It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

i cdnoult blveiee taht i cluod aulactly uesdnatnrd waht i was rdgnieg!!!

page: 2
9
<< 1   >>

log in

join
share:

posted on Mar, 21 2011 @ 08:01 PM
link   
reply to post by DogsDogsDogs
 


Reading.

Thats the last word in his headline.




posted on Mar, 21 2011 @ 08:04 PM
link   

Originally posted by Illusionsaregrander
reply to post by DogsDogsDogs
 


Reading.

Thats the last word in his headline.


smraty
pnats



posted on Mar, 21 2011 @ 08:06 PM
link   

Originally posted by DogsDogsDogs
LOL I love these but WHAT is the last word in your subject line? 0_o It's driving me crazy.
Spelling and funky grammar don't bother me so much, but I can only take so many a/ an reversals before I get irritated. Great post, Pharoah- fun!



haha oh snap! i just realised i missed out the letter A lol

its 'reading`....weird how none else noticed lol



posted on Mar, 21 2011 @ 08:09 PM
link   
Thanks OP for the laugh. I had to forward the message to someone and the whole while my spell checker was having a conniption fit, all I saw was a huge red underline lmao!!!!



posted on Mar, 21 2011 @ 08:11 PM
link   
I nicoted it, and wulod hvae crortceed it but dnid't hvae the rhgit pmeroismns to cnhgae it... mybae smoe tmie in the ftuuer!



posted on Mar, 21 2011 @ 09:57 PM
link   
Hi all, going crazy looking for the ATS store - is there still one?



posted on Mar, 21 2011 @ 09:59 PM
link   

Originally posted by crazydaisy
Hi all, going crazy looking for the ATS store - is there still one?



yea...what do you need... i got watches, hairdriers, i got this gold tooth brush......
edit on 21-3-2011 by thePharaoh because: (no reason given)



posted on Mar, 22 2011 @ 12:04 AM
link   
Is it just me or is there an up-tick in the number of way out there posts that seem like they are falling into the wrong threads lately?



posted on Mar, 22 2011 @ 01:58 AM
link   
reply to post by dethduck
 


omg, I hate your avatar!!! I saw it out of the corner of my eye while I was scrolling down the page, and was absolutely convinced there was a bug on my screen. Can't believe I just wasted time searching for a non-existent bug...



posted on Mar, 22 2011 @ 01:59 AM
link   
This is a cute post Ive seen it before on a different forum and it always gIves me a chuckle thanks for the thread ~~cookie



posted on Mar, 22 2011 @ 03:30 AM
link   
reply to post by Illusionsaregrander
 


Thanks. I thought of that but since there was no a....heh.
Second line.



posted on Mar, 22 2011 @ 08:26 AM
link   
Weird I was just telling this to my friend the other day at the beach lol

We were talking how people spell and use short hand and I brought this up.

Yup but not everyone can read it this way.



new topics

top topics



 
9
<< 1   >>

log in

join