It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

Let's ATSify Some Songs...

page: 1
5

log in

join
share:

posted on May, 18 2009 @ 04:48 PM
link   
I was originally going to submit this via video, and will do so if requested, but for now... meh.

Original artists and songs listed, parody by Me. Does not necessarily reflect anything about ATS or myself. Basically just a fun thing. Feel free to add your own!

"Let's have some fun, now look real close

I wanna take a ride on a UFO

Let's have some fun, now look real close

I wanna take a ride on a UFO."
-Originally by Lady Gaga in 'LoveGame'

"I got that boom boom pow

Them posters jackin' my style

They try copy my ideas

I'm on that next thread now


Posts so 3008

Yours are 2000 and late

I got that boom, boom, boom

ATS boom, boom, boom

Let me flag it now"
-Originally by Black Eyed Peas in 'Boom Boom Pow'

"Blame it on the thread

Got you feeling dead

Blame it on news

Got you in the zoo

Blame it on the A-A-A-A-A-A-TS

Blame it on the A-A-A-A-A-A-TS"
- Originally by Jamie Foxx in 'Blame It'

"The site, full of conspiracy,
I got the breath of that Ron Paul kiss on my teeth,
And he's a fighter,
But be ain't got no truth
He's got that politician virus, called the swine flu,
St-st-st-stars, always sparklin at me
While my posts are the bane of some other guy's thing.
T-tell your mods, if they say they've got beef
That I'm an '06 member, and I ain't really scared of them.
They wanna flag me (woah)
they wanna star me (woah)
They'll never ban me (woah, woah oh oh)
Don't trust a troll
Never trust a troll
Won't trust a troll
Won't trust me."
-Originally by 3OH!3 in 'Don't Trust Me'

"Cuz if you liked it then you should have put a flag on it

If you liked it then you shoulda put a star on it

Don’t be mad once you see that I posted it

If you liked it then you shoulda put a flag on it

wo oh ooh oh oh ooh oh oh ooh oh oh oh"
- Originally by Beyonce in 'Single Ladies'

"Ooooooo
I've been posting in this thread too long

Just trying to make my points right on

That board troll is bad and gone,
bad and gone

Ooooooo
I've been posting in this thread too long

Just trying to make my points right on

That board troll is bad and gone
bad and gone."
- Originally by T.I. And Justin Timberlake in 'Dead and Gone'

"So come on, post more, reply my threads
Conspiracy in the swing of this site
Just flag all my threads

And drown me in stars
So come on, post more, reply my threads

Conspiracy in the swing of this site

Just flag all my threads

And drown me in stars"
- Originally by Matt Nathanson in 'Come On Get Higher'


"This website gave me the best advice

It said be careful what you think about at night.

Leave your guns at home, leave your stares behind

And try to avoid reptilians

That first post you make you should make in pride.
If the chemtrails poisoned you, and the new world order came

Could you say goodbye to ATS?

Would you make each post just like your last

Leave old threads right in the past?

Forget every point you had,
if the new world order came."
- Originally by Nickelback in 'If Today Was Your Last Day'

[edit on 5/18/2009 by ravenshadow13]




posted on May, 20 2009 @ 09:48 PM
link   
lol they're awful, I know. But someone out there must be able to come up with some new ones!!



posted on May, 20 2009 @ 09:56 PM
link   
reply to post by ravenshadow13
 



Some of us are working on it Raven....

it takes a little time....



posted on May, 20 2009 @ 10:24 PM
link   
reply to post by The Utopian Penguin
 


Awww cool! I'm excited now. No problem. I just kind of though everyone laughed at me and then thread-deserted. But now I can't wait to see what you all come up with!



new topics

top topics
 
5

log in

join