It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

Last to Post Wins!

page: 310
0
<< 307  308  309    311  312  313 >>

log in

join
share:

posted on Jul, 17 2006 @ 02:25 AM
link   
Yeah, we know.

We're just yanking your chain, man!

and of course, i win.



w00t! I just noticed page 310!

[edit on 7/17/2006 by Mechanic 32]




posted on Jul, 17 2006 @ 08:11 AM
link   
I am the last there was, I am the last there is, I am the last there ever will be.



posted on Jul, 17 2006 @ 08:39 AM
link   
Guess what? I'mmmm baaaack!

I've return and I'm now the winner. haha.

DO THE WAVE!





-tts




posted on Jul, 17 2006 @ 01:06 PM
link   

Originally posted by The_Truth_Seeker



I gotta add this smiley to my collection.




Can I borrow it?

[edit on 7/17/2006 by Mechanic 32]



posted on Jul, 17 2006 @ 01:12 PM
link   

Originally posted by Mechanic 32

Originally posted by The_Truth_Seeker



I gotta add this smiley to my collection.


Can I borrow it?


Yeah. Sure you can.


I also got this "wave" too:




-tts



posted on Jul, 17 2006 @ 01:22 PM
link   
Hahahaha!

I like those. But only if used sparingly. lol



posted on Jul, 17 2006 @ 01:23 PM
link   
How do you post smileys that aren't on the board?



posted on Jul, 17 2006 @ 01:25 PM
link   
the same way that you post pictures.

smileys are animated .GIF images.

use the quote function (on one of the posts above with non-board smileys), to see example.



A lot of websites offer smileys, and other emoticons, and animated .GIF's.

[edit on 7/17/2006 by Mechanic 32]



posted on Jul, 17 2006 @ 01:35 PM
link   
Thanks, I have some smilie gifs and I thought there might be have been easier way to post them.



posted on Jul, 17 2006 @ 01:37 PM
link   

Originally posted by Yossarian
Thanks, I have some smilie gifs and I thought there might be have been easier way to post them.


nah, the same old usual way.

btw - The Member Upload now works from BTS!



posted on Jul, 17 2006 @ 07:03 PM
link   
Nah-Nah-Nah! Nah-Nah! Nah! I'm the last to post!

Does this mean I win?



posted on Jul, 17 2006 @ 07:44 PM
link   

Originally posted by maria_stardust
Does this mean I win?


Sure it does! All you have to do, is never return here.


This way, you can have the satisfaction of knowing that you posted last.


Of course, if you come back, you will see that this was'nt so.


btw - I win!

Just kidding, maria!



posted on Jul, 17 2006 @ 08:05 PM
link   
heyy this is my first ever post and i won
Ha Ha


i rock



posted on Jul, 17 2006 @ 08:35 PM
link   
Not so fast, mister!

I win! It's like X-Mas all over again!



posted on Jul, 17 2006 @ 08:38 PM
link   
Mechanic, in smileys, you don't stand a chance! hahahahahhahahahaha. *evil laugh* I got more smileys then imaginable! hahahhahahahahaa.


















Love hurts




and it makes you



That's why the Russian soldier will never love. Plus it makes you show your soft side and can even be a weakness!







posted on Jul, 17 2006 @ 09:18 PM
link   
I do believe I'm winning again!



Who's next?



posted on Jul, 17 2006 @ 10:22 PM
link   
Nein, du nicht winning
. Sorry, my German is very bad. How about in Russian? I won't use the Russian characters, though: Ti Ni viigrala! Ya viigral! Hahahahahhaa!!!!!! Ya shampion! Hahahahahahaa! Tolka ya mogu viigrat! Ya! Tolka ya! U Menya poslednaya post! Hahahahaha.


Ok ok, I will speak ENGLISH:

I have won! Ya'll didn't win! I win! hahahahahaha! I am the champion! Only I can win! I! Only I! I have the last post! Hahahahahahhaha.





posted on Jul, 17 2006 @ 10:30 PM
link   
RS, you really should control yourself. What would the troops think? Now, have you given any thought to jazzing up your wardrobe? A well-dressed soldier is a sharp soldier.

BTW, the last post is mine!



posted on Jul, 17 2006 @ 10:48 PM
link   
This thread is getting boring once again..........SO I shall invite my Russian forces to reclaim the last post once again!



Here are my forces!!!

first off, this is ME with my last post:



Then, there is my FORCES:















Hahahahahahahahahahahahaa!!!!!!!!!!!!!!! I control the last post and this thread! Everyone put your hands up! Drop your weapons! I am in control! No one can take the last post from me! Hahahahahahahha



posted on Jul, 17 2006 @ 10:53 PM
link   
I am victorious! I am so proud! Hahahahahahahaha!!!!!!!!!!!!!!! I win! My army controls the last post once again! Hahahahahaha!



new topics

top topics



 
0
<< 307  308  309    311  312  313 >>

log in

join