Mitt Romney - Gay?

page: 1
7
<<   2  3  4 >>

log in

join

posted on Oct, 14 2012 @ 03:26 AM
link   
I posted this link on another thread, but then did a search and it looks like there's no thread for it, soo... you know... if there is... just delete this mods.

And do to the sorta insane nature of this (and recently learning what Skunkworks on ATS was all about) I decided to post this here.

I found this link and text on another anonymous forum. I am sure some of you have also seen it.


I have, for a few years, known something that no one else except a few within the upper echelons of the LDS know:

Mitt Romney is a homosexual.

I have proof, which will be released to the media on November 4th, 2012.

I will announce a way for the media to receive this information on Sunday, October the 29th.

To protect myself I will post this information, via proxies, on several public forums.

The few people that have tried to make this public in the past were silenced.

Please pray for me.


takemylink.com... and this pastebay.net... which just points back to the first one.

The message says, as you can see, that it'll be posted on public forums, which invariably means it'll be traced back to the source... so this should be fun.

Is Mitt Romney gay? Would anyone care? Is this all just a hoax?

Anyway, post anything you find!




posted on Oct, 14 2012 @ 03:29 AM
link   
remember- election season.

Funny that it happens the ay before- with very little time to fact check.


I think him and Obama would make a cute couple... cept for the fact that Romney would get tired of Obama spending all of his money.




posted on Oct, 14 2012 @ 03:30 AM
link   
Lol. Who falls for this crap?



posted on Oct, 14 2012 @ 03:32 AM
link   
reply to post by longlostbrother
 


gay and al-cia-da



posted on Oct, 14 2012 @ 03:32 AM
link   

Originally posted by Socrato
Lol. Who falls for this crap?


It's true... then again who falls for the "Obama's ring says praise Allah" on it crap?? A LOT of people.

I would say that it's kinda odd, because, would any Republican actually believe it, and would liberals care??

But then again... if it was true... hilarity.



posted on Oct, 14 2012 @ 03:33 AM
link   

Originally posted by laserjeff
reply to post by longlostbrother
 


gay and al-cia-da


Really? That would be an excellent bombshell!



posted on Oct, 14 2012 @ 03:33 AM
link   

Originally posted by Common Good
remember- election season.

Funny that it happens the ay before- with very little time to fact check.


I think him and Obama would make a cute couple... cept for the fact that Romney would get tired of Obama spending all of his money.



LOL - Plus I wonder if they'd vacation on Mars ;P



posted on Oct, 14 2012 @ 03:36 AM
link   
reply to post by longlostbrother
 


I wish they would go on a perma-vacation.

Talk about getting rid of some problems.




posted on Oct, 14 2012 @ 03:37 AM
link   

Originally posted by Socrato
Lol. Who falls for this crap?


The same idiots who believe Obama's a Muslim Kenyan



posted on Oct, 14 2012 @ 03:39 AM
link   

Originally posted by Common Good
reply to post by longlostbrother
 


I wish they would go on a perma-vacation.

Talk about getting rid of some problems.



Hillary/Paul - 2012?



posted on Oct, 14 2012 @ 03:41 AM
link   

Originally posted by Hawking

Originally posted by Socrato
Lol. Who falls for this crap?


The same idiots who believe Obama's a Muslim Kenyan


You mean he's NOT?!?!?!



posted on Oct, 14 2012 @ 03:51 AM
link   
Bull#. If he had proof it would be worth millions and millions of dollars. Lemme buy it. I'd release that tomorrow.



posted on Oct, 14 2012 @ 03:54 AM
link   
reply to post by longlostbrother
 


Obama's ring says that Romney is gay, I beleive, and Mormonism has been found to be a branch of Islam.
Highly speculative?
edit on 14-10-2012 by ecapsretuo because: (no reason given)



posted on Oct, 14 2012 @ 03:59 AM
link   
Lol Oct 29th is a Monday. Wah?



posted on Oct, 14 2012 @ 03:59 AM
link   
reply to post by longlostbrother
 


So Obama will still get the block black vote but Romney can now expect the block gay vote?



posted on Oct, 14 2012 @ 04:00 AM
link   

Originally posted by Socrato
Lol Oct 29th is a Monday. Wah?


Ha! Nice catch! Of course is was a Monday in 2009!

Time Travel!!! Ahhhh!!!
edit on 14-10-2012 by longlostbrother because: (no reason given)



posted on Oct, 14 2012 @ 04:02 AM
link   

Originally posted by ollncasino
reply to post by longlostbrother
 


So Obama will still get the block black vote but Romney can now expect the block gay vote?




hahaha.... that would be pretty classic actually.



posted on Oct, 14 2012 @ 04:03 AM
link   

Originally posted by ecapsretuo
reply to post by longlostbrother
 


Obama's ring says that Romney is gay, I beleive, and Mormonism has been found to be a branch of Islam.
Highly speculative?
edit on 14-10-2012 by ecapsretuo because: (no reason given)



bwahahahaha...



posted on Oct, 14 2012 @ 04:03 AM
link   

Originally posted by truthinfact
Bull#. If he had proof it would be worth millions and millions of dollars. Lemme buy it. I'd release that tomorrow.


Money can only be spent by the living.



posted on Oct, 14 2012 @ 04:08 AM
link   
reply to post by longlostbrother
 


You had me until you put Hillary in the same class as Paul.






new topics
top topics
 
7
<<   2  3  4 >>

log in

join