It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

Why is Cheney in a wheelchair?

page: 2
2
<< 1   >>

log in

join
share:

posted on Jan, 20 2009 @ 07:05 PM
link   
Shame on you all, the man found a way to try to extract pity from his fellow Americans on the way out, and instead he gets more insults and allegations.





posted on Jan, 20 2009 @ 07:09 PM
link   
Once again the mainstream media bought a cover story.

Cheney doesn't lift moving boxes. He has hired help to do manual labor tasks.

W. didn't choke on a pretzel, fall gagging onto his coffee table, getting a black eye in the process.

Either the media is very gullible and/or grossly stupid, or they are passing along obvious lies and deception.

Oh, and UFOs are just swamp gas and secret crash test dummies. Yeah, right.



posted on Jan, 20 2009 @ 07:21 PM
link   
Now he will be even easier to push off a cliff.



posted on Jan, 20 2009 @ 07:30 PM
link   
reply to post by Agit8dChop
 


lol I was jokingly thinking to myself "he prolly hurt his back carrying his piles of money outta the whitehouse!". And then I heard he hurt himself moving boxes. Lol.. hmmm.. I wonder what was so important about THOSE boxes!



posted on Jan, 20 2009 @ 07:42 PM
link   

Originally posted by Question Fate
reply to post by Agit8dChop
 


lol I was jokingly thinking to myself "he prolly hurt his back carrying his piles of money outta the whitehouse!". And then I heard he hurt himself moving boxes. Lol.. hmmm.. I wonder what was so important about THOSE boxes!


I think it is beyond a reasonable doubt that they had money in them... Bags of money with $$ signs wouldve been too obvious



posted on Jan, 20 2009 @ 07:51 PM
link   
The official story: He was moving boxes of documents from his office. The Truth, he was trying to steal the Whitehouse Silverware. VPs don't move their own office materials. They have assistants to do that.

Now we can haz Change! Sad Bush is Sad, and Cheney is gimpy.



posted on Jan, 20 2009 @ 08:32 PM
link   
[font=Comic Sans MS]With his pact with Baphomet nearing its end the flames of hell are licking his feet in joyous expectation of an absolutely corrupt soul.



posted on Jan, 20 2009 @ 08:52 PM
link   
Yes you'd have to wonder why, someone as wealthy as Cheney would be carrying boxes at all when he would have people to do that for him.
I wonder what was in those boxes that was so important his people couldn't touch them?
And where was he carrying them to?An incinerator?Perhaps in a bit of a hurry?



posted on Jan, 20 2009 @ 08:58 PM
link   
It sucks to have to shred your own documents. *sigh*

The shear volume must have been daunting.


I bet he ripped them right up-- stacks as thick as phone books-- with his bare hands.




[edit on 20-1-2009 by loam]



posted on Jan, 20 2009 @ 09:01 PM
link   

Originally posted by ll__raine__ll
he was ordered by his dr to stay off his feet.
something to do with a back ailment ....



yeah he apparently pulled a muscle or something, in his back while moving boxes when he was packing.

You know, I would have thought the vice president would have some one who does that for him.

I wonder if there is something else that we arent being told. He has had multiple heart attacks before.

But who knows, that bit of doubt may just be whats left over from my Bush cheney conspiracy ideas:



posted on Jan, 20 2009 @ 09:20 PM
link   
I was thinking today that we didn't see a whole lot of Cheney. Maybe that is why, trying to keep the spotlight off of him.

Interesting.



posted on Jan, 20 2009 @ 10:15 PM
link   
You know the more I think on this the more I think this ones an actual bonafide conspiracy! There is NO WAY he did this moving boxes! Something stinks here



posted on Jan, 20 2009 @ 10:22 PM
link   

Originally posted by zazzafrazz
You know the more I think on this the more I think this ones an actual bonafide conspiracy! There is NO WAY he did this moving boxes! Something stinks here

Well if he wasn't shredding,carrying,burning his own documents on his evils he has done that he doesn't want anyone to find.
He has been known to pop some Viagra and get it on with the hookers from time to time.
So maybe he was injured by a weird sexual act.



posted on Jan, 20 2009 @ 10:24 PM
link   
reply to post by zazzafrazz
 


Finally, somebody in this thread is willing to look closer at the story. Moving boxes? Are you kidding? Just try and even visualize that.

I question all of it nowadays. Even the miraculous plane landing by retired Air Force Pilot Sully last week. America's newest hero got himself a seat on the podium for the inauguration, if I'm not mistaken.

The question with both, as always, is "who benefits?" Head-scratchers. Perhaps the story on the plane was legit. And maybe Cheney really did hurt himself moving boxes...so much so that he had to be in a wheelchair.

Naw...I just can't buy that one.

Let's say it is another load of BS. What do you fine folk think would be the point?



posted on Jan, 20 2009 @ 11:07 PM
link   

Originally posted by BorgHoffen

Originally posted by zazzafrazz
You know the more I think on this the more I think this ones an actual bonafide conspiracy! There is NO WAY he did this moving boxes! Something stinks here

Well if he wasn't shredding,carrying,burning his own documents on his evils he has done that he doesn't want anyone to find.
He has been known to pop some Viagra and get it on with the hookers from time to time.
So maybe he was injured by a weird sexual act.


LOL
Borg Hoffen, you may be right about the viagra, but its unlikely he plays the role of chained up submissive causing injury, he's way too sadistic...realisitically he would get his 'submissive' to carry these boxes out.
IT STINKS I TELL YOU!



posted on Jan, 20 2009 @ 11:14 PM
link   

Originally posted by ItsTheQuestion
reply to post by zazzafrazz
 


Finally, somebody in this thread is willing to look closer at the story. Moving boxes? Are you kidding? Just try and even visualize that.

I question all of it nowadays. Even the miraculous plane landing by retired Air Force Pilot Sully last week. America's newest hero got himself a seat on the podium for the inauguration, if I'm not mistaken.

The question with both, as always, is "who benefits?" Head-scratchers. Perhaps the story on the plane was legit. And maybe Cheney really did hurt himself moving boxes...so much so that he had to be in a wheelchair.

Naw...I just can't buy that one.

Let's say it is another load of BS. What do you fi
ne folk think would be the point?


Its actually laughable, I can't believe the media reported this!
Maybe Harry Whittington was paying him back for shooting him, by inserting a quail where the sun dont shine, and now Cheney needs to sit on a donught-cushion for a while....



posted on Jan, 21 2009 @ 01:54 PM
link   

Originally posted by Portugoal

Originally posted by Question Fate
reply to post by Agit8dChop
 


lol I was jokingly thinking to myself "he prolly hurt his back carrying his piles of money outta the whitehouse!". And then I heard he hurt himself moving boxes. Lol.. hmmm.. I wonder what was so important about THOSE boxes!


I think it is beyond a reasonable doubt that they had money in them... Bags of money with $$ signs wouldve been too obvious



lol I just had to come star this because ive been laughing at the mental image of him with the bags and the dollar signs for 2 days now! lmao





top topics



 
2
<< 1   >>

log in

join