Best Music Videos of the First Decade of the New Millenium: Let's Get This Party Started!

page: 2
0
<< 1    3 >>

log in

join

posted on Jun, 24 2009 @ 08:38 PM
link   
Lady Marmalade

www.youtube.com...




posted on Jun, 24 2009 @ 08:46 PM
link   
Great Cover by Nonpoint-



Outkast-




posted on Jun, 24 2009 @ 08:48 PM
link   
Nelly Furtado - Like A Bird

www.youtube.com...

*You're beautiful....That's fo sho'.....You'll never ever fade....*




posted on Jun, 24 2009 @ 08:59 PM
link   
Love this video! Who plays her boyfriend in the video?
None other than Method Man.....


Alicia Keys - If I Ain't Got You

www.youtube.com...

Like this one too ..

Alicial Keys - A Woman's Worth

www.youtube.com...


and my all time favorite Alica Keys song....just a cool collage of her, including her trip to Egypt int his video. *ahem* she can sing to me anytime.
Alicia Keys - Loving You Is Easy

www.youtube.com...



[edit on 24-6-2009 by Ben Niceknowinya]



posted on Jun, 24 2009 @ 09:03 PM
link   
Some realllllly amazing shots in this vid.! *Courtesy of NASA.

Hybrid - Just For Today

www.youtube.com...




posted on Jun, 24 2009 @ 09:09 PM
link   
yalpdloC - tsitneicS ehT

www.youtube.com...





posted on Jun, 24 2009 @ 09:12 PM
link   
Madonna - Die Another Die

www.youtube.com...






posted on Jun, 24 2009 @ 09:15 PM
link   
Jay Z - 99 Problems

www.youtube.com...

*Brooklyn's Finest*



posted on Jun, 24 2009 @ 09:20 PM
link   
Modest Mouse - Float On

www.youtube.com...

[edit on 25-6-2009 by Ben Niceknowinya]



posted on Jun, 24 2009 @ 09:24 PM
link   
U2 - Vertigo

www.youtube.com...



posted on Jun, 24 2009 @ 09:26 PM
link   
Her videos awesome! I think I like this one the best tho.

Missy Elliot - Lose Control

www.youtube.com...




posted on Jun, 24 2009 @ 09:32 PM
link   
I cannot find the video for Crazy - Gnarles Barkely on you tube.


Good video.!

Better luck next time. :bnghd:

[edit on 24-6-2009 by Ben Niceknowinya]



posted on Jun, 24 2009 @ 09:36 PM
link   
Another one I can't find is Are You Gonna Be My Girl by Jet.....



All remakes...and live shows....



posted on Jun, 24 2009 @ 09:39 PM
link   
I thought this was really cool on the T-shirts....& this video has a retro 80's feel 2 it....me dig.

Justice - D.A.N.C.E

www.youtube.com...





[edit on 25-6-2009 by Ben Niceknowinya]



posted on Jun, 24 2009 @ 09:43 PM
link   
OoooH! Great video! Sexy as hell..


Christina Aguilera - Ain't No Other Man

www.youtube.com...



posted on Jun, 24 2009 @ 09:54 PM
link   


Sigur Rós - Gobbledigook

www.youtube.com...



posted on Jun, 24 2009 @ 10:20 PM
link   
A glorious remix!

Awesome video.
Me like. Alot.

WANDERLUST - Björk

www.youtube.com...

complete video (original cut)

www.youtube.com...

[edit on 25-6-2009 by Ben Niceknowinya]



posted on Jun, 24 2009 @ 10:29 PM
link   
The Making of Wanderlust

Neat.


www.youtube.com...



posted on Jun, 28 2009 @ 10:24 PM
link   



posted on Jul, 15 2009 @ 01:07 PM
link   
Cody Chesnutt

The Seed




Knocked up 9 months ago And what she finna have she don't know She want neo-soul, this hip-hop is old She don't want no rock-n-roll She want platinum or ice or gold She want a whole lotta somethin' to fold If you a obstacle she just drop ya cold Cuz one monkey don't stop the show Little Mary is bad In these streets she done ran E'er since when the heat began I told the girl look here Calm down I'ma hold your hand To enable you to peep the plan Cuz you is quick to learn And we can make money to burn If you allow me the latest game I don't ask for much, but enough room to spread my wings And the world finna know my name



I don't ask, for much these days And I don't bitch, and whine, if I don't get my way I only wanna fertilize another behind my lover's back I sit and watch it grow standin' where I'm at Fertilize another behind my lover's back And I'm keepin' my secrets mine I push my seed in her push for life Its gonna work because I'm pushin' it right If Mary drops my baby girl tonight I would name her Rock-N-Roll



Uh-huh Cadillac need space to roam Where we headin for she don't know We in the city where the pros shake rattle and roll And I'm a gaddang rollin' stone I don't beg I can hold my own I don't break I can hold the chrome And this weighin' a ton and I'm a son of a gun My code name is The Only One and Black Thought is bad These streets he done ran ever since when the game began I never played the fool Matta fact I be keepin' it cool Since money been changing hands And I'm left to shine, but the legacy that I leave behind be the seed that'll keep the flame I don't ask for much but enough room to spread these wings And the world finna know my name



I don't beg For no rich man And I don't scream, and kick, when his # don't fall in my hands, man Cuz I know how to still Fertilize another against my lover's will I lick the opposition cuz she don't take no pill Ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-ooh-no dear You'll be keeping my legend alive I push my seed in her push for life Its gonna work because I'm pushin' it right If Mary drops my baby girl tonight I would name her Rock-N-Roll Oh-ooh break it down, break it down, break down beat



I push my seed somewhere deep in her chest I push it naked cuz I've takin my test Deliverin' Mary it don't matter the sex I'm gon' name it rock and roll I push my seed in my push for life It's gonna work becuz I'm pushin it right If Mary drop my baby girl, tonight I would name her Rock-N-Roll I would name her Rock-N-Roll I would name her Rock-N-Roll yeah I would name it Rock-N-Roll




[edit on 15-7-2009 by HulaAnglers]





top topics
 
0
<< 1    3 >>

log in

join