It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

matchmaking experiment time !!

page: 132
23
<< 129  130  131    133  134  135 >>

log in

join
share:

posted on Dec, 23 2009 @ 04:24 PM
link   
reply to post by zazzafrazz
 


aye men


happy chirstmas eve




posted on Dec, 23 2009 @ 04:25 PM
link   
reply to post by thecrow001
 


We only wanna get drunk........





posted on Dec, 23 2009 @ 04:28 PM
link   
reply to post by uk today
 


sounds so much better now i have my speakers and bass working agian


so much better than monitor speakers haha



posted on Dec, 23 2009 @ 04:29 PM
link   
reply to post by thecrow001
 


I was singin to it Junior


Bet you were as well !!!




posted on Dec, 23 2009 @ 04:32 PM
link   
reply to post by uk today
 


i was trying to sing to it


i love bbq pizza yuuuummmmyyyy



posted on Dec, 23 2009 @ 04:36 PM
link   
reply to post by thecrow001
 


Yum to barbeque pizza

Send some over baby.......

Lets have some chillout, plus I can sing to this as well





posted on Dec, 23 2009 @ 04:41 PM
link   
reply to post by uk today
 


sorry i just destroyed it haha 12 slices
all i have is bbq sauce which was for the curst but i am licking that lmao, i know i know i am a tramp but it taste soo good


can we get abit of Bring it back. Sing it back to me



posted on Dec, 23 2009 @ 04:51 PM
link   
reply to post by thecrow001
 


For the Birthday Boy....
1hr 10mins to go





posted on Dec, 23 2009 @ 04:55 PM
link   
reply to post by uk today
 


yay


i like the duck sounds quack qauck quack haha

honestly i am 19 soon



posted on Dec, 23 2009 @ 05:01 PM
link   

Originally posted by thecrow001
reply to post by uk today
 


yay


i like the duck sounds quack qauck quack haha

honestly i am 19 soon




Quack Quack Quack


We all know you're 19 soon baby, in 1hr !!!




posted on Dec, 23 2009 @ 05:07 PM
link   
reply to post by uk today
 


i want my laptop back
HP said i will get it for christmas i think they are lying


whats your plans tomrrow x



posted on Dec, 23 2009 @ 05:11 PM
link   
reply to post by thecrow001
 


I'm cooking Burt the Turkey


Hey, its the last year of your teens junior

You betta get those teenage kicks while ya still can !!!




posted on Dec, 23 2009 @ 05:14 PM
link   
reply to post by uk today
 


poor burt haha.

i will be living this last year of my teens like its the last. no long left anyway


x



posted on Dec, 23 2009 @ 05:17 PM
link   
reply to post by thecrow001
 


Blondie has gotta go, but HAPPY BIRTHDAY baby for tomorrow x

Don't do anything I would'nt do !!!


Pleeeease don't reply to that last bit !!!




posted on Dec, 23 2009 @ 05:19 PM
link   
reply to post by uk today
 

haha
ok well thank you


no comment



posted on Dec, 24 2009 @ 09:11 AM
link   
Whoa, it's christmas eve already.. Where does the time go?

Nowhere, because it's just a construct!


Happy birthday Mr Crow, hope you liked the little thread I did for you!



posted on Dec, 24 2009 @ 09:19 AM
link   
reply to post by purehughness
 


yeah it was great haha, thanks just waiting on my noob of a m8 to pick me up for the pub


i hope i start around 5/6 finish at 1 thats a nice session


i got loads of tools for my business i wanna start wooo



posted on Dec, 24 2009 @ 09:23 AM
link   
reply to post by thecrow001
 


That does sound like a pretty good session!


Oooh, only a week until my birthday! I love new year's parties!



posted on Dec, 24 2009 @ 09:27 AM
link   
reply to post by purehughness
 


I hope i remember my way home,

save your moneu huge for a huge party


get it huge haha.

sorry


happy chirstmas tomorrow.



posted on Dec, 24 2009 @ 09:33 AM
link   
reply to post by thecrow001
 


Hehehe nice


It will indeed be a huge huge party!


Have a great day/night, and a killer xmas tomorrow man.



new topics

top topics



 
23
<< 129  130  131    133  134  135 >>

log in

join