It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

BTS : Avatar Creations 2014

page: 145
87
<< 142  143  144    146  147  148 >>

log in

join
share:

posted on May, 16 2014 @ 01:16 PM
link   
a reply to: Rainbowresidue

After seeing this i have to admit our sky at the moment is quite boring.. wouldn´t it be amazing to have a bit more in sight

Beautiful !




posted on May, 16 2014 @ 01:29 PM
link   

originally posted by: Rainbowresidue
a reply to: cody599

Thank you. While I was making this avatar I kept hearing the song 'World' by Five For Fighting in my mind.
One of my favorite bands. The song talks about creating everything new from scratch, and starting a better world.




WOW

Three things just happened:

1: Somebody ............Namely you, surprised me with a song, a very rare thing.

2: I'm actually thinking what sort of world would I want ? It's not as easy as you first think, there's a thread in that if you'd like to use it.

3: I just asked Mrs C to embroider me a T-Shirt with ............ "What kind of world do you want?" On the front

and "Be careful what you wish for" on the back.

If you like I could get her do another for you ?

BFFT of course you get one as well if you wish ?

Please u2u or email me a yes or a no and the appropriate sizes.

Mrs C is over the moon at the idea.

Don't worry it's not hard work we have an embroidery machine


I can think of a few other members that might like one as well. Cody mail shot coming up LOL

Cody



posted on May, 16 2014 @ 01:32 PM
link   
a reply to: dollukka
I agree!
That's why I created my own.
Also my phone (Samsung) has an application which I downloaded, which let's me see all the planets, moons, stars in the sky, its' so fascinating. I only have a small telescope, but am planning on buying a bigger one. Until then I will be creating my own worlds.


Good night Dolluka



posted on May, 16 2014 @ 01:41 PM
link   
a reply to: cody599

I knew you'd like the song, it really gets you thinking.

Thank you for the kind offer. I'm a size 'M'.
lol
I might start a thread about this tomorrow. Thanks for the idea.


I was thinking we could have an avatar contest titled: What kind of world do you want?

I hope DTOM would be so kind as to be the announcer and host?
At least it would give us something to do, while we wait for customers,and we could at the same time share our views on a new world/utopia planned/created by us.

Please tell Mrs. C. I'm going to send you 7-8 Lebanese recipes tomorrow by mail.






posted on May, 16 2014 @ 02:15 PM
link   
a reply to: Rainbowresidue

Noted

Any particular colour T or colour writing ?

I was trying to be a gent asking for size by u2u LOL

Give me some time, I've been hit by a few financial bombs recently so it may be a month or two or three. But rest assured I'm a man of my word and it will happen.

I hope BFFT will back me up on that.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXL is my guess BFFT


It will be my pleasure to send it and know that we are all asking the same question as we walk down the street or meandering in the park, or just doing our shopping.

That thought just puts a huge smile on my face.

United by a T-shirt


Cody



posted on May, 16 2014 @ 02:35 PM
link   
a reply to: cody599

You are a dear!!!
I'll get back to you by u2u later then,and thanks again.
I already started a thread just now titled: "What kind of world do you want?"
in Philosohpy and metaphysics .
Should be interesting...



posted on May, 16 2014 @ 05:12 PM
link   
After wrabbit and his napoleon thread, i thought the first image would make a nice gorilla



My new avatar.



posted on May, 16 2014 @ 05:21 PM
link   
a reply to: bigfatfurrytexan

I LOVE THAT!!!
Emperor Furry..

(bows respectfully)



- aB



posted on May, 16 2014 @ 09:12 PM
link   
a reply to: bigfatfurrytexan


Now THAT really fits your 'MOD' status!!!

Beware folks --behave & mind your manners or else......you will feel the furry wrath of BFFT!!

Looks cool, BTW



--------------

a reply to: cody599

That would be neat to be united world wide with your tees!!
From the US across the big blue ocean & beyond

The ATS gang....LOL
Gotta have an ATS logo on there somewhere, even if on the sleeve

Yep, Mrs.C will have her hands full later on!!!
Nice idea actually



edit on 16-5-2014 by snarky412 because: (no reason given)



posted on May, 16 2014 @ 09:17 PM
link   
a reply to: bigfatfurrytexan

That is totally cool.



posted on May, 17 2014 @ 01:58 AM
link   
a reply to: bigfatfurrytexan

LMAO

That's brilliant: Very planet of the apes BFFT

World domination next in your plans ? Best ask the Goddess for permission first !

Got the u2u my friend


Cody



posted on May, 17 2014 @ 02:09 AM
link   
a reply to: snarky412





a reply to: cody599

That would be neat to be united world wide with your tees!!
From the US across the big blue ocean & beyond

The ATS gang....LOL
Gotta have an ATS logo on there somewhere, even if on the sleeve

Yep, Mrs.C will have her hands full later on!!!
Nice idea actually



T-Shirts are a bit of a fascination for me snarky, they kinda reveal the inner person in so many ways for me.

Apart from my work uniform I don't own 1 boring T, I have insightful ones that people stop me and say "Wow cool T" (Usually at music festivals) Funny ones, and some amazing works of art.

The idea of friends around the world asking the same question really appeals to me. I'll have to look into the ATS logo idea as that would require digitising which pretty expensive, and I'd have to ask Springer and SO if I'd be allowed to use it.

Great idea though, I'll u2u them now.

Cody


ETA: U2U's sent I'll let you know if I get a reply

edit on 17/5/14 by cody599 because: (no reason given)



posted on May, 17 2014 @ 12:37 PM
link   

originally posted by: snarky412
a reply to: bigfatfurrytexan


Now THAT really fits your 'MOD' status!!!

Beware folks --behave & mind your manners or else......you will feel the furry wrath of BFFT!!

Looks cool, BTW
--------------

a reply to: cody599

That would be neat to be united world wide with your tees!!
From the US across the big blue ocean & beyond

The ATS gang....LOL
Gotta have an ATS logo on there somewhere, even if on the sleeve

Yep, Mrs.C will have her hands full later on!!!
Nice idea actually



Got the OK from Springer as long as the url is there as well, now it's just a digitising issue.

Cody



posted on May, 17 2014 @ 01:14 PM
link   



posted on May, 17 2014 @ 01:18 PM
link   

originally posted by: bigfatfurrytexan


Beautiful job BFFT,

And your new avatar is brilliant
Napoleon, eh?



posted on May, 17 2014 @ 05:15 PM
link   

originally posted by: cody599

originally posted by: snarky412
a reply to: bigfatfurrytexan


Got the OK from Springer as long as the url is there as well, now it's just a digitising issue.

Cody



That is awesome!!
Can't wait....



posted on May, 18 2014 @ 06:55 AM
link   
Hi everyone, hope you're all having a good weekend. Could someone help me to resize this picture for an avatar please? I'm putting my tartan punk into the dry-cleaners, so she's ready for the referendum, lol!

I love this, but as you can see it's MASSIVE:




posted on May, 18 2014 @ 07:12 AM
link   
a reply to: beansidhe

Here you go beansi
Long time no see, good to see you again


Cody



posted on May, 18 2014 @ 07:21 AM
link   
Well these I made are up for grabs.

The second season of Hannibal is almost over. Only one more episode left.
I enjoyed watching it. I have lost my appetite many times after watching it, and have learned definitely not to eat whilst watching it, nevertheless it's a great show, well thought out,and the actors are superb.







posted on May, 18 2014 @ 07:24 AM
link   
a reply to: beansidhe


and flipped



new topics

top topics



 
87
<< 142  143  144    146  147  148 >>

log in

join