It looks like you're using an Ad Blocker.

Please white-list or disable AboveTopSecret.com in your ad-blocking tool.

Thank you.

 

Some features of ATS will be disabled while you continue to use an ad-blocker.

 

He Row ta Hades with tha Ghost Writa

page: 2
3
<< 1    3  4 >>

log in

join
share:

posted on Sep, 24 2014 @ 12:41 PM
link   

originally posted by: stargatetravels
a reply to: muzzleflash


When reading that I pictured Captain Spaulding from the movie House of a 1000 Corpses.
Good job on an interesting piece.


Looks like we got anotha escapee swimmin across tha sea...

edit on 9/24/2014 by muzzleflash because: (no reason given)




posted on Sep, 24 2014 @ 12:56 PM
link   
Malibu's Most Wanted comes to mind.
See jack, see jack run, see jack run cuz it's , I can't see jack cuz he's done... Son!

Don't quit you day job, just yet... Practice makes perfect. Get a rhyming dictionary and a thesaurus and exercise.



posted on Sep, 24 2014 @ 01:22 PM
link   
When you said your buddy charon do you mean the battle mc



posted on Sep, 24 2014 @ 01:24 PM
link   

originally posted by: muzzleflash

I'll give you some warm regards,
cuz you gonna be guarded in a real warm place.
Unless ya change that look on ya face.

C'mon an laugh, it's a comic gaff.



Ok I'll laugh but be warned po' boy
I be thinkin' this thread is jussa ploy
I think you laughin' or messin' wit folks
but I can't hardly find no jokes...



posted on Sep, 24 2014 @ 02:17 PM
link   



posted on Sep, 24 2014 @ 02:22 PM
link   
Isn't there already a rapper named "Ghost Rida" or something? I know there's Ghost Face Killa.

Okay, who's using ATS on the set of Wild & Out?



posted on Sep, 24 2014 @ 05:20 PM
link   
Dig it. Jump down on ah zee blee day lay low. Run that down the dog a$$ chaco fund. If you know Sambo, you don't know a rainbow but the rainbow Sambo is. Rushin Prez does Sambo. Merican Prez does Lattay saloot.



posted on Sep, 24 2014 @ 06:42 PM
link   
Now I'm just gonna have a rant, an yall best learn ta recant,
but I betcha be back with a slant, cuz ya can't.

I wanna know what's wrong with yall,
why ya gotta have them insults an stall,
an try ta make a good guy fall?

Why you so mad when I post anything,
ya jealous of my spiritual bling?
Callin in all tha mods givin em a ring,
cuz ya can't bare to hear me sing?

Yall been actin rather tough,
but I've had quite enough,
an it's about to get real rough.

Man yall ain't got no skin on ya shin,
it's lookin oh so thin from all ya sin,
tryin to shut me down or somethin.
Just cuz I said stuff ya don't like?
Or is it cuz ya want my bike?
Why don't ya take a hike?

Yall ain't got much funk in ya trunk,
ya sure ain't no hunk, ya just junk,
an ya smellin worse than a skunk,
so why don't ya step up on me punk?

That's why I'm on a Team up with God,
an I don't care if ya think it's soundin odd.
He's rollin in tha only flamin hot rod,
an He's got a lot a mod on His bod.

All I wanna do is share tha Holy Ghost,
but ya just wanna boast like ya got tha most,
an I have ta turn ya ta toast.
Don't cha know bad guys just roast?

So just go an cry cuz ya ego die.
All I do is try ta teach ya ta fly.
I see so many dummies it's not even funny,
just a buncha mummies that need somethin sunny.
An ya know that cheap honey sure is runny?

Ya need ta get cha self real thick,
so what I'm writin will finally stick.
I write quite right cuz I got tha insight,
that lets me ride an fight with Holy might.
Why can't yall just see tha only Light?

Ima just have ta melt ya face,
cuz yall so far outta place in a daze.
So get on with tha chase to tha Ace,
an get on outta this maze of craze that I case.

I thought it was just a phase,
but yall just stays n strays.
Betta learn how ta prays n praise,
so ya will finally raise in them rays.
And ya know Ima just go on fo days.

That little Lamb knows He's really a Goat,
it's what cha learn when ya Cross tha moat in this boat.

You know Jesus Rose in a Pose as a Hero cuz He Rows!
An tha Devil dove n rove ta prove he got tha Hoove Groove!
That's how I know it was the One Who Won as tha Sun!

Betta listen up students - this is a classroom,
where I groom ya for tha tomb,
as I explain an maintain yo pain.
An this ruler is a profane n arcane chain.
Use ya brain cuz I ordain for He Who Reign.
An I am rather humane an in sane.


edit on 9/24/2014 by muzzleflash because: (no reason given)



posted on Sep, 24 2014 @ 06:59 PM
link   
So we learnin who Ghost-Alien is yet?
Betta Cross them Bones an Hope ta Die,
they on Loan so you can Fly.

Half ya Tolls been Paid.




posted on Sep, 24 2014 @ 07:05 PM
link   

originally posted by: MystikMushroom
Isn't there already a rapper named "Ghost Rida" or something?


I ain't a Rapper I'm a Body Wrapper,
a Ghost Trapper an a Booty Tapper.

It's tha Capture of tha Rapture I Rupture.



posted on Sep, 24 2014 @ 07:05 PM
link   

originally posted by: muzzleflash
Now I'm just gonna have a rant, an yall best learn ta recant,
but I betcha be back with a slant, cuz ya can't.

I wanna know what's wrong with yall,
why ya gotta have them insults an stall,
an try ta make a good guy fall?

Why you so mad when I post anything,
ya jealous of my spiritual bling?
Callin in all tha mods givin em a ring,
cuz ya can't bare to hear me sing?

Yall been actin rather tough,
but I've had quite enough,
an it's about to get real rough.

Man yall ain't got no skin on ya shin,
it's lookin oh so thin from all ya sin,
tryin to shut me down or somethin.
Just cuz I said stuff ya don't like?
Or is it cuz ya want my bike?
Why don't ya take a hike?

Yall ain't got much funk in ya trunk,
ya sure ain't no hunk, ya just junk,
an ya smellin worse than a skunk,
so why don't ya step up on me punk?

That's why I'm on a Team up with God,
an I don't care if ya think it's soundin odd.
He's rollin in tha only flamin hot rod,
an He's got a lot a mod on His bod.

All I wanna do is share tha Holy Ghost,
but ya just wanna boast like ya got tha most,
an I have ta turn ya ta toast.
Don't cha know bad guys just roast?

So just go an cry cuz ya ego die.
All I do is try ta teach ya ta fly.
I see so many dummies it's not even funny,
just a buncha mummies that need somethin sunny.
An ya know that cheap honey sure is runny?

Ya need ta get cha self real thick,
so what I'm writin will finally stick.
I write quite right cuz I got tha insight,
that lets me ride an fight with Holy might.
Why can't yall just see tha only Light?

Ima just have ta melt ya face,
cuz yall so far outta place in a daze.
So get on with tha chase to tha Ace,
an get on outta this maze of craze that I case.

I thought it was just a phase,
but yall just stays n strays.
Betta learn how ta prays n praise,
so ya will finally raise in them rays.
And ya know Ima just go on fo days.

That little Lamb knows He's really a Goat,
it's what cha learn when ya Cross tha moat in this boat.

You know Jesus Rose in a Pose as a Hero cuz He Rows!
An tha Devil dove n rove ta prove he got tha Hoove Groove!
That's how I know it was the One Who Won as tha Sun!

Betta listen up students - this is a classroom,
where I groom ya for tha tomb,
as I explain an maintain yo pain.
An this ruler is a profane n arcane chain.
Use ya brain cuz I ordain for He Who Reign.
An I am rather humane an in sane.



Yoo no how da sed it up Cuz.



posted on Sep, 24 2014 @ 07:26 PM
link   

originally posted by: muzzleflash



Holy crap, dude. I dig it. Never hide your spiritual bling. Let that stuff shine and shine.

I don't know what you are doing exactly or what's going on (I'm assuming you're being deliberate and are in control here) but I think you're picking up some fans. Keep it up, man.
edit on 24-9-2014 by Cuervo because: (no reason given)


(post by Spruce removed for a manners violation)

posted on Sep, 24 2014 @ 08:27 PM
link   

originally posted by: Cuervo

originally posted by: muzzleflash



Holy crap, dude. I dig it. Never hide your spiritual bling. Let that stuff shine and shine.

I don't know what you are doing exactly or what's going on (I'm assuming you're being deliberate and are in control here) but I think you're picking up some fans. Keep it up, man.


I am totally sober.
An I'll keep yall Up!



posted on Sep, 24 2014 @ 08:29 PM
link   
POW!!!!




posted on Sep, 24 2014 @ 11:35 PM
link   
Why is this in the Members Forum?
Can we have some decorum I implore em?
Is the quorum against me in this sanatorium?

Disturbed - Asylum

Tha Devil b8s ya into h8,
ya been hooked by them horns.

Disturbed - Down With the Sickness

I gave everything to God,
but yall would think I lost it.
I'm just givin it all away.
I'll take everything just to give.

Now join me in a Disturbed - Prayer

What do I Believe in? Everything!

edit on 9/24/2014 by muzzleflash because: (no reason given)



posted on Sep, 25 2014 @ 12:24 AM
link   
Since apparently a lot of ya don't get it,
I'll brush ya up on your comics:
Ghost Rider wiki


The first supernatural Ghost Rider is stunt motorcyclist Johnny Blaze, who, in order to save the life of his father, agreed to give his soul to "Satan" (later revealed to be an arch-demon named Mephisto). At night and when around evil, Blaze finds his flesh consumed by hellfire, causing his head to become a flaming skull. He rides a fiery motorcycle and wields trademark blasts of hellfire from his skeletal hands. He eventually learns he has been bonded with the demon Zarathos.

The Ghost Riders are virtually indestructible and notoriously hard to injure by any conventional means, as bullets and knives usually pass through them without causing pain (knives are seen to melt while in their body).[7] It is possible that they are genuinely immortal; it is said that God created them and only God can destroy them.[8]

The Spirits of Vengeance were beings of awesome power whose strength was matched only by the greatest of demons, it can be assumed that the Ghost Riders possess this same strength, which potentially rivals that of the Hulk. They also possess heightened reflexes which greatly amplifies their performance as motorcyclists. But a Ghost Rider's powers are more of a curse until they learn to control it, at which point it becomes a source of power.

...most famous power was the Penance Stare. By locking eyes with a target and mentally focusing, the Danny Ketch Ghost Rider was able to make the target experience all the pain they had ever inflicted on anyone else.


Zarathos wiki


As explained in Ghost Rider #77 (1973 series), the physical, stone body of the demon Zarathos had lain inert and inanimate beneath the earth for eons until his spirit was summoned by a Native American tribal sorcerer named K'Nutu to help his tribe. Zarathos was then offered a steady supply of souls to consume in exchange for his aid in vanquishing enemies of the sorcerer's tribe, and for offering his might in their service.

Zarathos is then forced to serve Mephisto for many centuries in the Netherworld, an extra-dimensional land of the dead sometimes called "Hell", though still powerful enough to avoid total confinement. Mephisto sends his unruly vassal back to Earth on occasion, binding him to human hosts and allowing him to ravage souls (on a smaller scale). In modern times, Zarathos is bound to Johnny Blaze; the combined Blaze/Zarathos entity manifests as a leather-clad flaming skeleton known as the Ghost Rider, ultimately serving the side of "good" while still using hellish means, which earns the Ghost Rider a reputation of fear and Johnny Blaze a never-ending sense of guilt.[2]


Now how could everyone be so upset about this? Yall watched tha movies:
Ghost Rider (2007)
Box office $228,738,393
Ghost Rider: Spirit of Vengeance
Box office $132,563,930

That's a lot of money to make for somethin everyone seems ta h8...



posted on Sep, 25 2014 @ 01:40 AM
link   
I thought it was fairly obvious since your avatar is Ghost Rider.
It's still all a bit odd But it's all harmless fun I guess.



posted on Sep, 25 2014 @ 12:24 PM
link   

originally posted by: stargatetravels
I thought it was fairly obvious since your avatar is Ghost Rider.
It's still all a bit odd But it's all harmless fun I guess.


So anytime someone uses a new avatar on tha banister,
they new threads gets dumped in members forum by tha janitor?
When did this start? It seems rather spectacular to this minister.
Or are these special rules just for ol Ghost Writa cuz he sinister?

I am enjoyin bein persecuted by this electrocution,
cuz I know fo sho in this court I'm with tha prosecution.
That means I got tha upper hand in this attack,
and that I'm on tha right track takin all that flak.

God's gonna be so pleased that I'm curin tha disease,
an all I gotta do is let yall treat me unfair for revealin His cheese.
It's been made too easy though, I'm just feelin tha breeze,
it's like all that trainin is fo nothin, I'd prefer ta use expertise.
I can tell God sure is shinin down on me I proclaim on my knees,
I guess that means I'm way ahead of tha game an earnin my degrees.

I don't think people's gonna be so mean on tha next thread though,
it's just gonna get harder an harder ta persecute me as I grow.
In fact we all gonna be persecutin ourselves by tha time we go to an fro.
Yall won't even know what ta think, since it's sorta quid pro quo.
But that's alright, I know what ta think, I'm enterin tha chateau.

Sure is a great day ta be Half-Death on a rampage,
it's releasin me from my bondage like an advantage.
An I don't want no rewards fo dis homage,
servin God is tha reward says tha adage.

This ain't no harmless fun,
we're bein put under tha gun.
An my arms are full of fools, son.



posted on Sep, 25 2014 @ 12:36 PM
link   
I Love ta take What tha World Does,
it just gives me a buzz,
an I cut off that fuzz,
just becuz.




new topics

top topics



 
3
<< 1    3  4 >>

log in

join