President Obama To Resign Over Conspiracy Theories

page: 6
117
<< 3  4  5    7  8  9 >>

log in

join

posted on Apr, 1 2010 @ 12:31 PM
link   
reply to post by silo13
 


If *ATS* had a reputation that might actually matter...


Thankfully we DO have a sense of HUMOR, well most of us.


Springer...




posted on Apr, 1 2010 @ 12:31 PM
link   


Just




Lighten up people, have some fun.




posted on Apr, 1 2010 @ 12:34 PM
link   
well, ATS got me!!! i had ta call a friend and tell him obamas gonna tell all!!



then i saw the bottom of the page!!LOL



good one!!!



be safe today people!!



posted on Apr, 1 2010 @ 12:37 PM
link   
reply to post by Theyre Here
 


Yeah right, if only Obama would actually DO the things listed in that innocuous hit piece.



posted on Apr, 1 2010 @ 12:40 PM
link   
For teh party poopers who wonder why this isn't in teh HOAX forum, BTS, why teh mods allow it, etc ...

What you should really be askin' is ... who is Theyre Here.


Tis a conspiraceh!

I knowz teh truth!



posted on Apr, 1 2010 @ 12:43 PM
link   

Originally posted by blupblup
It was posted by ATS (one of the owners/mods puppet accounts) and put on here as an April fools joke?


Actually... if anyone were to dig into the ancient history of ATS, they would discover that "Theyre Here" was my first ATS account name long before I became staff, then admin, then... well, you know.


A little bit of harmless humor, on a day intended for harmless humor, to remind us all that when we constantly take things too seriously, we loose perspective as well as our wits.


Now... here's hoping the new ATS 2010 redesign is met with a little more enthusiasm.



posted on Apr, 1 2010 @ 12:44 PM
link   
ding so obama has been spoofing a ip to post on threads about himself here lol

the shame of it all.


ats security has let us down bigtime lol

april fools day everyone lol

[edit on 1-4-2010 by TheAmused]



posted on Apr, 1 2010 @ 12:45 PM
link   
reply to post by SkepticOverlord
 


Nice timing!


Ruined mah conspiracy you did!



posted on Apr, 1 2010 @ 12:45 PM
link   
reply to post by schrodingers dog
 


Yep. 6 YEARS between postings? Wow, maybe they're here was , uh, locked up for awhile?

I knew somebody else would see the conspiracy side too


EDIT to add: didn't see SO's response...I will go sit in the corner now


[edit on 1-4-2010 by Signals]



posted on Apr, 1 2010 @ 12:51 PM
link   
reply to post by Signals
 


Off topic, but I had to tell you "Signals", that is one GREAT SIGNATURE for a day like today.


Springer...



posted on Apr, 1 2010 @ 12:51 PM
link   

Originally posted by SkepticOverlord

A little bit of harmless humor, on a day intended for harmless humor, to remind us all that when we constantly take things too seriously, we loose perspective as well as our wits.




Harmless humour??

No way man... If it ain't doom and gloom I'm leaving


How dare you guys make jokes, I may believe it and tell people and then look silly when they find out.


Some people on here are just waaaaaayyyy too serious.


Chill peeps.



posted on Apr, 1 2010 @ 12:51 PM
link   
reply to post by Springer

Struck a nerve did I? LOL

Happy April Fools Everyone


peace



[edit on 1-4-2010 by silo13]



posted on Apr, 1 2010 @ 12:51 PM
link   
I knew it was a joke when it implied Obama had a conscience



posted on Apr, 1 2010 @ 12:52 PM
link   
reply to post by SkepticOverlord
 


I can't wait for the new site Bill.

Any ETA?

~Keeper



posted on Apr, 1 2010 @ 12:52 PM
link   
[edit on 1 Apr 2010 by schrodingers dog]



posted on Apr, 1 2010 @ 12:52 PM
link   
Classic
I love April fools!

So much going on in life and really with all the doom and gloom that surrounds us daily a few hours to just have a giggle is very welcome,

April fools allows us for just a day to let our hairs down a wee bit,

embrace it
Tomorrow is another day and who knows what it holds,

Hugs x

[edit on 1-4-2010 by asala]



posted on Apr, 1 2010 @ 12:57 PM
link   
This is fun...and everyone here whom is wondering about the Theyre Here account, if one were astute, you would have noticed this in the profile...

www.abovetopsecret.com...




posted on Apr, 1 2010 @ 12:58 PM
link   
reply to post by MemoryShock
 


HAHAHA.

I haven't seen that in forever.

Well done MemoryShock.

Somebody owes me another white T-shirt.

~Keeper



posted on Apr, 1 2010 @ 12:59 PM
link   
This is a great April fools joke.


What makes this one so great is that it got me. The only other one that got me was one of female friends telling me that she signed a 4 year contract with the Navy. However, she did that yesterday in an attempt to make it sound more real.



posted on Apr, 1 2010 @ 01:07 PM
link   
Ehum.



[edit on 1-4-2010 by Copernicus]





new topics
top topics
 
117
<< 3  4  5    7  8  9 >>

log in

join