Maxine Waters (D) Slip of the Tongue Reveals True Intentions (Socialism for America)

page: 1
5

log in

join

posted on Mar, 31 2011 @ 04:20 PM
link   
This is old, but still funny to this day...and given the current events, i figured ATS members could use a good laugh!


www.youtube.com...


So the true intentions of our beloved liberal idiots once again is proven! BWAHAHAHAH!!!!




posted on Mar, 31 2011 @ 04:24 PM
link   


Embed-life YO!



posted on Mar, 31 2011 @ 04:24 PM
link   
HAHAHA!!!

Yeah, I remember this being discussed in the past. Fell right out of her mouth didnt it?



posted on Mar, 31 2011 @ 04:25 PM
link   
reply to post by Advantage
 


it was funny for sure! Good laugh for our fellow readers.



posted on Mar, 31 2011 @ 04:26 PM
link   
LMAO



What an I D 10 T error...

I'd be mad if I wasn't laughing at her. Unbelievable. Why oh why cant these dummies just move to cuba or china and leave my dang country alone?



posted on Mar, 31 2011 @ 04:37 PM
link   

Originally posted by rbnhd76
LMAO



What an I D 10 T error...

I'd be mad if I wasn't laughing at her. Unbelievable. Why oh why cant these dummies just move to cuba or china and leave my dang country alone?



great minds think alike! lol



posted on Mar, 31 2011 @ 04:40 PM
link   

Originally posted by Whereweheaded
This is old, but still funny to this day...and given the current events, i figured ATS members could use a good laugh!


www.youtube.com...


So the true intentions of our beloved liberal idiots once again is proven! BWAHAHAHAH!!!!


Socialism is where everyone owns everything... Fascism is where the government owns everything and charges you for it... Fascism is what she wants... Not socialism...



posted on Mar, 31 2011 @ 04:43 PM
link   

Originally posted by Buddha1098

Originally posted by Whereweheaded
This is old, but still funny to this day...and given the current events, i figured ATS members could use a good laugh!


www.youtube.com...


So the true intentions of our beloved liberal idiots once again is proven! BWAHAHAHAH!!!!


Socialism is where everyone owns everything... Fascism is where the government owns everything and charges you for it... Fascism is what she wants... Not socialism...





I highly recommend a dictionary!

socialism isnt defined as ' everyone ownership"!

Socialism is defined below:


a political theory advocating state ownership of industry


State ownership? hmmm...who operates the state? hmmm...gee thats a tough one...wait.. Oh I know! ...The USG....so if the USG regulates the states, or ie, state ownership...then its safe to say that socialism is the state/USG owning everything....not the people.

Fascism defined:


Fascists seek to organize a nation on corporatist perspectives; values; and systems such as the political system and the economy



Umm...HUGE DIFFERENCE! BWAHAHAHAHA!
edit on 31-3-2011 by Whereweheaded because: (no reason given)



posted on Mar, 31 2011 @ 04:44 PM
link   
I'd love to blow that bad wig right off her bald scalp lol



posted on Mar, 31 2011 @ 04:46 PM
link   
Ha ha. I haven't seen this before! Is the lady to her right (our left) laughing at her?

I bet she blamed it on "Reporter's Stroke".



posted on Mar, 31 2011 @ 04:47 PM
link   
reply to post by Planet teleX
 


Yes the man and the woman to our left, her right, are laughing at her.....because after Maixnes moronic statement, she sounds like a blubbering idiot...like a true liberal!



posted on Mar, 31 2011 @ 05:03 PM
link   
lol good find OP, why don't all the people that want to live under socialism go where some guy has taken control of a country and uses the military of that country to tell everyone what they can or can not due! If that is really what there after then lets not voting for them and tell everyone you know what you know about them or we mite soon be living there like it or not. Don't anyone give me that line that I don't vote because it wouldn't matter thats bs each and everyone of us has the duty to research and then vote for what we want and speak the truth to everyone we know if you really want freedom.If not go back to sleep with all the people that don't care enough about freedom to put out some effort to keep it.
edit on 31-3-2011 by FarBeyondDriven69 because: (no reason given)



posted on Mar, 31 2011 @ 05:54 PM
link   
reply to post by Whereweheaded
 


www.worldsocialism.org...

Go there if you'd like to take off your blinders and know more about socialism...
edit on 31-3-2011 by Buddha1098 because: (no reason given)



posted on Mar, 31 2011 @ 06:07 PM
link   
reply to post by Buddha1098
 


HAHAH!! I don't accept someones reference, especially when its Blog style with opinions, not facts...and you consider your source viable?

Really? I think re-runs of Oprah would do you a world of good! lol





top topics
 
5

log in

join