It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

Creepy puppet caught moving on camera

page: 2
19
<< 1    3 >>

log in

join
share:

posted on Aug, 13 2015 @ 10:32 AM
link   
(◉̃_᷅◉)

2spooky4me




posted on Aug, 13 2015 @ 10:55 AM
link   
a reply to: blackmetalmist

are you saying you woke up .. and the doll called you 'mama' ? ...
that sent shivers up ma spine ...



posted on Aug, 13 2015 @ 10:57 AM
link   

originally posted by: kellyjay

originally posted by: intrptr
a reply to: kellyjay

Creepy. Does/did your mom collect little dolls and or stuffed animals, keeping them all in a glass case?


no she didn't lol...i had a lot of dolls and stuffed toys though...think she was just adding to m collection


You "had" or have? I had GI Joes, stuffed animals, too. Something witches do, supposedly. A bit different than just kids toys.

Along with weaving tapestries and hanging on the walls in the home, keeping bowls of "Pot Pouri", Talismans at entry ways, and various candles. They also might have big gardens they 'putter' around in.



posted on Aug, 13 2015 @ 10:59 AM
link   

originally posted by: Skid Mark
a reply to: boymonkey74

You may have screamed like a girl but you didn't wet yourself. There's that.


Thank Gods for tena pants for men
.


cj6

posted on Aug, 13 2015 @ 11:16 AM
link   
It's definitely creepy but those slow movements can easily be manipulated by a hidden wire or something to pull it. If the doll itself actually moved then I'd be scared



posted on Aug, 13 2015 @ 11:28 AM
link   
Gravity....



posted on Aug, 13 2015 @ 11:56 AM
link   
a reply to: boymonkey74

Oh, so you did wet yourself. You just had a way of covering it up.



posted on Aug, 13 2015 @ 11:59 AM
link   
a reply to: Skid Mark

Gonna put two on tomorrow, drinking with 6 of my girl minions from work
.
edit on 13-8-2015 by boymonkey74 because: (no reason given)



posted on Aug, 13 2015 @ 12:08 PM
link   

originally posted by: intrptr

originally posted by: kellyjay

originally posted by: intrptr
a reply to: kellyjay

Creepy. Does/did your mom collect little dolls and or stuffed animals, keeping them all in a glass case?


no she didn't lol...i had a lot of dolls and stuffed toys though...think she was just adding to m collection


You "had" or have? I had GI Joes, stuffed animals, too. Something witches do, supposedly. A bit different than just kids toys.

Along with weaving tapestries and hanging on the walls in the home, keeping bowls of "Pot Pouri", Talismans at entry ways, and various candles. They also might have big gardens they 'putter' around in.


I had...nothing out of the ordinary just your usual dolls



posted on Aug, 13 2015 @ 12:10 PM
link   

originally posted by: cj6
It's definitely creepy but those slow movements can easily be manipulated by a hidden wire or something to pull it. If the doll itself actually moved then I'd be scared


its in a glass case though so i dunno how you would manage to use string....lol



posted on Aug, 13 2015 @ 12:13 PM
link   
a reply to: kellyjay



Kinda disappointed about the real Annabelle doll



posted on Aug, 13 2015 @ 12:18 PM
link   

originally posted by: boymonkey74
a reply to: kellyjay



Kinda disappointed about the real Annabelle doll


lol the f**k?!...what a let down



posted on Aug, 13 2015 @ 12:19 PM
link   
a reply to: boymonkey74

Yeah. I think it was dumb using that overly creepy one for the movie when it was just a Raggedy Ann doll.



posted on Aug, 13 2015 @ 12:36 PM
link   

originally posted by: kellyjay

originally posted by: boymonkey74
a reply to: kellyjay



Kinda disappointed about the real Annabelle doll


lol the f**k?!...what a let down


Yes well it is in the perversion of innocence that the true archetype of evil exists. Perhaps not such a let down :p



posted on Aug, 13 2015 @ 12:45 PM
link   

originally posted by: TechniXcality

originally posted by: kellyjay

originally posted by: boymonkey74
a reply to: kellyjay



Kinda disappointed about the real Annabelle doll


lol the f**k?!...what a let down


Yes well it is in the perversion of innocence that the true archetype of evil exists. Perhaps not such a let down :p


lol thats true



posted on Aug, 13 2015 @ 12:46 PM
link   
a reply to: Segenam

She did. I was in a bunk bed (on the top) and I did NOT want to move at all. I though about jumping out but just stayed there. I think I must have kicked her out of bed cause when I woke up that morning, she was on the floor.



posted on Aug, 13 2015 @ 02:25 PM
link   
a reply to: kellyjay

that was a waste of time



posted on Aug, 13 2015 @ 02:35 PM
link   

originally posted by: boymonkey74
a reply to: kellyjay



Kinda disappointed about the real Annabelle doll


The one on the left is kinda hott.

The one on the right though...keep that thing away from me.

Why are my quotes not working on atsmobile? )/:
edit on 13-8-2015 by MasterBaiter because: (no reason given)

edit on 13-8-2015 by MasterBaiter because: (no reason given)


If RL demons have to expend all their energy to make dolls legs jiggle a little bit then the Christians ain't got nothing to worry about.
edit on 13-8-2015 by MasterBaiter because: (no reason given)



posted on Aug, 13 2015 @ 02:47 PM
link   
Jayne the researcher looks creepier than the doll...



posted on Aug, 13 2015 @ 02:51 PM
link   

originally posted by: kellyjay

originally posted by: cj6
It's definitely creepy but those slow movements can easily be manipulated by a hidden wire or something to pull it. If the doll itself actually moved then I'd be scared


its in a glass case though so i dunno how you would manage to use string....lol


Transparent sewing thread or light test fishing line is very thin, strong and invisible in low light.

Still, creepy video. I've occasionally had dolls in my glass case shift position from the last time I looked at them. I've blamed it on vibrations from trucks driving by or Fairbanks testing the big engines they make. Things that make you go hmmmm...



new topics

top topics



 
19
<< 1    3 >>

log in

join