Odd Alien Dream/possible premonition?

page: 1
1

log in

join

posted on May, 12 2004 @ 08:50 AM
link   
Ok, this is something that could be well...I dunno...it was a first for me. I'll just throw it out there and if anything comes of it, I guess it wont matter..lol

I had a dream last night, more of a nightmare, went something like this:

I was standing in a room with the new Iraqi leader, I was a scientist. The new leader was wearing a blue turbin and a goddy cloak, was rather well dressed. Very elegent. Anyways...he was performing a ritual with several other men, they were sacrificing people trying to bring about Christ. They killed one man, and nothing happened at first...then the ground shook and a large grandfather clock in the room went nuts...the hands of the clock started spinning around...and it stopped on Midnight. Suddenly a digital readout on the clock under where the arms turn lit up...and it said...Christ is coming....then...Christ is here...and the clock started to chime...and all of these grey aliens appeared, just suddenly they were there...there was like this red ring of light on the ground right before one would appear in the spot where the ring was. And there were thousands of them..millions ...they deffinetly outnumbered the people. They started killing everyone...any human they saw, they killed. I ran from the room dodging attacks, and they were just picking people off left and right. I ran to the edge of the parimiter, and dove into the water, for some reason the aliens could not go into salt water. I started to swim twards a dock, and the dock was also full of aliens, I dove under the dock and started to swim benieth it, I was passing up bodies along the way...and the aliens were trying to snag me with all of these hooks. Then I woke up, was 3:30 am...lol Anyways, it was a darn scary dream. I just thought I would post it here and throw it out in the open. I dunno what to make of it other than if it wasnt a dream we are in trouble...LOL

Anyways, is it a prediction, probibly not, but it was wierd. I have never drempt of greys, although I have had dream premonitions before, so any time I get something odd like this...I post it somewhere just in case, but in this case, I guess it wouldnt matter would it? lol I am reluctant to share this with ya'll, but gonna do it anyways...*hits post button*




posted on May, 12 2004 @ 09:39 AM
link   
I think it's odd that several alien movies and television programs have made references to aliens being vulnerable to water. Examples ;
Alien Nation - The aliens that came here in slave ships would melt and die if they came in contact with sea water.
Signs - The aliens couldn't go in the water. I believe they mentioned the aliens would die in water also.

I'm looking for more references now...

Thanks for sharing the dream. It's eerily familiar...



posted on May, 12 2004 @ 09:43 AM
link   
No kiddin? wow...I never noticed that...lemme know if you find anything out...yeah, in the dream they couldnt go into the water. Odd one for sure.



posted on May, 12 2004 @ 10:25 AM
link   
In the movie "Signs" the last alien was taken out by water...and a good ole baseball bat!! It is interesting that a lot of sources of info lead one to believe that they don't like water... But there have been intances where U.F.O. are in and underwater and still working. Damn scary dream for real!
I hate aliens...But damn an alien with a hook in his little 3 fingered hand!!!





new topics
 
1

log in

join