It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

Plane spitting in NC?

page: 2
2
<< 1   >>

log in

join
share:

posted on Aug, 30 2018 @ 02:15 PM
link   
a reply to: lakenheath24

I'm actually surprised they've only broken one going through lately. You can usually count on them breaking every time you start engines.




posted on Aug, 30 2018 @ 02:17 PM
link   
a reply to: Zaphod58

It was mine - with the B-2 being ticked off this summer - now just for an F-117 !



posted on Aug, 30 2018 @ 02:18 PM
link   
a reply to: Silk

Tonopah. They still buzz around quite a bit for being retired.



posted on Aug, 30 2018 @ 02:20 PM
link   
a reply to: Zaphod58

Well if i told you what it was broke for......youd lyao.



posted on Aug, 30 2018 @ 02:29 PM
link   
a reply to: lakenheath24

What was it? I saw where they were working, but couldn't tell what the problem was.



posted on Aug, 30 2018 @ 02:34 PM
link   
I gallon low on LCS fluid. We were like....really? This wasnt low when you left? Lol
a reply to: Zaphod58



posted on Aug, 30 2018 @ 02:38 PM
link   
Ok , yes I should deff proof read my writing while post haha !!but IAM gonna head up lil later to see what I can see.....flame on......splitters!!!



posted on Aug, 30 2018 @ 02:44 PM
link   
a reply to: lakenheath24

.....

Yeah. I got nothing.



posted on Aug, 30 2018 @ 02:47 PM
link   
To be fair most aircrew break according to Tinder rules nowadays. Lol

reply to: Zaphod58



posted on Aug, 30 2018 @ 03:15 PM
link   
a reply to: lakenheath24

I was telling my other half last night that we always knew how much money the crew had left. They'd land, and announce they had some problem that HAD to be fixed before they could go on, but we wouldn't have the part so would have to order it. A few days later, as they realized how expensive it was, we'd start getting check ins as to how long it's looking to get parts in and installed. Then suddenly, as they started to run out of money, the problem wasn't a big deal and they could fix it when they got home.



posted on Aug, 30 2018 @ 03:36 PM
link   
These fools come in the office bragging about tinder dates !!!!! lol

To be fair......B1'S are unique. We had to adapt one of our power carts f9r their voltage requirements. Luckily Lakenheaths 15s use the same LCS fluid....so we got them off pretty quick. They loved mildenhall as opposed to fairford. Fairford requires 48 hr notice and we gotta send weather and tower peeps there.







a reply to: Zaphod58



posted on Aug, 30 2018 @ 03:46 PM
link   
Glad I could make y'all laugh abit today



posted on Aug, 30 2018 @ 04:17 PM
link   

originally posted by: Slys13
Glad I could make y'all laugh abit today


Never a problem🤗
Still scanning ADS-B to give you a heads up. However, ADS-B doesn't always track smaller fighters... they're there, just not always displayed. Keep your eyes ears and camera ready.😊

Don't overlook ATAC if you can.
edit on 30-8-2018 by Bigburgh because: (no reason given)



posted on Aug, 31 2018 @ 10:04 AM
link   
a reply to: lakenheath24

So what did they break THIS time? Apparently they're trying to make up for the previous birds that zipped right through. Supposedly another to land at 1900L. Wonder if he'll break too.
edit on 8/31/2018 by Zaphod58 because: (no reason given)



new topics

top topics



 
2
<< 1   >>

log in

join