Rugby World Cup 2011 ~ Real men playing footy

page: 2
4
<< 1   >>

log in

join

posted on Sep, 17 2011 @ 02:32 AM
link   
well done nz last night, RSA look like your gonna wipe the floor with Fiji, and for tonight
GO THE WOBBLIES!




posted on Sep, 17 2011 @ 02:36 AM
link   
Awesome thread!!

We need a thread like this, where a real man's sport is discussed.

I wish all the teams the best, but off course I hope The Springboks, (defending champs) will bring the cup back home!!!

Good luck to all the other teams. This is such an amazing game, a true team sport.

Compared to American NFL, rugby is soooooooooooo much better.

vvv



posted on Sep, 17 2011 @ 02:37 AM
link   
NZ totally destroyed Japan yesterday!!

SA is destroying Fiji today, and later The Wallabies is going to demolish the Irish. lol

The southern hemisphere teams are just too good for the Northerners.. ahahahah


vvv



posted on Sep, 17 2011 @ 03:01 AM
link   
Australia v Ireland is just about to start, should be a cracking game...


Come on the Irish!!





posted on Sep, 17 2011 @ 04:47 AM
link   
haha CMON IRELAND!!!! good to see a rugby world cup thread on here. go the AB's



posted on Sep, 17 2011 @ 05:10 AM
link   
Watching the Ireland v Australia game at the mo. Cracking match.

Rugby Union is a fantastic sport. I like to compare the sportsmanship between rugby and football/soccer. In rugby yuou can be sent off for answering back / challenging a referees decision. That's the difference.

Regards



posted on Sep, 17 2011 @ 05:18 AM
link   
reply to post by paraphi
 


definetly a cracking match!! so stoked for Ireland, was on the egde of my seat the whole time haha. My favorite game of the world cup to date!!



posted on Sep, 17 2011 @ 05:22 AM
link   
shock covers this pub like a thick peasoup fog



posted on Sep, 17 2011 @ 05:25 AM
link   
Absolutely fantastic stuff from Ireland, Thoroughly deserved.

They stuffed the Aussies.

Wanted it more, were focused, hungry and the defence was solid as a rock.


Love the look on the Aussies faces





posted on Sep, 18 2011 @ 01:46 AM
link   
Was sweet to see the Welsh come out on top against Samoa!!



posted on Oct, 14 2011 @ 03:26 PM
link   
Big weekend.

Go Wales.

GO THE ALL BLACKS!



posted on Oct, 16 2011 @ 04:32 PM
link   
Yeah baby, smashed those Aussies!
Came out of the blocks all fired up and hardly relented the whole match.

Should be a shoe-in next week, but never underestimate those Frenchies...

Still: Go The ALL BLACKS!






new topics
top topics
 
4
<< 1   >>

log in

join