It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

Cut my toenails

page: 2
12
<< 1    3  4 >>

log in

join
share:

posted on Mar, 21 2018 @ 11:53 PM
link   
Did you cut them with a knife, clippers or gnaw them off with your teeth?




posted on Mar, 21 2018 @ 11:53 PM
link   

originally posted by: NarcolepticBuddha
a reply to: burgerbuddy

Yeah yeah heard it before





That has to be canadian,

I look like tree sap to you?




posted on Mar, 21 2018 @ 11:53 PM
link   

a reply to: burgerbuddy

Cut my toenails, Now I can't recognize my own feet.


You cut too greedily and too deep...Now you've awoken Shadow and Flame...


edit on 21-3-2018 by ShadowChatter because: (no reason given)



posted on Mar, 21 2018 @ 11:55 PM
link   





posted on Mar, 21 2018 @ 11:56 PM
link   

originally posted by: Akragon

originally posted by: burgerbuddy

originally posted by: Akragon

originally posted by: Godric

originally posted by: Akragon
a reply to: burgerbuddy

heh... try cutting someone elses toenails



There's the truth. right there. ATS!

Eat that.

You #ing truth-mongerers.



oh they get real thick sometimes when ppl get old...

right gnarly...

Talk about cutting your own toenails... geezus

I've seen some S**t people... you have no idea



I've known people that use bolt cutters




I've seen people use wood sanders...

No word of a lie...

messed up dude



Hand held or table belt sander?




posted on Mar, 21 2018 @ 11:57 PM
link   

originally posted by: CharlesT
Did you cut them with a knife, clippers or gnaw them off with your teeth?


Back in the day, was that flexible.

LOL, man i wish i was 40 again.




posted on Mar, 21 2018 @ 11:59 PM
link   
a reply to: burgerbuddy

hand held... like dremel

we have a couple chiropodists that come in... they got the high tech sanders lol

Seriously... kinda funny this topic popped up

I've seen some right F****D up toenails

the stuff of nightmares




posted on Mar, 21 2018 @ 11:59 PM
link   

originally posted by: ShadowChatter

a reply to: burgerbuddy

Cut my toenails, Now I can't recognize my own feet.


You cut too greedily and too deep...Now you've awoken Shadow and Flame...



LOL!








posted on Mar, 22 2018 @ 12:03 AM
link   

originally posted by: burgerbuddy

originally posted by: CharlesT
Did you cut them with a knife, clippers or gnaw them off with your teeth?




LOL, man i wish i was 40 again.



For sure, both of us.



posted on Mar, 22 2018 @ 12:07 AM
link   

originally posted by: Akragon
a reply to: burgerbuddy

hand held... like dremel

we have a couple chiropodists that come in... they got the high tech sanders lol

Seriously... kinda funny this topic popped up

I've seen some right F****D up toenails

the stuff of nightmares





Yeah man, it ain't no joke. Nail fungus and ingrowns.

I'm a Pisces, ruled by our feet.

The human foot is a marvel of engineering. Ask how many bones in one.

Retired chef and still have my feet after 40+ yrs on them is amazing.

I thank God every day.

But today, I wondered if they were actually mine.

lol.






posted on Mar, 22 2018 @ 12:07 AM
link   

originally posted by: CharlesT

originally posted by: burgerbuddy

originally posted by: CharlesT
Did you cut them with a knife, clippers or gnaw them off with your teeth?




LOL, man i wish i was 40 again.



For sure, both of us.


Shhh... im turning 40 next year




posted on Mar, 22 2018 @ 12:11 AM
link   

originally posted by: NarcolepticBuddha
a reply to: burgerbuddy

Yeah yeah heard it before



What the hell was that !!!!!!!!!!!!!



I used to work with a guy named Norm. Norman Foote. Norman Edward Foote. When he wrote his name in short, it was N.E. Foote... Any Foot.

He didn't see the funny side of it.. haha



posted on Mar, 22 2018 @ 12:11 AM
link   

originally posted by: NarcolepticBuddha
a reply to: burgerbuddy

Yeah yeah heard it before





Seriously funny, dude.

I'm still laughing.










posted on Mar, 22 2018 @ 12:13 AM
link   
I had a sudden epiphany, I understood the meaning of the Universe for a brief moment.............. then a sound far away, an old man repeating the word 'foot, foot, foot'



Not to be confused with a



posted on Mar, 22 2018 @ 12:14 AM
link   

originally posted by: Plotus
I had a sudden epiphany, I understood the meaning of the Universe for a brief moment.............. then a sound far away, an old man repeating the word 'foot, foot, foot'



Not to be confused with a


Be polite.... pass it to the right




posted on Mar, 22 2018 @ 12:14 AM
link   
Wonder about the ones floating up to Canada.... are they cousins ?
edit on 22-3-2018 by Plotus because: toes



posted on Mar, 22 2018 @ 12:16 AM
link   
a reply to: NarcolepticBuddha

Oh but ingrown toenails can be so much fun. When I was younger I had a terribly infected ingrown toenail, and the dog would come along, sniff it a little, then spend 10-15 minutes licking all the puss from it... Felt SOOOOOOO goood..




posted on Mar, 22 2018 @ 12:18 AM
link   
a reply to: badw0lf




edit on 22-3-2018 by NarcolepticBuddha because: (no reason given)



posted on Mar, 22 2018 @ 12:20 AM
link   
a reply to: badw0lf

Straight jacket for BW please


edit on 22-3-2018 by Akragon because: (no reason given)



posted on Mar, 22 2018 @ 12:24 AM
link   

originally posted by: Akragon

originally posted by: CharlesT

originally posted by: burgerbuddy

originally posted by: CharlesT
Did you cut them with a knife, clippers or gnaw them off with your teeth?




LOL, man i wish i was 40 again.



For sure, both of us.


Shhh... im turning 40 next year



Enjoy your youth. It won't last forever.


Damn, I need to be writing fortunes for a fortune cookie mfg. co.

edit on 22-3-2018 by CharlesT because: (no reason given)




top topics



 
12
<< 1    3  4 >>

log in

join