A fun little time killer

page: 1
16
<<   2  3  4 >>

log in

join

posted on Nov, 28 2011 @ 05:18 PM
link   
Been spending some time making my way through these riddles. Some of them are easy and others not so easy.

Riddul

edit on 28-11-2011 by aaron2209 because: (no reason given)




posted on Nov, 28 2011 @ 05:21 PM
link   
Hahaha, well... It appears I cannot even get past the first level.

Oh. So I have to use my computer. It all makes sense now.
edit on 28-11-2011 by ThinkingCap because: (no reason given)



posted on Nov, 28 2011 @ 05:24 PM
link   
LOL just been on the site and level when when it said Look up, I did, I looked up at the ceiling

Boy Iam tired
Cheers for the link I will go on it when a little less tired



posted on Nov, 28 2011 @ 05:27 PM
link   
I will just say source code is your friend throughout



posted on Nov, 28 2011 @ 05:35 PM
link   
i made it to level 2 but so far no luck passing it haha



posted on Nov, 28 2011 @ 05:39 PM
link   
reply to post by oneness86
 


level 3!!!!!!



posted on Nov, 28 2011 @ 05:42 PM
link   
I'm currently stuck on Level 26. Been on it for ages



posted on Nov, 28 2011 @ 05:45 PM
link   
I'm on level 9...up to this point I've been flying through them.

This is the first level that has me stumped a bit.



posted on Nov, 28 2011 @ 05:51 PM
link   
reply to post by aaron2209
 


im on level 6, this is pretty cool, good post!



posted on Nov, 28 2011 @ 05:53 PM
link   

Originally posted by OutKast Searcher
I'm on level 9...up to this point I've been flying through them.

This is the first level that has me stumped a bit.


nevermind...got it...duh.



posted on Nov, 28 2011 @ 05:53 PM
link   

Originally posted by oneness86
reply to post by aaron2209
 


im on level 6, this is pretty cool, good post!


Cheers.

I've had fun so far but need to take breaks when it's getting to me like now lol



posted on Nov, 28 2011 @ 05:54 PM
link   

Originally posted by OutKast Searcher

Originally posted by OutKast Searcher
I'm on level 9...up to this point I've been flying through them.

This is the first level that has me stumped a bit.


nevermind...got it...duh.


haha there are quite a few of those moments throughout.



posted on Nov, 28 2011 @ 06:00 PM
link   

Originally posted by ThinkingCap
Hahaha, well... It appears I cannot even get past the first level.

Oh. So I have to use my computer. It all makes sense now.
edit on 28-11-2011 by ThinkingCap because: (no reason given)


i was with you there for a sec. now im at the dang 2nd lvl



posted on Nov, 28 2011 @ 06:32 PM
link   
I am stuck at level 4 all it says is
thelinesreadthelines



posted on Nov, 28 2011 @ 06:33 PM
link   

Originally posted by Buddyweiser
I am stuck at level 4 all it says is
thelinesreadthelines


Something that doesn't happen enough around here sometimes


I've now made it to Level 27 after 2 hours on 26 lol



posted on Nov, 28 2011 @ 07:03 PM
link   
27 done! This should take me through the day of work lol



posted on Nov, 28 2011 @ 07:10 PM
link   
reply to post by aaron2209
 

thanks aaron, it's been a while since i've swore at my computer.




posted on Nov, 28 2011 @ 07:23 PM
link   

Originally posted by lacrimosa
reply to post by aaron2209
 

thanks aaron, it's been a while since i've swore at my computer.



haha I've been swearing on and off for a day now



posted on Nov, 28 2011 @ 08:57 PM
link   

Originally posted by aaron2209

Originally posted by OutKast Searcher

Originally posted by OutKast Searcher
I'm on level 9...up to this point I've been flying through them.

This is the first level that has me stumped a bit.


nevermind...got it...duh.


haha there are quite a few of those moments throughout.


Now I'm stuck on 16.

I feel like I almost have it...but nothing is working.



posted on Nov, 28 2011 @ 08:59 PM
link   

Originally posted by OutKast Searcher

Originally posted by aaron2209

Originally posted by OutKast Searcher

Originally posted by OutKast Searcher
I'm on level 9...up to this point I've been flying through them.

This is the first level that has me stumped a bit.


nevermind...got it...duh.


haha there are quite a few of those moments throughout.


Now I'm stuck on 16.

I feel like I almost have it...but nothing is working.


What's the clues for that one?





new topics
top topics
 
16
<<   2  3  4 >>

log in

join


Haters, Bigots, Partisan Trolls, Propaganda Hacks, Racists, and LOL-tards: Time To Move On.
read more: Community Announcement re: Decorum