It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

BTS : Avatar Creations 2014

page: 300
87
<< 297  298  299    301  302  303 >>

log in

join
share:

posted on Dec, 1 2014 @ 04:34 AM
link   
a reply to: 74Templar

Thanks mate !

files.abovetopsecret.com...

Bah Humbug ! LOL !



edit on 1-12-2014 by Timely because: Ed; You you look a little - "lit up", ya ok mate ?




posted on Dec, 1 2014 @ 08:29 AM
link   
a reply to: Lilroanie

Did you mean something like this for Elfihuana? (kept it as normal as possible)



Peace



posted on Dec, 1 2014 @ 10:28 AM
link   
a reply to: Lilroanie

Sheesh....that's a hard angle!!

I'll post what I did, maybe someone can pick it up from there and place it in a landscape/avatar.



Peace


edit on 2014pAmerica/ChicagoMon, 01 Dec 2014 10:33:57 -0600am3133201412 by operation mindcrime because: (no reason given)



posted on Dec, 1 2014 @ 10:50 AM
link   
a reply to: operation mindcrime

LoL YES!! Perfect roflmao! You guys are so awesome lol! Since you did the hard part (for me anyway), taking them out of the pics and putting them in new poses etc, I might even give it a shot lol.


Lil

ETA I thought this one would be cool to them in

Xmas Tree


edit on 12/1/2014 by Lilroanie because: added image



posted on Dec, 1 2014 @ 12:23 PM
link   
a reply to: Lilroanie



LOL
G



posted on Dec, 1 2014 @ 12:47 PM
link   
a reply to: Gordi The Drummer

nicely done.. (love the foot tracks!!)


now that's teamwork!!

Peace
edit on 2014pAmerica/ChicagoMon, 01 Dec 2014 12:50:23 -0600pm3150201412 by operation mindcrime because: (no reason given)



posted on Dec, 1 2014 @ 01:13 PM
link   
a reply to: Gordi The Drummer

Woo Woo!!! I like Yours much better than what I did!! My eyes aren't so good anymore and my photoshop won't work for some reason so I had to use paint.net instead. Thanks a million you guys are totally awesome! hehe



Lil



posted on Dec, 1 2014 @ 01:31 PM
link   
a reply to: operation mindcrime

Cheers! OM


a reply to: Lilroanie

You are most welcome Lil.
Anytime!

G



posted on Dec, 1 2014 @ 03:36 PM
link   
Hi y'all! I'm back to beg for help again


Here's a couple of photos that I think would make fun Christmas avatars. I prefer the Dr. Who killer christmas tree one but would also like the snoopy as a back up avatar. Can y'all help me? Btw, got lots of good comments on my halloween avy you made, thanks again!

STM






posted on Dec, 2 2014 @ 02:35 AM
link   
Ok.... so i want to get into the whole "snow falling in my avatar" thing a a lot of you have going on.

I have downloaded the gif itself, but for some reason I can not get to it upload here/ I can pick it from my saved photos and hit the arrow to download it/ it acts like it's doing it. but when it's done... there is no image.

Can anyone tell me what it is that I am doing wrong? This is not the only gif image that I haven't been able to upload here and I can never figure out where I go wrong.

Anyone willing to help a tech idiot? please?



posted on Dec, 2 2014 @ 03:18 AM
link   
a reply to: Kangaruex4Ewe

If you have the gif already uploaded in your group of files then all you need to do is set it as an avatar.

Just click on the pic and select the little man icon, and it should replace the invisible pic you have now.

If the gif isn't uploading maybe it's the file size? I've seen Cody and DTOM with snowing avs, so it must not be too big to upload.

Try that and see if you can get it working.


ETA: I just 'borrowed' Cody's snow and it seems to work ok for me. Just set it as the av and it should be snowing in no time.
edit on 2/12/2014 by 74Templar because: (no reason given)



posted on Dec, 2 2014 @ 03:55 AM
link   
a reply to: Timely

One Christmas horse. I have to give credit to my daughter who thought it would be hilarious to see a horse tangled in christmas lights for the idea.

Not the best animation (still have a lot to learn), but it passes for now.





posted on Dec, 2 2014 @ 04:04 AM
link   
a reply to: seentoomuch




posted on Dec, 2 2014 @ 04:17 AM
link   
Can anybody do something with this:


I like the picture..just needs a little something...


adding one more:




Thanks,
blend57
edit on 2-12-2014 by blend57 because: added pic



posted on Dec, 2 2014 @ 04:23 AM
link   
a reply to: 74Templar

I love 'em! Thanks sooo much. I was wondering if the killer christmas tree was do able, and you did it! Both avvies fit perfectly, yay! I'm gonna switch them day to day,

Merry Christmas y'all!

Templar, you're awesome!

STM



posted on Dec, 2 2014 @ 04:30 AM
link   

originally posted by: Kangaruex4Ewe
Ok.... so i want to get into the whole "snow falling in my avatar" thing a a lot of you have going on.

I have downloaded the gif itself, but for some reason I can not get to it upload here/ I can pick it from my saved photos and hit the arrow to download it/ it acts like it's doing it. but when it's done... there is no image.

Can anyone tell me what it is that I am doing wrong? This is not the only gif image that I haven't been able to upload here and I can never figure out where I go wrong.

Anyone willing to help a tech idiot? please?


Right click on my avatar and save image as.

Upload it to ATS and click the use as my avatar button

Should work OK

Cody



posted on Dec, 2 2014 @ 04:49 AM
link   
a reply to: blend57

Hell yeah !

Oh no - wait ... apparently not.


Jokes aside, that looks in need of a simple resize. ( either one. )

Nice !



posted on Dec, 2 2014 @ 04:53 AM
link   

originally posted by: 74Templar
a reply to: Timely

One Christmas horse. I have to give credit to my daughter who thought it would be hilarious to see a horse tangled in christmas lights for the idea.

Not the best animation (still have a lot to learn), but it passes for now.




Many thanks to your good self, with special Christmas props for Miss Temp !


You always come through mate ! Pay Pal is down btw ...

:cheers ED: Almost got the "Elaine" dance happening with the Ears.


edit on 2-12-2014 by Timely because: (no reason given)



posted on Dec, 2 2014 @ 06:08 AM
link   
a reply to: cody599

Thank you to you and Templar.


That's what I'm trying to do. The image will act like it's uploading and when it's done, it refreshes the page (automatically like it always does) but there is no image there. I've done it 20 times lol.

Nothing. I have had issues in the past with .gifs not uploading but I am not sure why. Some will and some won't.

..... And I just tried it on my PC instead of my tablet and it worked.


Ugh. Thanks guys. I suppose it's something with my tablet that prevents it from time to time.

That's so irritating lol.



posted on Dec, 2 2014 @ 07:14 AM
link   
a reply to: Kangaruex4Ewe

Looks good on my phone


And you're very welcome, look out for Wally in
about 5 hours

Cody

edit on 2/12/14 by cody599 because: (no reason given)



new topics

top topics



 
87
<< 297  298  299    301  302  303 >>

log in

join