This study was intended to "serious", but this last point to such a resonance with my concerns fantasy that I can not resist it further.
J'ai largement étudié (voir notamment ici ) les pièces d'ordre 14 et 24 du Clavier bien tempéré , correspondant aux tonalités fis et h (fa
dièse mineur et si mineur), que je me plais à rassembler en fish , le poisson anglais, en constatant que le poisson s'écrit en hébreu par les
lettres translittérées DG. I have extensively studied (see for example here) parts of order 14 and 24 Well-Tempered Clavier, corresponding to the
tones made and h (F sharp minor and B minor) that I like to collect in fish, fish English , noting that fish is written in Hebrew by the letters
transliterated DG. DG sont encore des noms de notes de la gamme allemande, ré et sol (raie et sole), dans la même harmonie de quarte (g est à d ce
que h est à fis). DG are still names of notes of the scale German, D and G (skate and sole) in the same harmony quarte (g is d that h is made).
Or les pièces d'ordre 6 et 15 du Clavier bien tempéré correspondent aux tonalités d et G (ré mineur et Sol majeur). Now parts of order 6 and 15
Well-Tempered Clavier match the tones d and G (D minor and G major). C'est donc le nom de BACH qui viendrait confirmer l'égalité dG = fish, 21 =
38 (l'intervalle entre b et a est le même que celui entre c et h). So the name of BACH which would confirm equal dG = fish, 21 = 38 (the interval
between b and a is the same as that between c and h).
J'ai eu la curiosité d'additionner les nombres de mesures des tonalités dG-fis-h, ce qui donne des résultats étonnants lorsque les reprises des
préludes sont comptabilisées. I was curious enough to add up the numbers of measures tones dG-fis-h, which gives amazing results when times preludes
are recorded.
J'obtiens donc 409 mesures pour le premier cahier, ce qui correspond à la valeur des 59 notes de la superposition finale de l' Art de la fugue . I
get so 409 steps to the front section, which corresponds to the value of the 59 notes of the overlapping end of the Art of Fugue.
Un problème se pose pour le second cahier, où deux notations sont connues pour le prélude en h, en 33 et 66 mesures. A problem arises for the
second book, where two notations are known for the prelude h, 33 and 66 measures.
La première donne 502 mesures, soit 911 mesures en tout pour les deux cahiers, et Van Houten donne plusieurs exemples où la signature BACH est
associée à une forme 9-11 ou 9-3-8 qu'il traduit I-CH ou ICH, « moi ». The first gives 502 steps or 911 steps in total for the two notebooks, and
Van Houten gives several examples where signature BACH is associated with a form 9-11 or 9-3-8 it translated I-CH and ICH "Me." (Ce 911 est encore
curieux puisque les anglo-saxons abrègent les deux cahiers du Well Tempered Clavier en WTC1 et WTC2, également acronymes des deux tours du World
Trade Center disparues ce qui est devenu The 9/11 , Le 11 septembre ; c'est à 08:46 que le vol 11 AA a frappé la première tour, or la première
pièce du WTC1 est répertoriée BWV 846 !) (This 911 is still curious since the Anglo-Saxon shorten the two books of the Well Tempered Clavier in
WTC1 and WTC2 also acronyms of the two towers of the World Trade Center missing what has become The 9 / 11, September 11, it is at 08:46 that Flight
11 AA struck the first tower, or the first part of WTC1 is listed BWV 846!)
Above is the translation of link:
remi.schulz.perso.neuf.fr...
We know that BACH predicted his own dead in his music.
But did BACH predict the WTC 911 attack?