It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

The 3rd famous dead R

page: 1
0

log in

join
share:

posted on Aug, 6 2004 @ 04:34 PM
link   
I read it somewhere on the board but I can't seem to find it (Sorry) how someone was waiting for the 3rd dead famous person to die with an R (They do come in 3's) Well we can conclude the Ronald Regan, Ray Charles deaths with that of singer Rick James who died today.

[edit on 6-8-2004 by evecasino]




posted on Aug, 6 2004 @ 04:41 PM
link   
Coincidence. When we get the 4th then what?



posted on Aug, 6 2004 @ 04:48 PM
link   
Rick James died?!!?

Cocaine's a hell of a drug!!.......lmao....sorry - Dave Chappelle...gotta love him

And I just saw Rick James on the 25th anniversary celebration of hip-hop on BET...



posted on Aug, 6 2004 @ 05:18 PM
link   

Originally posted by EnronOutrunHomerun
Cocaine's a hell of a drug!!.......lmao....sorry - Dave Chappelle...gotta love him(


LOL Darkness!



posted on Aug, 6 2004 @ 08:05 PM
link   
i thought rick james was in prison?? what ever happened to that?



posted on Aug, 6 2004 @ 08:19 PM
link   
you mean James Brown?



posted on Aug, 6 2004 @ 08:33 PM
link   

Originally posted by junior_smith
i thought rick james was in prison?? what ever happened to that?

I think Rick James did go to prison for sexual assault....but like DetectivePerez said - I think you're confusing Rick James with James Brown....totally different style....totally.......lol



posted on Aug, 6 2004 @ 08:36 PM
link   
John Ridder died not that long ago.



posted on Aug, 6 2004 @ 08:51 PM
link   
No! Long ago! LOL

Damn Jr. I guess Cocaine is a hell of a drug! j/k



Rick's been out for awhile. Chapelle was closing a deal to do a movie on his life. Well now I guess Dave will get most of the dough.


BTW~~~ Ritter died 9-11 2003

www.imdb.com...

[edit on 6-8-2004 by evecasino]

[edit on 6-8-2004 by evecasino]



posted on Aug, 6 2004 @ 08:57 PM
link   
Wow! EnronOutrunHomerun

You know what I just thought of? If you followed the Chappelle gig with RJ I am wondering if you were around for Eddie Murphys days as I'm Gumby Dam'it and was wondering if that was a spin off of I'm Rik James Dam'it since they were hangin together.



posted on Aug, 6 2004 @ 10:18 PM
link   

Originally posted by evecasino
I read it somewhere on the board but I can't seem to find it (Sorry) how someone was waiting for the 3rd dead famous person to die with an R (They do come in 3's) Well we can conclude the Ronald Regan, Ray Charles deaths with that of singer Rick James who died today.

[edit on 6-8-2004 by evecasino]


Tony Randall was the first one of three concluded with Ray Charles.

Rick James is a new cycle. (There wouldn't be two singers in one cycle anyway IMO).



posted on Aug, 6 2004 @ 11:01 PM
link   

Originally posted by evecasino
You know what I just thought of? If you followed the Chappelle gig with RJ I am wondering if you were around for Eddie Murphys days as I'm Gumby Dam'it and was wondering if that was a spin off of I'm Rik James Dam'it since they were hangin together.

I love old-school SNL -


I dunno - could be....of course Chappelle then would have decided to change the "curse word" to a more modern-day profound and insulting one...but then again Chappelle loves to say bi*ch in any skit - lol



posted on Oct, 11 2004 @ 01:57 PM
link   
another R died, Christopher Reeve!



posted on Oct, 13 2004 @ 09:06 PM
link   
Rodney Dangerfield also.



posted on Oct, 15 2004 @ 06:58 PM
link   
where does the letter "R" draw its significance?


Odd

posted on Oct, 15 2004 @ 07:08 PM
link   
From message boards like this one



posted on Oct, 16 2004 @ 12:30 PM
link   
Ahhhh, the year of the "RRRRRRR" 's

Say it with me like a pirate!!!



posted on Oct, 16 2004 @ 12:49 PM
link   
Okay, so how many are we up to?

Just for kicks- to see if this is anything unusual, someone, pick another letter and let's see how many we can think of for that one. Actually, I guess it can't be just any letter, as R is a common one. It would have to be out of the group they use on Wheel of Fortune as the most common choices. So let's see - I believe definately, R, S, T, and there are 2 or 3 more (sorry I don't watch it that much - lol).



new topics

top topics



 
0

log in

join