Something Awful

page: 1
0

log in

join

posted on May, 30 2004 @ 06:19 PM
link   
Haha, no doubt will this piss most of you off..

www.somethingawful.com...

Take it in good humor though, SA is a great #ing site




posted on May, 30 2004 @ 06:23 PM
link   
Thanks for letting us know about the stupidity of the other site. Good find.



posted on May, 30 2004 @ 06:23 PM
link   
SWEET!!!
They managed to find some of our best posts!!



-B.



posted on May, 30 2004 @ 06:24 PM
link   
Man TSA's gonna flip when he sees his name on that page.

I wonder who sold out or if it was a visitor?

Im kinda jealous I wasnt mentioned.

[Edited on 30-5-2004 by Agent47]



posted on May, 30 2004 @ 06:27 PM
link   
Yeah great they quoted me on my "big black boobs" comment.



posted on May, 30 2004 @ 06:30 PM
link   
isn't it illegal to use those posts (unless granted permission) because these posts are owned and copyrighted by ATS?



posted on May, 30 2004 @ 06:35 PM
link   

Originally posted by IKnowNothing
isn't it illegal to use those posts (unless granted permission) because these posts are owned and copyrighted by ATS?


I thought the same thing. Lets see what SO says.



posted on May, 30 2004 @ 06:38 PM
link   
Be careful with that site... look at their legal threat section.



posted on May, 30 2004 @ 06:42 PM
link   
haha, guys, calm down...legal action? it's humor site. So they made fun of a few of us, it's not that big of a deal. Better to suck it up and laugh with them...then stab them in their mother's chest.



posted on May, 30 2004 @ 06:43 PM
link   
man that site is lame


really really lame



posted on May, 30 2004 @ 06:44 PM
link   
hey , any publicity is good publicity right ! I suppose thats the way we should look at it.



posted on May, 30 2004 @ 07:06 PM
link   
You are right any free publicity is good and will atract others to see for themself.



posted on May, 31 2004 @ 04:32 AM
link   
Come on, it's just harmless fun. Legal action?

I wouldn't mind if I were mentioned there. SA's reviews and prank sections are hilarious.



posted on May, 31 2004 @ 05:22 AM
link   

Originally posted by GODFLESH
Be careful with that site... look at their legal threat section.


Look at it this way, SA posted 20-30 posts from this forum, a forum that has over 500k posts in total.

I don't think those figures are anything to be ashamed of.



posted on May, 31 2004 @ 06:45 AM
link   
To be honest, alot of the one liners they've come up with are quite funny... I wouldn't bother making a deal of it.



posted on May, 31 2004 @ 07:53 AM
link   
lol this isnt the first time they've used snipets of ATS forum for their site.

It's an honor to be made fun of by SA, dont get yer panties in a bunch.

SA is the bomb!

ps: AND free advertisement. Reaching more 20 something yr old whiteys than evah before
. SA's target audience.

[Edited on 31-5-2004 by Lysergic]



posted on May, 31 2004 @ 08:00 AM
link   
[Edited on 5/31/2004 by earthtone]



posted on May, 31 2004 @ 10:17 AM
link   
Too bad they couldnt have included Avatars and picked on them. That would have been even better.



posted on Jun, 1 2004 @ 06:16 PM
link   
LOL, wow im famous, My posts are there!!! woohoo hehehehe



posted on Jun, 3 2004 @ 01:05 AM
link   
Just remember...Cliff Yablonski hate you. ;-)

LMAO, I love that site.

BTW - Good to see you guys again!!! Hope some of my old running buddies here are still around, like Prank Monkey, Banshee and my old nemisis, the Colonel! I miss you guys





new topics
top topics
 
0

log in

join