Alert you must listen to this match LOL,LOL,LOL, Best MMA call ever.

page: 1
8
<<   2 >>

log in

join

posted on Mar, 27 2013 @ 08:07 AM
link   
People if you want to have a good laugh you need to listen to the play by play call on this match. I heard it on the radio while driving through Fl. LMAO


It is a call of the match Mianus vs Chavez. Now get this at one point Mianus is relaxed and flat on the mat.


I will enbed the link, if someone could post the video, I would owe you a 100 thanks.

[url.abovetopsecret.com]AboveTopSecret[/url]




posted on Mar, 27 2013 @ 08:10 AM
link   
reply to post by rockymcgilicutty
 


There you go mate :



That is SOOOOOOOOO funny!

Kindest respects

Rodinus



posted on Mar, 27 2013 @ 08:12 AM
link   
reply to post by rockymcgilicutty
 


Bwwahahahah! That was hilarious! Here's the embed btw




posted on Mar, 27 2013 @ 08:16 AM
link   
reply to post by rockymcgilicutty
 



Wow... that is pretty funny



posted on Mar, 27 2013 @ 08:16 AM
link   
Now, this may violate T and Cs but going along the same lines i would like to share this video with you too.

There is some very savoury language here so be please be warned :



Notice also the streaker at 2:28 mark

Kindest respects

Rodinus
edit on 27-3-2013 by Rodinus because: phrase added



posted on Mar, 27 2013 @ 08:23 AM
link   
reply to post by Rodinus
 


That was good lmao, was that a real race?



posted on Mar, 27 2013 @ 08:25 AM
link   
reply to post by bhornbuckle75
 


"Mianus is in pain here".



posted on Mar, 27 2013 @ 08:26 AM
link   

Originally posted by rockymcgilicutty
reply to post by Rodinus
 


That was good lmao, was that a real race?


The race was, but not the comments, the guys commenting are Peter Cook and Dudley Moore but go under the name of Dereck and Clive. Most of their stuff was done when they were extremely drunk during the 1970s.

Here is another one but not embedding the video as too crude so will just give you the link to Youtube :

www.youtube.com...

Kindest respects

Rodinus



posted on Mar, 27 2013 @ 08:27 AM
link   
reply to post by OptimusSubprime
 


I really liked it, and had to post it. The radio station had a longer version, but I couldn't find it.



posted on Mar, 27 2013 @ 08:32 AM
link   
reply to post by rockymcgilicutty
 
That is freakin' hilarious!

Mianus is sore from laughing so hard! I'm sending a link to the hubby!



posted on Mar, 27 2013 @ 08:35 AM
link   
"Myanus is..is just trying to clinch

Myanus all bloodied up here

Well, Myanus is bleeding

Myanus just bleeding all over Chavez"



That was brilliant, thank you



posted on Mar, 27 2013 @ 08:35 AM
link   
reply to post by Rodinus
 


Rodinus I will check it out later. My G-kids, I call them Don't, and Stop now.
Are under foot and I have to go. It's their vacation not mine.



posted on Mar, 27 2013 @ 08:38 AM
link   

Originally posted by rockymcgilicutty
reply to post by Rodinus
 


Rodinus I will check it out later. My G-kids, I call them Don't, and Stop now.
Are under foot and I have to go. It's their vacation not mine.


Much agreed, have a great time with the G-kids and DONT let them hear the link i posted.

Kindest respects

Rodinus



posted on Mar, 27 2013 @ 08:40 AM
link   
reply to post by Rodinus
 

I think the streaker took it by a nose (wanted to say something else but fear the T&Cs)!
Y'all stop making my ribs hurt!



posted on Mar, 27 2013 @ 10:53 AM
link   

reminds me of a character we invented when i was a kid that we'd call the play by play as we'd place him in various senarios.
went by the name of mahpainous.



posted on Mar, 27 2013 @ 12:09 PM
link   
Rocky next time you u2u me a title
"My anus is bleeding"

I won't send you the National health service advice site


Great find man

Cody



posted on Mar, 27 2013 @ 01:06 PM
link   
reply to post by cody599
 


I'll try to watch my wording next time.


But, that was one heck of a attention getter.



posted on Mar, 27 2013 @ 03:19 PM
link   
reply to post by rockymcgilicutty
 


Haha quality dude....I just sat down after a hectic day and mianus is relaxed now!!.....What a name though lol



posted on Mar, 27 2013 @ 03:23 PM
link   

Originally posted by TheDoctor46
reply to post by rockymcgilicutty
 


Haha quality dude....I just sat down after a hectic day and mianus is relaxed now!!.....What a name though lol


I know how would you like to be stuck with a name as crappy as Mianus.



posted on Mar, 27 2013 @ 04:25 PM
link   
holy F.....

that is just too quotable, i'm crying here





top topics
 
8
<<   2 >>

log in

join