It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

Trump is incredibly Sarcastic I love it while the Left hate it

page: 4
29
<< 1  2  3    5 >>

log in

join
share:

posted on Mar, 16 2017 @ 12:18 AM
link   
a reply to: odzeandennz

Hmmmm...

I smell gun powder.




posted on Mar, 16 2017 @ 12:23 AM
link   

originally posted by: mOjOm
a reply to: Konduit

I'm sorry.....Am I in the right place???

This is the mud pit right????

I didn't realize it was the annual gathering of the tulips. My mistake I guess.

I didn't realize this was your safe space.


Now shake hands and say you're sorry. Seems the "in" thing to do.

Oh those cliques huh...

Tip toe, through the tulips... with meeeee....




posted on Mar, 16 2017 @ 12:33 AM
link   
a reply to: mOjOm

“It is better to travel well than to arrive.”

and mind the tulips.



posted on Mar, 16 2017 @ 12:33 AM
link   
a reply to: savemebarry

Wow.

There must be a better version of that song you could use.

Because everything about that video was bad.



posted on Mar, 16 2017 @ 12:34 AM
link   

originally posted by: savemebarry
a reply to: mOjOm

“It is better to travel well than to arrive.”

and mind the tulips.


I kinda like that.

Although I don't think we ever actually arrive anyway. We just keep traveling.



posted on Mar, 16 2017 @ 12:38 AM
link   

originally posted by: RAY1990
a reply to: worldstarcountry

Again, nobody was ever coming after guns, restrictions on "accessories" and types of firearms.

You're not buying a M61 Vulcan either, nor are you allowed to refine uranium.


But it's Myranium. get your stinking cold dead paws off of it... Oo

You damned dirty democrat!!

Oh wait, wrong movie.



posted on Mar, 16 2017 @ 12:40 AM
link   

originally posted by: mOjOm
a reply to: savemebarry

Wow.

There must be a better version of that song you could use.

Because everything about that video was bad.


Hahaha I know, and I am sure there was but my google fu failed me this time.




posted on Mar, 16 2017 @ 12:45 AM
link   

originally posted by: mOjOm

originally posted by: savemebarry
a reply to: mOjOm

“It is better to travel well than to arrive.”

and mind the tulips.


I kinda like that.

Although I don't think we ever actually arrive anyway. We just keep traveling.


A path that ends is a path never that goes anywhere. A true path, is always ongoing.

No finish lines, they imply completion, and we can never be complete. Values define us, not goals.

What a strange thread to get philosophical in. Oo



posted on Mar, 16 2017 @ 12:51 AM
link   
a reply to: savemebarry

Yep.

I suppose it takes a pile of crap to make fertile ground for the lotus to grow sometimes.

Or

Every cloud has it's silver lining.

Something like that......




posted on Mar, 16 2017 @ 12:55 AM
link   
a reply to: mOjOm

Damn it, you had to jinx it... All my clouds are grey and waiting to steam down hot rain.


Ahh but there is always winter..


By the way, and I know it's YUGE, but even though we may disagree on the topic of mr trump, I enjoy reading your posts.

God damn, I stepped on a tulip :/



posted on Mar, 16 2017 @ 12:57 AM
link   
a reply to: Stevemagegod

I knew from day 1, from his first steps down that staircase, that he will be the BEST PRESIDENT America has EVER SEEN.

And boy this speech. This is just 50 days in this paradise. I love EVERY DAY of this historic period. This is the THE BEST TIME to be alive and live through this fantastic time.



posted on Mar, 16 2017 @ 12:59 AM
link   
Im still waiting for more discussion on what he said concerning term limits. Im impatient dammit.



posted on Mar, 16 2017 @ 03:45 AM
link   
PEETUS Trump is a lame duck, this early in his presidency..

"I WANNA!" - "no"
"I WANNA WANNA WANNA!" - "still nope"

Embarrassing.



posted on Mar, 16 2017 @ 03:47 AM
link   
a reply to: Stevemagegod

Trump has humor and the left doesn't because the left, would deem it racist, and politically incorrect to do so.



posted on Mar, 16 2017 @ 05:46 AM
link   
Sarcasm is the lowest form of wit. I thoroughly enjoy it.

But not from world leaders, or people meant to be setting an example to the people they're apparently trying to bring together. It shows an alarming immaturity, as with the majority of his public speeches. Sarcasm has no place in a POTUS speech - this isn't high school. The guy's a joke.



posted on Mar, 16 2017 @ 05:54 AM
link   
a reply to: carewemust


The American people were smart enough to elect a President who REALLY CARES about this country and (most of) its citizens.


Unfortunately the popular vote didn't count though did it, that's why you got Trump instead.



posted on Mar, 16 2017 @ 06:14 AM
link   
a reply to: fencesitter85

I think you're 110% wrong.

Why? Because, without humor the world becomes a very boring place to be.

If you can make people laugh, you've got their attention.

Trump isn't an idiot.
edit on 16-3-2017 by Neith because: (no reason given)



posted on Mar, 16 2017 @ 10:35 AM
link   
a reply to: Black_Fox

His supporters hope that there is another terrorist attack here. They are severely mentally ill as is #45.



posted on Mar, 16 2017 @ 08:38 PM
link   

originally posted by: mOjOm
a reply to: savemebarry

Those are just being pulled for spelling errors. Nothing to see here..

If we poke you just a little bit more ... LOL



It's what I admire about you most!!



posted on Mar, 16 2017 @ 08:41 PM
link   
a reply to: Stevenjames15

Nowhere is that said.




top topics



 
29
<< 1  2  3    5 >>

log in

join