It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

Ask a pregnant person anything.

page: 2
7
<< 1    3  4 >>

log in

join
share:

posted on Jan, 7 2017 @ 08:35 AM
link   
a reply to: AugustusMasonicussex




posted on Jan, 7 2017 @ 08:36 AM
link   
a reply to: CaptainHook

Congrats
my first child, a girl as well, is just over 4 months
- We named her Serenity.

Where did you get Scarlett from? I've heard it plenty and it's popular from literature but it's unique so I wonder where you in particular came up with it?

Also I would suggest pressing enter when you reply
That way it doesn't jam everything up, it's a clear reply.
edit on 7-1-2017 by deadlyhope because: (no reason given)



posted on Jan, 7 2017 @ 08:37 AM
link   
a reply to: watchitburnlol. I don't know. Probably of feeling proud and happy about there pregnancy.



posted on Jan, 7 2017 @ 08:38 AM
link   

originally posted by: ignorant_ape
a reply to: Bluntone22

it was more of a sense of humour test than a real question - though given the bat crap that ATS churns out daily - i would not have been surprised at ANY answer

PS - the OP passed the sense of humour check



Yup and yup...



posted on Jan, 7 2017 @ 08:38 AM
link   
a reply to: deadlyhope
My partner suggested it and we agree to it. I think he got it from the web.



posted on Jan, 7 2017 @ 08:40 AM
link   
a reply to: testingtestingno, sorry.
good luck tho!



posted on Jan, 7 2017 @ 08:41 AM
link   
a reply to: SlapMonkeyWhat birds? They're all in hiding right now because of the winter. XP



posted on Jan, 7 2017 @ 08:45 AM
link   
a reply to: SlapMonkey

I know that one...because just like me they want to be close to youuuu u.



posted on Jan, 7 2017 @ 08:46 AM
link   
Okay can a baby in the womb trump?.



posted on Jan, 7 2017 @ 08:47 AM
link   
a reply to: CaptainHook

Why are older folks always yelling at me to
'get off of their lawn!' ?




posted on Jan, 7 2017 @ 08:48 AM
link   
a reply to: testingtesting

Suitable music, skip straight to 2,29




posted on Jan, 7 2017 @ 08:49 AM
link   
a reply to: AugustusMasonicus

Want me to send you a descriptive video? laffs.



posted on Jan, 7 2017 @ 08:51 AM
link   
a reply to: CaptainHook

Oh thats awesome!!! You're gonna have so much fun. Babies are awesome!



posted on Jan, 7 2017 @ 08:52 AM
link   
a reply to: TNMockingbird

Hi TNMockingbird, you look beautiful today!




posted on Jan, 7 2017 @ 08:54 AM
link   
a reply to: CaptainHook

And so you know what to expect later on.



posted on Jan, 7 2017 @ 08:55 AM
link   
Whose that peeking in my screen door?



posted on Jan, 7 2017 @ 08:57 AM
link   

originally posted by: LuXTeN
Want me to send you a descriptive video? laffs.


Yes, please. I love educational videos.



posted on Jan, 7 2017 @ 08:58 AM
link   
a reply to: AugustusMasonicus

Have a seat my son and I will explain.



posted on Jan, 7 2017 @ 08:59 AM
link   
a reply to: AugustusMasonicus

hmm i need confirmation that you're above age.

Without that, it's a no show. Sorry



posted on Jan, 7 2017 @ 08:59 AM
link   
a reply to: testingtestingI don't understand that question, lol




top topics



 
7
<< 1    3  4 >>

log in

join