It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

New ATS Game? [Unlock It]

page: 15
72
<< 12  13  14    16  17  18 >>

log in

join
share:

posted on Apr, 12 2011 @ 06:33 PM
link   
reply to post by BadBoYeed
 


it was from this post by exponent : www.abovetopsecret.com...




posted on Apr, 12 2011 @ 06:33 PM
link   
I think a congratulations is in order for exponent, who got the clue off the unlock page, and for nithaiah, who figured out the sentence and link for the final result.

Good work guys



posted on Apr, 12 2011 @ 06:34 PM
link   
reply to post by Wookiep
 


Exactly. We were all hung up on complexities that we didn't think out the simple method first. For instance, I noticed the 767 and 333 in the numbers and tried to plug it in various ways into the url to no avail



posted on Apr, 12 2011 @ 06:35 PM
link   
Lol, shameful.
If only I didn't have an azerty keyboard. I was screwed right from the beginning.
All this time I could of been drinking.

Well done for getting it though.



posted on Apr, 12 2011 @ 06:36 PM
link   
reply to post by ALOSTSOUL
 


010101000110100001100001011011100110101101110011001000010010000001001001001000000110110001101111011101100110010100100000011000100110100101101110011000 010111001001111001001000000110001101101111011011100111011001100101011100100111001101100001011101000110100101101111011011100111001100100001001000000110 100001100001011010000110000100100001


And thanks to all you hardworking brainboxes! Good work!



posted on Apr, 12 2011 @ 06:37 PM
link   
and since this game has source code and asc-ii involved,
I'm gonna bet money that 12M had something to
do with this puzzle.



posted on Apr, 12 2011 @ 06:37 PM
link   

Originally posted by pazcat
Lol, shameful.
If only I didn't have an azerty keyboard. I was screwed right from the beginning.
All this time I could of been drinking.

Well done for getting it though.

Yeah I think this was a little QWERTY focused


I don't mind though, DVORAK got what was coming to them, them and their fancy keyboard layouts


edit:

I think a congratulations is in order for exponent, who got the clue off the unlock page, and for nithaiah, who figured out the sentence and link for the final result.

Thanks very much! *takes a bow*
edit on 12/4/11 by exponent because: (no reason given)



posted on Apr, 12 2011 @ 06:38 PM
link   
So.........the key has been found and used, but the lock is broken?

Why didn't the damn forums unlock?

Patience is a virtue.......is something slow or unprepared people say.



posted on Apr, 12 2011 @ 06:39 PM
link   
Man, got in on this late.

i was trying square and cubed roots, roman numerals, atomic weights, elemental numbers.

and then I saw you guys had already cracked it. Damn



posted on Apr, 12 2011 @ 06:39 PM
link   


Sammy knows what to unlock!

GO RED ROCKER!!!!
edit on 12/4/11 by felonius because: (no reason given)



posted on Apr, 12 2011 @ 06:39 PM
link   
reply to post by exponent
 


Hah


How cruel would that of been, choosing a DVORAK layout for the clue.
Hope the admin are paying attention for the next game.



posted on Apr, 12 2011 @ 06:40 PM
link   
reply to post by searching4truth
 


Just when you think you're finally out... they pull you back in.



Unbelievable.

(no clues included)



posted on Apr, 12 2011 @ 06:41 PM
link   
Since I am so new to the site, do games like this happen often? This was very fun and it was nice to see everyone working together instead of bickkering back and forth lol. Excellent work to all, I wish I could have helpped some.



posted on Apr, 12 2011 @ 06:42 PM
link   

Originally posted by masqua
reply to post by searching4truth
 


Just when you think you're finally out... they pull you back in.



Unbelievable.

(no clues included)



Everything reads like a clue......at least right now.



posted on Apr, 12 2011 @ 06:42 PM
link   
reply to post by GobbledokTChipeater
 


thankyou. and yeah, exponent was the one who figured out that there was a code, so yeah he uh definitely deserves at least half of the credit, if not more.

I'ma go lurk now o______o



posted on Apr, 12 2011 @ 06:42 PM
link   

Originally posted by masqua

Just when you think you're finally out... they pull you back in.



Unbelievable.

(no clues included)



LOL are you saying that the game isn't over yet



posted on Apr, 12 2011 @ 06:43 PM
link   
So whats the prize...new forums?? What kinda forums?

ALS



posted on Apr, 12 2011 @ 06:43 PM
link   

Originally posted by masqua
reply to post by searching4truth
 


Just when you think you're finally out... they pull you back in.



Unbelievable.

(no clues included)




Wait a sec.....are you saying there is more to come?



posted on Apr, 12 2011 @ 06:43 PM
link   

Originally posted by lcbjr1979
Since I am so new to the site, do games like this happen often? This was very fun and it was nice to see everyone working together instead of bickkering back and forth lol. Excellent work to all, I wish I could have helpped some.

lol,
not to get off topic
but this is what you will see
when the real revolution starts


1 common agenda by all



posted on Apr, 12 2011 @ 06:44 PM
link   
reply to post by GobbledokTChipeater
 


i agree...somethin tells me that wasn't all of it
I could be wrong tho




top topics



 
72
<< 12  13  14    16  17  18 >>

log in

join