Help ATS with a contribution via PayPal:
learn more

greetings

page: 1
0

log in

join

posted on Jun, 18 2003 @ 03:16 PM
link   
hello everyone, FNG here.
long time reader tho.
greetings




posted on Jun, 18 2003 @ 03:19 PM
link   
Hello welcome, please dismiss the destruction of jarrod, he brought it upon himself



other than that, glad to have another poster!



posted on Jun, 18 2003 @ 03:21 PM
link   
Welcome Fury!


Names Gryffen and glad to have another poster onboard!


Hope your doing okay so far and i'm pretty nice to talk too so please u2u once in awhile!

I'm lonely!



posted on Jun, 18 2003 @ 03:24 PM
link   

Originally posted by Lysergic
Hello welcome, please dismiss the destruction of jarrod, he brought it upon himself



other than that, glad to have another poster!


heh, I love that sig pic. that's really great,

thanks for the warm welcome,
hopefully i can bring up some interesting topics...



posted on Jun, 18 2003 @ 03:28 PM
link   
Ahhh...you'll do fine!


How about a little about yourself!

Any questions about us...just ask or read the Intro topics!

Have fun!



posted on Jun, 18 2003 @ 03:31 PM
link   
Yes, it's good to see a newbie come in and introduce themselves properly.

And yes, that sig pic of Lysergic's is awfully funny. Hmmm...wonder where he got it?



posted on Jun, 18 2003 @ 03:32 PM
link   
Greetings, fury
Yeah, how bout something about yourself?
what sparked your interest to this site?
Deep



posted on Jun, 18 2003 @ 03:33 PM
link   
Nice to meet you Fury. Hope to see you in some interesting threads.

And its nice to see someone who can enter the site with some dignity and finesse.



posted on Jun, 18 2003 @ 03:41 PM
link   

Originally posted by Kai-Raega
Yes, it's good to see a newbie come in and introduce themselves properly.

And yes, that sig pic of Lysergic's is awfully funny. Hmmm...wonder where he got it?



Why I jacked it from a friendly bubble monkey



posted on Jun, 18 2003 @ 03:44 PM
link   

Originally posted by ZeroDeep
Greetings, fury
Yeah, how bout something about yourself?
what sparked your interest to this site?
Deep


Let's see,
I'm 26,
computer tech, and i race cars,

what really interests me on this site is the military/alien stuff, (sci-fi geek i guess)

I'm interested in bible archeology, theorys, and ancient civilizations, legends, and myth,

i've got my own fundie theorys about the nephilim, the sons of anak, noah's flood, and all that happy horse $hit, lol

i'm very interested in end time prophecy, both biblical and cabolic texts, as well as the nostril damous stuff,

i'd say everything is real interesting to me.
(albiet i'm a sarcastic bastard who believes that martha stewart is in fact the anti christ)




posted on Jun, 18 2003 @ 10:21 PM
link   

Originally posted by Fury
Let's see,
I'm 26,
computer tech, and i race cars,


...ahhh...a fellow petrol-head...WELCOME! So...what kinda cars do ya race???



posted on Jun, 18 2003 @ 11:03 PM
link   


...ahhh...a fellow petrol-head...WELCOME! So...what kinda cars do ya race???


heyyyy


I race honda CRX's, nothing professional yet, and none of that Fast and furious crap.

having fun circuit and cone kicking.



posted on Jun, 19 2003 @ 01:17 AM
link   
Niiiiiiiiiice...am pleased you said something small, light, nimble and imported! Sorry all you V8 heads...even though I was raised on Big Blocks, blowers and burnouts, I'm an import owner/racer at heart.

...love devouring V8s on the track too...watching them lurch from side to side as ya weave in and outa them grinning like an idiot
. Oh, V8s own on the dragstrip...but even there the Imports are setting some wicked numbers.


What sorta mods ya done to your CRX??



posted on Jun, 19 2003 @ 11:34 AM
link   
let's see,

got the typical Intake, headers, exhaust,

2.5 inch exhaust all the way back,
Adjustable coilovers,
Ls/Vtec swap in USDM CRX,

(B18B block with B16A head)

Port n' polish,
Ti retainers,
Cams,
and of course,
the cool shiz,
leather steering wheel
racing buckets from corbeau,
a bumping stereo system w/ 2 12"s
integra shift linkage,
ZC hood, ( the one with the hump to clear the DOHC motors)
some decent tires and rims,
moroso Catchcan,

that's all i can think of right now,
lmao



posted on Jun, 19 2003 @ 03:18 PM
link   
Sounds like a torquey beast there buddy...like the hybrid motor, very trick indeed
Ya must have to replace the front tyres quite regularily


Always been a fan of the V-Tec, such a nice combination of economical and erratic...ya can have both depending on what rev-range ya sitting in. Have a friend who is currently running EG Civic Hatchback, stuffed with a narly H22A sporting Mugen 'this' and 'Apexi' that. If that wasn't enough he has just sent away for a Jackson Racing Supercharger kit for it...I'm amazing he shoe-horned an H22A in there, dunno where he's gonna find room to bolt on a blower...bloody nutter, must LOVE that torque-steer


[Edited on 19-6-2003 by alien]



posted on Jun, 19 2003 @ 03:28 PM
link   
correct on that, lol,
I was gonna throw a turbo h22 in my CRX after i got done with enjoying the LS/vtec,
but i dunno,
perhaps i will go with a B20, CRV motor w/ vtec head.
It's pretty easy to do...






top topics



 
0

log in

join