It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

LOVE songs you LOVE

page: 11
23
<< 8  9  10    12  13  14 >>

log in

join
share:

posted on Jan, 12 2014 @ 01:31 PM
link   
reply to post by Eryiedes
 


hahahahaaha!! love that!!

When I was in the Navy..I heard this song a lot..
I have a story..but..It's to long to put here..







posted on Jan, 12 2014 @ 01:40 PM
link   
reply to post by RUFFREADY
 


Aye, sir.
That melody brings back some fond summer memories on this side as well...almost as many as Looking Glass!
Nice selection indeed.

"Second volly incoming...rounds out!!!"



-Peace-



posted on Jan, 12 2014 @ 01:53 PM
link   
reply to post by Eryiedes
 


I'm from ....




posted on Jan, 12 2014 @ 01:56 PM
link   
reply to post by RUFFREADY
 


Me?
I'm from...



-Peace-



posted on Jan, 12 2014 @ 01:57 PM
link   

Eryiedes
reply to post by RUFFREADY
 





"Second volly incoming...rounds out!!!"






-Peace-







posted on Jan, 12 2014 @ 02:00 PM
link   
LOLOLOL...



-Peace-



posted on Jan, 12 2014 @ 02:07 PM
link   
Hmmm...how 'bout this one?
It sorta counts...



-Peace-



posted on Jan, 12 2014 @ 02:08 PM
link   
reply to post by Eryiedes
 


LOLOLOLOLOL!!!
you and me drinking lol!!




posted on Jan, 12 2014 @ 02:16 PM
link   

Eryiedes
Hmmm...how 'bout this one?
It sorta counts...
number 10!!! GI joe!!
-Peace-








posted on Jan, 12 2014 @ 02:18 PM
link   
reply to post by RUFFREADY
 


Heheheheh.
Sweet clip...still looking for one I saw of Chaplin breaking character on a gaff.
Until I find it...



-Peace-



posted on Jan, 12 2014 @ 02:28 PM
link   
reply to post by Eryiedes
 


You win that round


fair and square

That song rocked!! Forgot all about it!! Jeeeezzzz!!!

I'm back to the bottom lol!!




posted on Jan, 12 2014 @ 02:42 PM
link   
reply to post by RUFFREADY
 


Alice Cooper is pretty timeless. I'll never forget his Muppet Show appearance!
Bryan Adams? Yikes...throwin' some heat I see!
The batter swings...









-Peace-





edit on 12-1-2014 by Eryiedes because: Bad Links



posted on Jan, 12 2014 @ 03:03 PM
link   
reply to post by Eryiedes
 


Those songs were #10 jeezze

I remember when I was in Hong Kong ..

but..this song has nothing to do with that lol!!




posted on Jan, 12 2014 @ 03:08 PM
link   
reply to post by RUFFREADY
 


Solo Perry...sans Journey?
Hmmmm....







-Peace-



posted on Jan, 12 2014 @ 03:18 PM
link   
reply to post by Eryiedes
 


Where the heck is Perry anywho??

I smell burning rope ..from next door..heheheh!

should I go over there?? Hmmmm..

No..

I'm so good





posted on Jan, 12 2014 @ 03:27 PM
link   
reply to post by RUFFREADY
 


It is so nice outside..(here in Tampa bay area) my cat is next to me in the open window,,she wants out so bad. But..can't let her out cause so much danger. She keeps looking at me..jeeze ..

This song has nothing to do with that lol!! I just wish it were safe outside for my darn cat..





posted on Jan, 12 2014 @ 03:30 PM
link   
reply to post by RUFFREADY
 


Damnit...no fair!!!
You snuck that one in under the radar.
I turn my back for one second...



-Peace-



posted on Jan, 12 2014 @ 03:37 PM
link   
The first time I talked to a ATS person on the Phone (queenofsheba) I got my guitar and play her this.. over the phone hahahaha!! and sang!!
it was so crazy lol!! But..





posted on Jan, 12 2014 @ 03:37 PM
link   
reply to post by RUFFREADY
 


It's so cold up here a kitten was saved from death when it's four paws became frozen in ice and it's owner didn't think to look for it in the dead of winter.
(The cats fine BTW!)
The unusually cold spell however has abated to a sorta of temporary indian summer. Everything is melting and becoming slippery...everywhere you fall is wet. Commutes are a pain...I preferred the bitter cold. Nice to have the windows open for a change though.
Back on topic...



-Peace-
edit on 12-1-2014 by Eryiedes because: Typo



posted on Jan, 12 2014 @ 03:41 PM
link   

RUFFREADY
The first time I talked to a ATS person on the Phone (queenofsheba) I got my guitar and play her this.. over the phone hahahaha!! and sang!!
it was so crazy lol!! But..







You win that one...no doubt!
Neal Young...holy sheepdip...I must be getting senile.

Time to change my tactics...
Let's try a different kind of "love song" shall we?



-Peace-



new topics

top topics



 
23
<< 8  9  10    12  13  14 >>

log in

join