Got some good news! Baby blah on the way!!

page: 3
17
<< 1  2   >>

log in

join

posted on Dec, 7 2012 @ 01:32 PM
link   
reply to post by mblahnikluver
 


Congratulation Mama Blah...I'm so happy for you and Baby Blah....

May you all be Blessed in your journey into Motherhood...you'll be an Awesome Mommy...I know....


Des




posted on Dec, 7 2012 @ 02:36 PM
link   

Originally posted by littled16
reply to post by mblahnikluver
 

I hereby give you the go ahead to consume all the dang chocolate you want!

Woohoo!



I am so glad the Dr, gave you the thumbs up. You can feel safe about telling the whole world now!
Congratulations again Mblah- I am happy for you!

P.S. If it's a girl would you consider "Kitten" as a nickname?


Thank you
Kitten is a cute nickname for sure esp since I'm a cat lover



posted on Dec, 7 2012 @ 02:37 PM
link   

Originally posted by 12m8keall2c
Hmmm.... seems HAARPificial insemination WORKS, afterall.

Congratulations, A_____ !!!


May she be all you ever dreamed of ... and if it's a he ... then the l'il hellion is bound to take right after Mom.


Cubans all around for everyone.



edit on 12/6/2012 by 12m8keall2c because: (no reason given)


Haha yea Haarp is up and running


MMMMM cubans....wait you mean cuban sandwiches or cigars? lol



posted on Dec, 7 2012 @ 02:38 PM
link   
reply to post by KatieVA
 


Haha yea soup is really good. I can down a few bowls myself.

I am thinking of soup right now and I have some minestrone in the fridge but I am also wanting a cheeseburger thanks to my friend who keeps talking about them lol.



posted on Dec, 7 2012 @ 02:39 PM
link   

Originally posted by Casandra


Congratulations!


The little one is having and awesome mommy



Awe that is cute!! Thank you Casandra



posted on Dec, 7 2012 @ 02:40 PM
link   

Originally posted by jerryznv
reply to post by mblahnikluver
 


Congratulations...so you get to get away from the kitchen for a bit!


How exciting!!!

We will expect pictures!


No way! You can't take me out of the kitchen lol I have been cooking more now. I will also make baby food so that will give me more reason to be in the kitchen


When I stop working next year before I have the baby I'm going to make a cook book and self publish on Amazon.
I will have to cook everything again but I"m sure I'll have no problem eating it all.

And thank you



posted on Dec, 7 2012 @ 02:41 PM
link   
reply to post by Destinyone
 


Awe thank you Des



posted on Dec, 7 2012 @ 02:44 PM
link   

Originally posted by mblahnikluver
reply to post by KatieVA
 


Haha yea soup is really good. I can down a few bowls myself.

I am thinking of soup right now and I have some minestrone in the fridge but I am also wanting a cheeseburger thanks to my friend who keeps talking about them lol.


Mmmmm cheeseburgers dripping with grease! I've got an intolerance to beef so I can't eat one!


Don't know if you have it in the US, but all I've wanted the past couple of weeks is lentil and bacon soup. My mouth is watering now!

Sorry for turning your thread into food porn! Although I know you can understand



posted on Dec, 7 2012 @ 03:16 PM
link   
Oh wow pic of our new ATS baby!
Awesome!!!!!

A whole new world for Mommy Blah.
How very exciting for you! Have you gone nuts shopping for baby stuff yet?



posted on Dec, 8 2012 @ 03:04 PM
link   
reply to post by Night Star
 


Thank you NS!!

No I haven't bought anything really yet. I got a onesie at the thrift store but it was neutral in color and it had cats and dogs on it. I had to get that lol. I won't buy anything til I know what it is so I can buy accordingly.

If it's a girl the nursery will be done in Madeline theme, a children's book. If it's a boy it will be space themed and between my fiancee and I we have tons of space stuff to put up in there. I will paint the room accordingly as well. I have it all in my head just waiting to find out the sex.

I will more than likely buy a lot of things second hand.



posted on Dec, 8 2012 @ 03:09 PM
link   
reply to post by KatieVA
 


I've had some weird food cravings, well to me they are weird cause I normally don't eat them. I have had a thing for bacon cheeseburgers lately and french fries. I never eat FF and if I do it's like once a month if that but lately I want bacon cheeseburgers and fries.

I eat a lot of fruit and veggies esp for breakfast. I love strawberries and could eat them all day! I tend ot eat more at breakfast than any other part of the day. I will have a bowl of cereal, toast and then later at work I'll order eggs or a souffle wrapped in bacon on a croissant with havarti cheese and spinach. It is SOOO good. I got one today but I brought it home for later. It will be yummy in the toaster oven


Bacon...I can eat bacon daily lol When I had really bad morning sickness bacon was on the list of foods to help with morning sickness. I was shocked but surprised. The only foods i miss are the cheeses I can't have. I love feta and brie
I was all excited when I spent about 8 bucks on a spiced herb wheel of brie and some bagel crisps only to find out the next day I can't eat brie. I was sad but i gave it to my friend so someone could enjoy it!!



posted on Dec, 18 2012 @ 08:19 AM
link   
mblah!! i havnt kept up to date with stuff so just found out in skype about this
congrats chikka, i hope everything goes well xxxx





new topics
 
17
<< 1  2   >>

log in

join