It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

British Grime

page: 1
3

log in

join
share:

posted on Jun, 17 2012 @ 08:01 PM
link   
Dunno if anyone here likes British music haha but check out these radio sets if you like rap. The second vid is better in my opinion. I love British grime.. MC myself. A lot of this set is # but a lot of it is SICK. (IMO)



Grime is massive for the Youth of the UK!

These guys are pros in the scene.

edit on 26/10/2010 by TechUnique because: (no reason given)




posted on Jun, 17 2012 @ 08:43 PM
link   
Grime is dead.



posted on Jun, 17 2012 @ 08:49 PM
link   

Originally posted by JailTales
Grime is dead.


Very much alive in the Southeast of England. Depends what part of the country, obviously funky house is taking over in some areas.



posted on Jun, 18 2012 @ 04:24 AM
link   
Sweet!

You've probably seen this, but this is what got me into grime originally.. - Yeah I'm a noob i know


www.youtube.com...

Oh yeah, and this www.youtube.com...
edit on 18-6-2012 by OpenEars123 because: (no reason given)



posted on Jun, 18 2012 @ 04:36 AM
link   
You've prob heard of this geezer too, but I can never get bored of him. He's currently unbeaten in the Don't Flop rap battles - He's proper funny too~!


www.youtube.com...

www.youtube.com...



posted on Jun, 18 2012 @ 09:32 AM
link   

Originally posted by TechUnique

Originally posted by JailTales
Grime is dead.


Very much alive in the Southeast of England. Depends what part of the country, obviously funky house is taking over in some areas.


Not really, been taken over by road rap in the South East.



posted on Jun, 20 2012 @ 04:53 PM
link   
Yeah great thread, you didn't even bother coming back to it

edit on 20-6-2012 by OpenEars123 because: (no reason given)



posted on Jun, 21 2012 @ 01:15 AM
link   

Originally posted by OpenEars123
Yeah great thread, you didn't even bother coming back to it

edit on 20-6-2012 by OpenEars123 because: (no reason given)


Maybe due to a lack of a computer and Internet? Lol



posted on Jun, 21 2012 @ 01:20 AM
link   

Originally posted by JailTales

Originally posted by TechUnique

Originally posted by JailTales
Grime is dead.


Very much alive in the Southeast of England. Depends what part of the country, obviously funky house is taking over in some areas.


Not really, been taken over by road rap in the South East.


Can you speak for the whole of southeast lol? I know plenty of talent and fans around my area and surrounding, dunno if you can speak for the whole southeast




top topics



 
3

log in

join