It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

CNN Jim Acosta trying to report while the crowd in Tampa chants CNN sucks

page: 1
74
<<   2  3  4 >>

log in

join
share:
+49 more 
posted on Jul, 31 2018 @ 06:51 PM
link   
LOL

CNN bonehead reporter Jim Acosta at the Trump rally in Tampa.

He's seen trying to talk over crowd chanting LOUDLY 😃

They never learn.

Very embarrassing for CNN 💥😃💥

Fair and Balanced indeed !! 😎

Here’s video of Jim Acosta trying to report while the crowd in Tampa chants, “CNN sucks!”

There’s never a chance to feel sorry for CNN with Jim Acosta always popping up and doing his grandstanding act. Acosta’s in Tampa to cover a Trump rally Tuesday night, and it looks like the crowd is well aware of who he is and who he works for.

Reporter Emily L. Mahoney caught this footage.




+39 more 
posted on Jul, 31 2018 @ 06:54 PM
link   
I love my fellow citizens...

These scumbag’s made their money selling out America.


+12 more 
posted on Jul, 31 2018 @ 06:56 PM
link   
Well, would you look at that? That entire crowd is more accurate than CNN.

Maybe CNN would have better luck if they put their reports to funky music...



posted on Jul, 31 2018 @ 07:13 PM
link   
a reply to: xuenchen


CNN should stop covering Trump rallies anyway. They give Trump entirely too much free publicity.

CNN should flex their 1st Amendment muscles in other ways.


+34 more 
posted on Jul, 31 2018 @ 07:15 PM
link   
a reply to: xuenchen

Well CNN does suck..


+7 more 
posted on Jul, 31 2018 @ 07:16 PM
link   

originally posted by: Sookiechacha
a reply to: xuenchen


CNN should stop covering Trump rallies anyway. They give Trump entirely too much free publicity.

CNN should flex their 1st Amendment muscles in other ways.


That is a fair point...

Even Trump couldn’t even afford all that “ free advertising”.
edit on 31-7-2018 by whyamIhere because: (no reason given)



posted on Jul, 31 2018 @ 07:17 PM
link   
a reply to: xuenchen

So your saying the brainwashed minions are revolting against CNN?

Gotta be honest here mate, that kinda just makes me more curious about what they have to say...
edit on 31-7-2018 by Subaeruginosa because: (no reason given)


+15 more 
posted on Jul, 31 2018 @ 07:19 PM
link   

originally posted by: Subaeruginosa
a reply to: xuenchen

So your saying the brainwashed minions are revolting against CNN?

Gotta be honest here mate, that kinda of just makes me more curious about what they have to say...


My cult will kick your cults ass...


+14 more 
posted on Jul, 31 2018 @ 07:21 PM
link   

originally posted by: Subaeruginosa
a reply to: xuenchen
Gotta be honest here mate, that kinda just makes me more curious about what they have to say...

Well, it's CNN at a Trump rally. So fill in the blanks. Racists, sexists, homophobics, xenophobics, something about collusion, and somebody used a bad pronoun.

And then after the speech: Never have we heard a president tell so many lies and with so much hate...
edit on 31-7-2018 by sine.nomine because: (no reason given)



posted on Jul, 31 2018 @ 07:24 PM
link   
More excellent behavior from the 'mature' right.


See, we can do that stuff too.


+23 more 
posted on Jul, 31 2018 @ 07:24 PM
link   
Another classic LIVE FAKE NEWS! moment. Couldn't happen to two more deserving propagandists.

You can tell that even Jim Acosta is starting to agree that CNN Sucks. He can feel the fact that he's the poster boy for fake news creeping on his cognitive dissonance...boy might be about to wake up! #justwalkaway Jim, you'll like it!!


edit on 31-7-2018 by The GUT because: (no reason given)


+14 more 
posted on Jul, 31 2018 @ 07:26 PM
link   

originally posted by: Sookiechacha
a reply to: xuenchen


CNN should stop covering Trump rallies anyway. They give Trump entirely too much free publicity.

CNN should flex their 1st Amendment muscles in other ways.



I would take it even further and say they should only cover fluff pieces of Clinton and Obama. Oh wait...they already did that. Well maybe they should just cover dog shows.


+21 more 
posted on Jul, 31 2018 @ 07:28 PM
link   

originally posted by: Subaeruginosa
a reply to: xuenchen

So your saying the brainwashed minions are revolting against CNN?

Gotta be honest here mate, that kinda just makes me more curious about what they have to say...



So your saying that the media is not brainwashing people? lol. wow.

Anywho.. Trump 2020!



posted on Jul, 31 2018 @ 07:31 PM
link   

originally posted by: Subaeruginosa
a reply to: xuenchen

So your saying the brainwashed minions are revolting against CNN?

Gotta be honest here mate, that kinda just makes me more curious about what they have to say...


Just more whiskey talk eh.

😁



posted on Jul, 31 2018 @ 07:32 PM
link   

originally posted by: Sookiechacha
a reply to: xuenchen


CNN should stop covering Trump rallies anyway. They give Trump entirely too much free publicity.

CNN should flex their 1st Amendment muscles in other ways.


Support the advertisers.

🤧⚖🤧


+21 more 
posted on Jul, 31 2018 @ 07:37 PM
link   
a reply to: xuenchen

Acosta stopped being impartial probably in the 5th grade.

He's not a reporter.

He's a spokesman for the opposition.



posted on Jul, 31 2018 @ 07:40 PM
link   
Good ‘ol American mob mentality.

And you tell yourself you’re winning.


+16 more 
posted on Jul, 31 2018 @ 07:44 PM
link   
First time Cnn's ever aired anything that's been true.


edit on 31-7-2018 by neo96 because: (no reason given)



posted on Jul, 31 2018 @ 07:57 PM
link   

originally posted by: xuenchen

originally posted by: Subaeruginosa
a reply to: xuenchen

So your saying the brainwashed minions are revolting against CNN?

Gotta be honest here mate, that kinda just makes me more curious about what they have to say...


Just more whiskey talk eh.

😁


Yeah, I might just take the fifth...


+2 more 
posted on Jul, 31 2018 @ 08:02 PM
link   

originally posted by: DBCowboy
a reply to: xuenchen

Acosta stopped being impartial probably in the 5th grade.

He's not a reporter.

He's a spokesman for the opposition.

So true, his face look sooo defeated.




top topics



 
74
<<   2  3  4 >>

log in

join