Un Salut de Québec

page: 1
7

log in

join

posted on Nov, 4 2013 @ 10:25 PM
link   
Hi people, I am Edocym and I am finally making the plunge by joining ATS. I am saying finally since I've been lurking for so long, haha, but after all that time I know that you guys are used to this. I have read a lot here, like "almost" everyday since i found that site, but never joined since I am the "background" and "over-thinker" type of guy, I sometimes wish it was the contrary, but while giving me troubles those traits are also helping me a lot in my life experiences and other's.

I must thank every ATSer here for sharing what they discover, a lot of great topics comes in mind, but I am mostly looking forward into reading more about Enlightenment, UFOs and other news. Once i hit 20 posts I'll try to keep you guys updated about what's happening in my little "country"

Thank you!

Edocym

posted on Nov, 4 2013 @ 10:44 PM
link   
reply to post by Edocym

welcome to a.t.s edocym that is one laid back part of the world you are from see you around the boards

posted on Nov, 4 2013 @ 11:01 PM
link   
reply to post by geobro

Haha yes it is,but I am thinking that it is still not enough
, thank you for passing by.

posted on Nov, 4 2013 @ 11:08 PM
link   
Hi mate, welcome to ATS, I am also from Quebec.
---------------------------------------------------------------

Content de voir que je ne suis pas le seul Québécois sur ce merveilleux site web qu'est Abovetopsecret. De quelle région es-tu au juste? Je suis originaire du Saguenay-lac-st-jean, un coin que tu dois déja avoir entendu parler j'imagine haha!

posted on Nov, 4 2013 @ 11:15 PM
link   
reply to post by St0rD

Wow super! Et bien entendu, surtout que toute ma famille vient de jonquière
, par contre je suis a Montreal depuis tout jeune, si il y a bien une place ou je voudrais finir mes jours ce serait dans les Mont-Valin!!

posted on Nov, 4 2013 @ 11:21 PM
link   
reply to post by Edocym

Good! J'suis justement de Jonquière. En tk si tu descends un de ces 4 fais moi signe, c'est tellement rare des personnes qui pensent plus loin que le bout de leur nez aujourd'hui, faut pas laisser passer des occasions comme celle-là d'rencontrer du nouveau monde ouvert d'esprit.

posted on Nov, 4 2013 @ 11:50 PM
link   
reply to post by St0rD

Bien dit, je suis justement content de savoir qu'il y en a qui vie si près, je ne vais pas souvent à Jonquière à mon gout, par contre je te ferais signe. Merci !

posted on Nov, 5 2013 @ 12:08 AM
link   
reply to post by Edocym

Welcome to the ATS Family...here's your Welcome Cookies...enjoy...

See you in the forums.

Des

posted on Nov, 5 2013 @ 12:22 AM
link   
Welcome to the family
Glad you decided to join the discussions.

posted on Nov, 5 2013 @ 05:35 AM
link   
Bienvenue!! moi aussi je suis du Québec, plus précisément de trois-rivières...
jai bien hate de voir tes threads sur notre petit coin de pays!!
take care

posted on Nov, 5 2013 @ 06:50 AM
link   
reply to post by St0rD

Bonjour, et bienvenue à Edocym,
Je ne suis sur ATS que depuis 2 jours mais ça fait du bien de lire un peu de français !

Par contre, les "guys" vous n'êtes pas prêts de me voir demain !

Bonne journée à vous et best regards de la Normandie !

posted on Nov, 10 2013 @ 07:08 PM
link   
Bonjour, moi aussi je suis Québécois, je viens de Sorel-Tracy. Je suis surpris de voir que nous sommes assez nombreux ici.

posted on Dec, 11 2013 @ 09:12 AM
link   
reply to post by Edocym

Moi j'suis de à quelque part autour de Montréal. J'bouge souvent.

Welcome here!

new topics

top topics

7

log in

join