It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

The Shed 25

page: 34
24
<< 31  32  33    35  36  37 >>

log in

join
share:

posted on Jul, 24 2020 @ 10:23 PM
link   
a reply to: LookingForABetterLife

I came in here to wish Gordi a happy birthday myself.

HAPPY BIRTHDAY SIR GORDI OF THE SHEDLANDS!!!!!!!



I ate the first cake, but another is being baked so don't you worry about thing.
Drinks are on the house today.




posted on Jul, 24 2020 @ 10:25 PM
link   
a reply to: Skid Mark




posted on Jul, 24 2020 @ 11:05 PM
link   

originally posted by: Night Star
a reply to: bally001

Hello man from the future!
Waves from across the pond!


Waves back from across the Pacific.

Bally



posted on Jul, 25 2020 @ 12:28 AM
link   
a reply to: Night Star

Can recall you mentioning those 3 points previously.

Hey ! Monday is real close now ! You'll be chatting with your bestie in no time !!

Dancing you say ?
Personally finished 7342nd in last years regional sitting-in-a-chair-dancing championships !!!



posted on Jul, 25 2020 @ 12:34 AM
link   
a reply to: Night Star




Drinks are on the house today.


Ladder?

To get to the drinks.

Warning: Getting on the house to have some drinkies is OK.

Getting off the house while drunk can lead to mishaps.

P



posted on Jul, 25 2020 @ 12:56 AM
link   

originally posted by: pheonix358
a reply to: Night Star




Drinks are on the house today.


Ladder?

To get to the drinks.

Warning: Getting on the house to have some drinkies is OK.

Getting off the house while drunk can lead to mishaps.

P


You been reading up on Confucius sayings again P?

lol.

Kind regards,

Bally



posted on Jul, 25 2020 @ 04:28 AM
link   

originally posted by: LookingForABetterLife
Hey, I may be getting senile but I think we have an important day today.

It's Gordi's birthday.



Happy Birthday

Gordi


Many Thanks Luke!

G



posted on Jul, 25 2020 @ 04:29 AM
link   

originally posted by: Night Star
a reply to: LookingForABetterLife

I came in here to wish Gordi a happy birthday myself.

HAPPY BIRTHDAY SIR GORDI OF THE SHEDLANDS!!!!!!!



I ate the first cake, but another is being baked so don't you worry about thing.
Drinks are on the house today.


Thanks 'Raine,
Dougie helped his mum bake a huge chocolate layer cake, so I'm still working my way through that one!
Gx



posted on Jul, 25 2020 @ 07:05 AM
link   
So I go to bed and the Shed is relatively new. I wake up and it's got 34 pages. Wow.



posted on Jul, 25 2020 @ 10:33 AM
link   
a reply to: Nothin

LOL! We can chair dance at Gordi's party.



posted on Jul, 25 2020 @ 10:35 AM
link   
a reply to: pheonix358

We'll have some barrels up there for you if you'd like, but we are in a castle and our halls are quite spacious. So yeah, you can just come through the front door. If you get too drunk we'll have to send you outside though.



posted on Jul, 25 2020 @ 10:39 AM
link   
a reply to: Gordi The Drummer

OMG chocolate cake! YUM!

So how old...I mean, how young are you now Gordi?

Give my regards to the family.


Man, those boys of yours will be getting married before you know it. I want to be around to see you have Grandbabies.



posted on Jul, 25 2020 @ 10:40 AM
link   

originally posted by: Skid Mark
So I go to bed and the Shed is relatively new. I wake up and it's got 34 pages. Wow.


Haha! I get nervous when there is little activity in here and then wham, people are posting. Yay!



posted on Jul, 25 2020 @ 12:53 PM
link   



posted on Jul, 25 2020 @ 01:11 PM
link   

originally posted by: Night Star
a reply to: Nothin

LOL! We can chair dance at Gordi's party.


You're on !!

Happy birthday Gordie !
( Sorry that you are sooooooooooo old. )

Had a joke about drummers : but the punchline was outta rhythm...



posted on Jul, 25 2020 @ 04:45 PM
link   
a reply to: Nothin

LOL!

We have to take a shot before each dance. In real life I'm a lightweight. Give me 3 black russians and I'm feeling gooood. Haha!



posted on Jul, 25 2020 @ 05:54 PM
link   

originally posted by: Nothin

originally posted by: Night Star
a reply to: Nothin

LOL! We can chair dance at Gordi's party.


You're on !!

Happy birthday Gordie !
( Sorry that you are sooooooooooo old. )

Had a joke about drummers : but the punchline was outta rhythm...


Yeah, that struck a chord with the guitarist.




posted on Jul, 25 2020 @ 06:00 PM
link   

originally posted by: Night Star
a reply to: Gordi The Drummer

OMG chocolate cake! YUM!

So how old...I mean, how young are you now Gordi?

Give my regards to the family.


Man, those boys of yours will be getting married before you know it. I want to be around to see you have Grandbabies.


56!



posted on Jul, 25 2020 @ 06:01 PM
link   

originally posted by: Nothin

Happy birthday Gordie !
( Sorry that you are sooooooooooo old. )

Had a joke about drummers : but the punchline was outta rhythm...


Cheers Nothin!
Oh, I got PLENTY of drummer jokes.... believe me!
G



posted on Jul, 25 2020 @ 06:02 PM
link   

originally posted by: bally001

Yeah, that struck a chord with the guitarist.



Beat It!




top topics



 
24
<< 31  32  33    35  36  37 >>

log in

join