Help ATS with a contribution via PayPal:
learn more

Jeff Rense website is down

page: 1
0

log in

join

posted on Sep, 2 2013 @ 02:27 PM
link   
Just tried going to Jeff Rense and it goes to some cooking website.

Has it been hacked 'again' ?




posted on Sep, 2 2013 @ 02:29 PM
link   
I just logged onto it with no trouble.

Rense
edit on 2-9-2013 by Carreau because: (no reason given)



posted on Sep, 2 2013 @ 02:34 PM
link   

Originally posted by Carreau
I just logged onto it with no trouble.

Rense
edit on 2-9-2013 by Carreau because: (no reason given)


Same here, sounds like OP has a redirect trojan or something like that.



posted on Sep, 2 2013 @ 02:40 PM
link   
or the much more likely scenario that web sites and other computer components go down all the time without hacking being the cause.



posted on Sep, 2 2013 @ 02:42 PM
link   
Nope. Im on it right now in another _...Michigan location



posted on Sep, 2 2013 @ 02:44 PM
link   
There is a website behind those adds?



posted on Sep, 2 2013 @ 02:59 PM
link   
Hmmm does seem to be working now, but it the same link that I posted was going to a different page. I didn't take a screen shot but I remember the site it was this one Don Silver. Sounds daft I know but thats what it was doing. Glad to see it's back though.



posted on Sep, 2 2013 @ 03:02 PM
link   
Too bad that site is still up. Propaganda central, plus a dash of racism, mixed with delusional paranoia. A great source if any Westerner hates where they live, hates their government, and hates Jews.
- Oh and not enough guts to have a forum.

I visit every now and then just for laughs.
edit on 2-9-2013 by canucks555 because: (no reason given)



posted on Sep, 2 2013 @ 04:29 PM
link   
I was led to his site during the "elenin" nonsense..........lol,,hahahaha...along with the rabbit hole guy...more lmao..I had to quit listening to those people on coast to coast and stuff. NEVER ! since the show began has anything happened that they always talked about. Not 2012 doom, not public aliens, not time travel, not extinction events or extinction plagues, no pole shifts, no cataclysm, no psychic predictions came true,,,,,,so for me , enough is enough. jam on



posted on Sep, 2 2013 @ 05:15 PM
link   
reply to post by bigyin
 


Nope, works for me.



posted on Sep, 2 2013 @ 05:16 PM
link   
reply to post by bigyin
 


Malwarebytes. Download it and use it.



posted on Sep, 2 2013 @ 05:45 PM
link   
What a horrible web design



posted on Sep, 2 2013 @ 09:01 PM
link   
Wow curiosity got the best of me and I clicked. All I can say is DAMN. Whoever designed this site should be slapped with a dirty bar rag. I cannot even be bothered with the content because I cannot get passed the fact that Rainbow Brite exploded onto a black canvas. If this is what the site is supposed to look like, then yea, it is up and running for me as well. Gonna pop some Advil now.



posted on Sep, 2 2013 @ 09:05 PM
link   
Rense has done some good work, I think, but his site is so late 90's - couldn't he drag it into the 21st century with a few grand?





new topics

top topics



 
0

log in

join