, safer option methinks... and I won't freak anyone else out... Including masel'!!! (Myself!)


Yeah I changed mine too



posted on Mar, 15 2014 @ 04:25 PM
link   
reply to post by HomerinNC
 


You're a bad man Homer...a very naughty man.....but I like it!


Rainbows
Jane



posted on Mar, 15 2014 @ 05:13 PM
link   
Goddamnit!

I go away for a few hours and this is what I come back to?!


You're all naughty!



posted on Mar, 15 2014 @ 05:20 PM
link   
reply to post by Tsu322
 


Well...it is your fault.....you bring out the best in us!

Rainbows
Jane



posted on Mar, 15 2014 @ 05:31 PM
link   
Comes in huffing and puffing from running to catch up in here.

First...Gordi, so sorry to hear about your poor Mom. I hope she feels better real soon! LOVE your conservatory. Very pretty and colorful!

Tsu, you're beautiful and adorable and bubbly! Loved the vid Honey!

Jane, loved the new pic, aother beautiful Rainbow Lady! OH I LOVE Eragon!!!!! The book series is soooo much better! I believe the author was only 15 yrs old when he started writing it. Most impressive!

Homer, your boy is adorable and I love your new avatar! LOL

Jacy...WOW Gorgeous!!!! Did you ever do any modeling????

You all need to be aware that perhaps on Monday or Wednesday I will be getting a new computer. I'm on the old windows xp and come April 8th they will no longer being updating their security and this laptop is old anyway. So...If I should disappear for a while it's because I ran into a problem. I'll be paying the guy at the store extra to set it up so that I can just come home and get right on. That' what my ex did with his new one.

As for pics, I don't have any recent ones and I'm no great beauty like the other ladies, so I shall remain a mystery for now.
edit on 15-3-2014 by Night Star because: (no reason given)



new topics

top topics



 
37
<< 117  118  119    121  122  123 >>

log in

join