It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

Entertaining Alien Video

page: 1
17
<<   2 >>

log in

join
share:

posted on May, 25 2020 @ 01:09 PM
link   
So, if it actually was an alien, how would you even know? I like the eye shine. That's a nice touch. And it looks like he's carrying something (a gun?). *shrug*
www.mufoncms.com...

Maybe the photographer will get a visit from the Men in Black.

P.S. -- And upon further review, it appears he has chicken legs, which is why he walks so funny. There's a backwards bend in the legs about mid-calf. Nice effect, if fake.
edit on 25-5-2020 by Blue Shift because: (no reason given)




posted on May, 25 2020 @ 01:21 PM
link   
Why is it that in every video of such things, as soon as something interesting is seen, the camera veers off, and never reacquires the subject? I'm calling male bovine excrement...



posted on May, 25 2020 @ 01:22 PM
link   
a reply to: Blue Shift

Looked a little hairy to me. I wonder if it was a Sasquatch.
A Sasquatch with a giant head.
Fathead Bigfoot.
Yeah, that’s what it was.



posted on May, 25 2020 @ 01:22 PM
link   

originally posted by: Lazarus Short
Why is it that in every video of such things, as soon as something interesting is seen, the camera veers off, and never reacquires the subject? I'm calling male bovine excrement...

Fear, maybe? That ain't no raccoon.



posted on May, 25 2020 @ 01:29 PM
link   
a reply to: Blue Shift

Isn't this just a person with either glasses or sunglasses on?

How the hell are people getting an alien out of that???



posted on May, 25 2020 @ 01:34 PM
link   
Crooked as a dog's hind leg:


edit on 25-5-2020 by Blue Shift because: (no reason given)



posted on May, 25 2020 @ 01:39 PM
link   

originally posted by: butcherguy
a reply to: Blue Shift

Looked a little hairy to me. I wonder if it was a Sasquatch.
A Sasquatch with a giant head.
Fathead Bigfoot.
Yeah, that’s what it was.

Looks like he's wearing a bluish onesie with possibly different colored high socks or boots that go up to calf joint.



posted on May, 25 2020 @ 02:06 PM
link   




posted on May, 25 2020 @ 02:14 PM
link   



posted on May, 25 2020 @ 02:28 PM
link   
I dunno ... If I were an alien who'd made the trip from another star system on an advanced interplanetary ship to visit another world, I'd definitely be hanging out and slinking around surreptitiously in a secluded, uninhabited wooded area.

Makes perfect sense to me.
edit on 2020 5 25 by incoserv because: I could.



posted on May, 25 2020 @ 02:40 PM
link   
Just a person with night vision goggles and filmed at a unusual angle, the legs bend normally to me. I am experienced in goat like legs in contumes. That does not show any, just normal leg bending.

FIlmes a prowler and thinks it is a alien. I hope it was a prank or there needs to be a police report made.



posted on May, 25 2020 @ 02:50 PM
link   

originally posted by: incoserv
I dunno ... If I were an alien who'd made the trip from another star system on an advanced interplanetary ship to visit another world, I'd definitely be hanging out and slinking around surreptitiously in a secluded, uninhabited wooded area.

Makes perfect sense to me.

Yes but there are many CE-3(E) reports through the years of aliens doing exactly that. Lurking around. Looking like they're trying to find something. It's one of those odd things they do that don't make much sense, but it's not like we have the big picture. Maybe they're looking for something very important but we just don't know what it is. Leprechaun gold, maybe.



posted on May, 25 2020 @ 02:53 PM
link   
The question needs to be asked — why were they filming in the first place?

If I heard something in the woods, I wouldn’t pull out my phone and start recording as I investigate. I’d have a flashlight, gun and or knife in my hand. Not my phone.



posted on May, 25 2020 @ 02:54 PM
link   
a reply to: Blue Shift

Nah.

"Hey, Xytlfrix, ever been on a snipe hunt? Earth is loaded with snipes."



posted on May, 25 2020 @ 02:59 PM
link   

originally posted by: Phage
a reply to: Blue Shift

Nah.
"Hey, Xytlfrix, ever been on a snipe hunt? Earth is loaded with snipes."

So maybe he's holding a snipe net. Not looking for grunions.



posted on May, 25 2020 @ 03:30 PM
link   
1. thats a helluva flashlight.
2. what is she searching for?

seems filmed. if anyone has the utube link, i will gleefully share it with my peeps tho lol



posted on May, 25 2020 @ 03:37 PM
link   
Looks like a girl in jeans and a dark top, scrumping.



posted on May, 25 2020 @ 05:13 PM
link   
“ Entertaining Alien “

I was expecting twerking 😞


edit on 25-5-2020 by Fallingdown because: (no reason given)



posted on May, 25 2020 @ 05:41 PM
link   
Scream seems real. Not sure why you would scream like that unless you saw a non human humanoid or if it was staged and the girl was a good fake screamer.



posted on May, 25 2020 @ 05:55 PM
link   

originally posted by: dantanna
1. thats a helluva flashlight.
2. what is she searching for?

seems filmed. if anyone has the utube link, i will gleefully share it with my peeps tho lol

No YouTube link, sorry.




top topics



 
17
<<   2 >>

log in

join